Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

Fijn, ik blijf voor je :pray:

@Vlinder83 wrote:

Over een uurtje kan ik heen :pray:

fijn dat je serieus wordt genomen… is duim met je mee…

vlinder neeeeeeeeeeee. ik duim voor een goede echo.

ik ga vanavond naar de bingo van mijn vaders werk. heb er veel zin in.

Wie is er nog meer ingesneeuwd?? :wink: Ligt hier bijna 30cm!!! Luuk wel naar opvang gebracht…pittig wandelingetje…

hier ligt helemaal niks. wel jammer hoor.

Jammer Lotte! Ik vind het altijd supermooi…zo’n witte wereld!

J. heeft vanochtend eerst een uur sneeuw moeten scheppen om alleen maar van ons erf af te komen :shock: en het sneeuwt nog steeds door…

Trouwens, nog gelukt met je sollicitatie? Ik heb alweer twee afwijzingen binnen…gaat lekker :frowning:

ik heb nog niks gehoord. ik heb 3 sollicitaties de deur uitgedaan. dus ben benieuwd.

Nou het zat gelukkig allemaal goed! Ben zo opgelucht. Kindje bewoog mooi en was goed gegroeid ( nog weer 2 dagen verder dan vorige keer ). Was ook niks te zien wat op bloedverlies kon duiden, dus waarschijnlijk gewoon een wondje ergens, ook dat kon wel stolsels geven. Ben weer helemaal happy, kindje zag er prachtig uit.

@Vlinder83 wrote:

Nou het zat gelukkig allemaal goed! Ben zo opgelucht. Kindje bewoog mooi en was goed gegroeid ( nog weer 2 dagen verder dan vorige keer ). Was ook niks te zien wat op bloedverlies kon duiden, dus waarschijnlijk gewoon een wondje ergens, ook dat kon wel stolsels geven. Ben weer helemaal happy, kindje zag er prachtig uit.

pfffffff… wil je ons nooit meer zo laten schrikken! :wink:

Vlinder ik ben helemaal blij voor je! :dance:

Hier ligt ook een laagje sneeuw, heerlijk!

Vlinder: GEWELDIG!!! Wat moet dat een opluchting voor je zijn… Gelukkig dat je zo snel terecht kon en zulk heerlijk nieuws krijgt!! :dance: :dance:

Tigru: nog een weekje he? Zit je dan precies in je vruchtbare dagen?

@Fietje wrote:

@Vlinder83 wrote:

pfffffff… wil je ons nooit meer zo laten schrikken! :wink:

Hihi ik had de schrik zelf aardig goed zitten, pfff wat kan er dan veel door je heen gaan als je rood bloed ziet.

Bedankt allemaal voor het meeleven.

yeahhhhhhhhhhhhhhhhh vlinder wat fijn.

Wat een opluchting Vlinder, toch fijn dat je dat dan meteen weet. Ook dat het kwa groei goed zit. Helemaal super :inlove:

Ook hier sneeuw.

jaaaaaaaaaaaa hier begint het ook te sneeuwen.

ik heb net dit mailtje van een bedrijd gekregen waar ik een sollicitatie naar gestuurd heb. dus ben benieuwd.

Hartelijk dank voor uw sollicitatie van 11 december jl., waarin u kenbaar maakt belangstelling te hebben voor een functie binnen onze organisatie.

Uw sollicitatie wordt in behandeling genomen. We hopen u op korte termijn te berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

HR Service Center

Vitens N.V.

Afwachten dus…

Ik ben alweer met een nieuwe solli bezig. En vorige week vroeg een bedrijf mij om twee referenties…verder nog niets weer gehoord…