Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

@ vlinder, wat een schrik zeg, maar gelukkig is alles goed.

verder niet gelezen, ben net terug van mn werk, nu zo uit eten met mn werk en dan borrelen.

Ik Ben ongie geworden.

@Penelope wrote:

WM, balen van je ongi. t Schijnt dat de etos Zwanger worden capsules / pillen heeft. Die er met name voor zorgen dat je een regelmatige cyclus hebt, misschien dat ze de LF wat kunnen verlengen? Ik geloof er zelf niet zo in, maar het schijnt dat veel vrouwen er wel een vrij geregelde cyclus door krijgen. Maar ik geef je groot gelijk dat je binnenkort contact opneemt met de huisarts.

Wat is je nieuwe nod?

Dat heb ik inderdaad ook wel eens gelezen.

Knollie, ah nee jij ook ongesteld geworden :thumbdown: :thumbdown: , jammer zeg. Veel plezier bij je borrel.

mm… jeetje wat een pech dames…

Ik slikte op t moment dat ik stopte met de pil direct pillen voor zwangere vrouwen… kan je bij elke wille keurige winkel halen is van prena fem. En ik had ook direct een regelmatige cyclus bij de bio winkel raadde ze dat ook aan om te slikken al probeer je zwanger te raken!!

@Vlinder83 wrote:

Dijo, wil je niet onzeker maken hoor, en zo zie je maar weer rood bloed met stolsels hoeft dus niet altijd slecht te zijn :wink:

weet ik natuurlijk maar onbewust ben je zo bezig met het feit dat je straks een gezond kindje krijgt maar alles is eigenlijk nog zo onzeker… :slight_smile: en gelukkig is t bij jou goed gekomen en was hetl oos alarm :slight_smile:

@dijo wrote:

mm… jeetje wat een pech dames…

Ik slikte op t moment dat ik stopte met de pil direct pillen voor zwangere vrouwen… kan je bij elke wille keurige winkel halen is van prena fem. En ik had ook direct een regelmatige cyclus bij de bio winkel raadde ze dat ook aan om te slikken al probeer je zwanger te raken!!

Jij bedoelt foliumzuur denk ik.

Jammer Knollie :hug:

dat zit daar ook t is gewoon een complete pil verder…

weer aan t werk vanaf dat ajax begon geslapen gister zo moe was ik…

ook niet gek als je half 5 bijna elke dag naast je bed staat…

ik ben hier ook gestrat me een multivitaminepreparaat… lekker makklijk, dan hoef ik niets anders t gaan slikken als ik zwanger blijk…

ik heb over deze maand trouwens best een goed gevoel…

Met Jasper gisteren een ECG laaten draaien, hij was in elk geval goed gelukt (wat toch wel lastig is met een kleintje), en we hebben nog niets gehoord van de arts, dus ik ga er van uit dat er niets schokkends op te zien was.

dat stelt me wel weer wat gerust… ik ben wel benieuwd naar de kindercardioloog, maar die oproep zal denk ik pas in januari komen.

Knollie: ook al ongesteld. En het zou nog wel onze maand worden. :hug:

Fietje: Fijn dat het gelukt is het hartfilmpje/foto en inderdaad dat er nog niet gebeld is is in ieder geval een teken dat het geen erg hoge nood is.

Ik slik al multivitaminientjes van vsm, puur mama. Zouden andere merken echt beter zijn voor een gelijkmatige cyclus? Ik zit er toch wel mee mij korte lf fase.

zou nu even wat meer relaxheid. de offerte ligt bij een groep van 13 mensen voor een review vandaag. straks mag ik weer wijzigigingen gaan verwerken, maar nu eerst even tijd voor koffie, eh thee eigenlijk.

WM… ik kan me voorstellen dat je inderaad in je maag zit met de korte LF.

Ik denk alleen dat een vitaminepraraatje daat niets aan zal veranderen en je inderdaad echt bij de HA terecht moet.

succes!!

(en geniet van je kopje thee!)

ik heb gister bij de bingo een koffielikeur bonbons en een courmetstel gewonnen. niet verkeerd dacht ik zo hahhha. vanmiddag naar de gynaecoloog.

succes bij de Gyn vandaag Lotte (en geniet van de likeur zolang het nog kan :wink: )

ik ga mezelf even een schop voor mijn kont geven, want de woonkamer is aan de beurt voor een groete schoonmaak… maar ja, moeders heeft geen zin…

Fietje, dus je hebt er een goed gevoel over, dat beloofd veel goeds :).

