Meiden, sorry, het gaat mij hier soms echt te snel… Maar ga het meer proberen bij te houden!
Ik moet nog 4 dagen wachten…
tigru: het zullen 4 lange dagen zijn, maar als je het vergelijkt met hoeveel dagen jullie al gehad hebben valt het best mee. Wat zal het heerlijk zijn je mannetje weer te kunnen vasthouden.
hij is nu toch al onderweg?
Hij is al 133 dagen weg, dus erg lang… Heb er ook ontzettend zin in dat hij thuis komt :lol: :lol:
Nog een paar lange dagen!
@ Tigru: ooh nog even dan kun je hem weer in je armen sluiten
mijn man belde net helemaal in paniek op ( hij heeft storingsdienst en moest op een hele grote vuilnisbeld waar gas wordt gewonnen op zoek naar een storingen ergens in)
Hij kon er met zijn bus niet op en moest dus lopen.
dit zou een uur duren.
ik waarschuwde hem al dat hij uit moest kijken voor evt ijs. hier is geen ijs zegt hij.
toen belde hij dus een half uur later op in paniek, hij was dus toch door het ijs gezakt, en was nat tot op de huid. en moest nog een uur terug lopen naar de bus. of ik kon komen.
ik ken daar dus echt de weg niet. hij heeft een collega gebeld. die komt gelijk.
heb hem net weer aan de foon gehad en was gelukkig bijna bij zijn bus waar hij zich om kan kleden en opwarmen.
ben eigenlijk wel erggeschrokken en hoop dat hij snel thuis is.
knollie wat een dagje zeg.
tigru nog 4 dagen.
he dames, ik ben er nog, nu nog een uurtje werken, en ik ben moeeeeee.
maar dat is niet gek met een ziek kind thuis (ok, niet doodziek natuurlijk, maar door alle dingen maak ik me gewoon bij alles zorgen
hij is thuis.
hij is zelf ook erg geschrokken.
hij is echt door een stuk ijs gezakt waar hij niet kon staan, tot zijnn hals heeft hij er in gezeten, hij heeft dus heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel geluk gehad en een beschermengeltje op zn schouder.
hij is er zelf uitgekomen door elke keer iets op een ander stukje ijs te leunen, en zo naar de kant gekomen.
Hij had zn collega al gebeld toen hij nog in het water lag, daarna mij en toen is de telefoon uitgevallen.
echt niemand had hem anders gevonden, daar komt nooit een mens.
ben zooo blij dat het goed is afgelopen.