ik heb net bruinige stolsels verloren.
heel apart,
soms lijkt het dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden zeg maar, maar dat dat zich niet innesteld, of kan dat niet. omdat ik ook elke keer die kwaaltjes heb.
Wordt hier helemaal kriegel van.
is nu ook weer 2 dgn eerder dan dat mn NOD is, was de vorige maand ook zo, dus heb denk ik dan een cyclus van 26 dgn
fietje :hug:
Knollie, dat kan heel goed hoor :hug: . De 2e maand had ik 4 dagen voor de NOD een heel licht positieve test en klachtjes, maar werd toch ongi. Je hebt ook maar 20% kans dat een eitje zich innesteld. En de celdeling gaat ook vaak fout, hoorde ik op de dvd van moeders voor moeders, ook maar zoveel % kans dat dat goed gaat.
jah bah, ben ook altijd zo ontzettend heftig ongesteld.
net als het vloeien na de bevalling zeg maar.
in totaal ben ik bijna 2 weken druk met mn menstruatie, het begint met bruinverlies, 3 dgn ongeveer en dan de bloedingen ongeveer 5 dagen en dan nog ongeveer 4 dgn weer bruinig verlies
wordt ook arm aan Tampons want de eerste dagen moet ik elk half uur verschonen
knollie heb je dat altijd al gehad of de laatste tijd pas?
de laatste tijd wel vaker.
Had het tussen youri en Tara in ook. maar daarvoor niet.
Wel heftige menstruaties (voordat ik aan de pil was, ben op mn 21e met de pil begonnen) tijdens de pil was het minimaal.
zelfs tijdens de mirena was ik ongesteld weliswaar minder maar toch 3 dagen.
ik ben ook altijd heftig ongesteld geweest. ik ben altijd 7 dagen zoet. 5 dagen heftig en 2 dagen minder. deze maand was de eerste keer dat ik bruinverlies had maar dat zal wel van de mk komen.
Fietje :hug:
Wat jammer Lotte en Knollie!
Ben ik dan nog de enige die nog steeds niet ongi is deze dagen??
Baal hier enorm van, sorry dat ik zo zeur hoor maar ik heb nog nooit last gehad van zo’n rare cyclus en het maakt me erg onzeker.
Als je nog even wacht dan is het alweer tijd voor de ongi in januari!
ik kan me voorstellen dat je gek word van die onzekerheid beate.
beate: :hug:
Fietje: :hug:
Knollie: jeetje elk half uur wisselen klinkt erg heftig. ik moet altijd eraan denken om te wisselen zeg maar. wel redelijk lang bezig (ongeveer 6 daagjes), wwaarvn 2 medium zeg maar en de rest erg licht. En bruinige stolsels klinkt niet echt goed. Ook voor jou :hug:
ja mn afscheiding is nu weer wittig, en nog geen bruinige afscheiding weer
net getest (8 dagen na eisprong) en negatief natuurlijk. Heb ook wel het idee dat mijn ongi eraan zit te komen. voor het mooie moet het nog wel minimaal 2 daagjes wachten.
mmm Knollie dan kan het nog wel toch?
ja kan, maar zo had ik het de vorige maand ook
dus wil niet blij zijn.
als ik geen bruinige afscheiding meer krijg, ga ik morgenvoeg testen, omdat ik morgenavond uit eten ga en een borrel heb. stel dat ie positief is wat ik natuurlijk hoop , dan drink ik niet. anders ook niet veel maar toch!
ga zo slapen, morgen weer een dagje werken. we hebben kerstinloop voor de ouders, heel gezellig maar wel extra druk
Ik werd net wakker om te plassen, veeg ik af, zie ik helder rood bloed met kleine stolsels . Ik ben zo bang dat het over is. Kan nu niet meer slapen, bel straks gelijk de VK om 9 uur.
Vlinder: Nee he?? Je hebt vast geen oog meer dicht gedaan. Hopelijk is het toch loos alarm… Ik denk aan je meid! :hug:
vlinder… sterkte voor vandaag… hoewel het inderdaad niet goed klinkt, blijf ik voor jullie hopen op het beste…
Fietje :hug:
Knollie, jee wat spannend bij jou!
Vlinder, :hug: Regel je meteen een echo bij je vk? Ze zei toch, weer bellen als het helderrood is. Kan me voorstellen dat je NU even naar binnen wilt kijken. Ik dat alles goed is.
Ik heb gebeld met de assistente, ze gaat het doorgeven aan de VK en dan word ik zsm terug gebeld.
Over een uurtje kan ik heen