Gelukkig op het eerste gezicht dus niks verontrustends op de ECG te zien, als het wel goed mis was hadden ze het je vast wel gelijk verteld.

WM, ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan hoor, je wilt toch het liefst snel zwanger worden en elke ronde heb je een te korte LF gehad. Al hoop ik dan niet dat je huisarts gaat zeggen dat je het nog een paar maanden moet proberen.

Lotte, o leuk zeg een gourmet stel gewonnen, is altijd leuk om te doen.

@Fietje wrote:

ik ga mezelf even een schop voor mijn kont geven, want de woonkamer is aan de beurt voor een groete schoonmaak… maar ja, moeders heeft geen zin…

Kom mij ook eens een schop onde mijn kont geven :mrgreen: , ik heb nog bergen was liggen, maar ook geen zin

o, de woonkamer is nog steeds een zooi, maar de badkamer is schoon, de ramen zijn gelapt, en er draait een was (normaal was ik alleen in nachttarief, maar ik heb al heel de week niet gewassen, dus het mag van mij wel even :wink: )

tja, nu die woonkamer nog… manlief komt zo thuis, dus wellicht dat die het oppakt :mrgreen:

WM: jammer zeg dat je ongi bent geworden. Ik ben erg benieuwd wat je huisarts van een korte LF zegt… Ik weet ff niet wat ik er deze maand van moet maken…niet veel vruchtbaar slijm meer gezien sinds woensdag (en gister nog een beetje). Sla vandaag ff een ovutestje over omdat ik pas morgenmiddag nieuwe krijg (als de post dan tenminste weer langskomt…) en nu toch geen duidelijke symptomen heb.

Lotte, succes bij de gyn. Hmm, nu kun je gourmetten met een likeurtje erbij…njammie!

De huishoudelijke klusjes schieten hier niet echt op, doe al dagen het hoognodige omdat ik me zo slap voel. Gisteren een kuurtje van de HA gekregen dus ik hoop dat dat snel gaat werken. Wel ff gezegd dat ik graag zwanger wilde worden, dus toen heeft ze voor de zekerheid toch maar een andere soort antibiotica voorgeschreven.

tja die schoonmaak he? ik probeer sochtends altijd zoveel mogelijk te doen. dat scheelt weer hhahaha.

@Vlinder83 wrote:

@Penelope wrote:
WM, balen van je ongi. t Schijnt dat de etos Zwanger worden capsules / pillen heeft. Die er met name voor zorgen dat je een regelmatige cyclus hebt, misschien dat ze de LF wat kunnen verlengen? Ik geloof er zelf niet zo in, maar het schijnt dat veel vrouwen er wel een vrij geregelde cyclus door krijgen. Maar ik geef je groot gelijk dat je binnenkort contact opneemt met de huisarts.

Wat is je nieuwe nod?

Dat heb ik inderdaad ook wel eens gelezen.
Zit daar teunisbloemolie in ofzo? Volgens mij zijn dat niet alleen maar vitaminepillen toch? Nou ja, sommigen hebben er baat bij om een regelmatige cyclus te krijgen. Ik heb geen idee maar de huisarts weet er vast wel iets zinnigs over te zeggen.

Vanmorgen de hele ochtend druk geweest, nu eerst even luieren.

@Fietje wrote:

ik ben hier ook gestrat me een multivitaminepreparaat… lekker makklijk, dan hoef ik niets anders t gaan slikken als ik zwanger blijk…

ik heb over deze maand trouwens best een goed gevoel…

Met Jasper gisteren een ECG laaten draaien, hij was in elk geval goed gelukt (wat toch wel lastig is met een kleintje), en we hebben nog niets gehoord van de arts, dus ik ga er van uit dat er niets schokkends op te zien was.

dat stelt me wel weer wat gerust… ik ben wel benieuwd naar de kindercardioloog, maar die oproep zal denk ik pas in januari komen.

Ik hoop het, zou wel fijn zijn weer een zwangere.

Sterkte met Jasper!

Teunisbloemolie heb ik hier op kok ook wel eens gelezen dat dat voor een regelmatige cyclus kan zorgen, alleen weet ik nou niet of dat ook kan zorgen voor een langere LF :think:

Zo heb 2 wassen opgevouwen en 1 opgehangen en boven wat opgeruimd. Moet dat tegenwoordig echt doen als mijn zoontje slaapt, want als hij er bij is maakt hij van de kamers boven een grote zooi, boeken uit de kast trekken, was er af halen ed.

Ik ben benieuwd wat de dokter voor advies geeft aan WM.

Ik ben nog steeds aan het luieren.