spannend he?
Jep, al moet ik zeggen dat bij mij de spanning steeds minder wordt…hoe meer ik solliciteer en hoe vaker ik een afwijzing krijg of helemaal niets meer hoor…
Ga straks trouwens weer even een ovu testje doen, want gisteren had ik volgens mij wat vruchtbaar slijm…
oooooh squirrel wie weet mag je weer klussen hahahha.
al gebeurd :oops:
hahhaha das helemaal goed.
Heey Vlinder, mooi om te zien dat alles goed gaat met je kindje! Dan toch wel weer een hele opluchting.
Jammer genoeg nog geen leuke nieuwtjes hier, maar het blijft altijd weer spannend natuurlijk!
Ik heb deze maand beetje aparte cyclus geloof ik, vorige cyclussen veel vruchtbaar slijm, nu eigenlijk helemaal niets gezien. M’n temp is ook heel anders dan de afgelopen maanden dus snap er ff nix van. FF zegt dat ik m’n eisprong op dag 20 heb gehad, wat betekend dat ik 1e kerstdag op m’n NOD zou moeten zitten. Zou letterlijk een leuk kerstcadeautje zijn
Hier ligt trouwens ook super veel sneeuw, moest m’n auto zowat uitgraven vanmorgen
Een heeeel licht streepje op de ovutest…
Kwam erachter dat ik er nog maar 2 had (nu dus nog 1) dus maar snel ff nieuwe bestellen, denk niet dat ik morgen al een positieve test heb…
Straks ff naar HA, gelukkig zit die maar 100 meter verderop want het blijft hier maar sneeuwen!
RA: zou dat ff een leuk kerstkado zijn!!! Ik heb in ronde 2 helemaal geen vruchtbaar slijm gehad en de vorige ronde juist weer erg veel. Geen idee of dat iets zegt, misschien is het wel normaal dat er veel verschil tussen zit…???
Ja misschien wisselt het inderdaad wel, tis meer gewoon de combi van een onduidelijke temperatuurcyclus deze maand en ook geen vruchtbaarslijm wat ik tot nog toe steeds wel had.
Maar ik wacht het rustig af, merk dat ik er wat rustiger onder ben dan afgelopen 2 maanden dus dat is wel lekker
Kijk voor de aardigheid maar eens op buienradar, die sneeuwbui komt weer terug, hij draait…
Nog een weekje inderdaad!
En heb mijn ei met oud & nieuw :mrgreen:
Lekker Tigru, gaat nu eindelijk opschieten he! Enne wel leuk je ei met oud en nieuw
Tigru: ik kan nu wel raden wat jij met oud en nieuw gaat doen
RA: daarvoor hoef ik al niet meer op buienradar te kijken, het sneeuwt hier enorm!!! Luuk vanmiddag maar in z´n skipakje ophalen…
Ik ben er nu ook rustiger onder dan ronde 1 en 2. Hou er rekening mee dat het best een tijdje kan gaan duren… Zou het wel fijn vinden als mijn ei wat vroeger kwam en mijn LF dus korter was…maar ja…
Haha hier is het op dit moment droog maar wel echt zo’n lucht dat je zegt, waar blijft de sneeuw
Wel prettig he squirrel dat je er wat rustiger onder wordt, scheelt toch wel vind ik. Mijn periode voor ovulatie mag ook wel iets korter, zat nu dus op cyclusdag 20, daarmee ook wel meteen de meest lange tot nog toe…
zou me melden met nieuws.
Nou helaas negatief. De :twisted: :twisted: zijn gearriveerd.
Vlinder: super dat het alsnog goed was zeg!
Hmm balen WM :S Je zei het al, dat je dacht dat ze kwamen maar valt toch weer ff tegen.
WM, balen, en was je LF nu wel lang genoeg?
vlinder… ik sprong bijna gat voor je in de lucht… ik ben echt blij dat alles goed is!! Ik word ook zo onzeker van al die verhalen… dus eerst maar eens de 12wkn passeren!! haha… maar in iedergeval blij voor jou :lol:
Wm… helaas… volgende periode beter!!
Tigru… spannend… oud jaar is ook al bijna en de 24e is t al helemaal bijna… :S lucky you
Vlinder: Nee 8 dagen is niet echt lang genoeg toch. Misschien toch binnenkort maar eens even met de ha bellen.
wm balen zeg. nu hebben we ongeveer dezelfde tijd onze vruchtbare periode hahah.
WM, he nee alweer zo’n korte LF dus, dat schiet niet op natuurlijk :thumbdown: . Goed plan om naar je HA te gaan binnenkort.
Dijo, wil je niet onzeker maken hoor, en zo zie je maar weer rood bloed met stolsels hoeft dus niet altijd slecht te zijn
WM, balen van je ongi. t Schijnt dat de etos Zwanger worden capsules / pillen heeft. Die er met name voor zorgen dat je een regelmatige cyclus hebt, misschien dat ze de LF wat kunnen verlengen? Ik geloof er zelf niet zo in, maar het schijnt dat veel vrouwen er wel een vrij geregelde cyclus door krijgen. Maar ik geef je groot gelijk dat je binnenkort contact opneemt met de huisarts.
Wat is je nieuwe nod?