knollie dat heb ik ook hahahha.
maar net nog steeds geen bruinige kleur te vinden :dance:
dat is een goed teken knollie.
Lotte, jammer :hug: , maar op zich wel prettig dat je cyclus al weer heel snel normaal is.
Ik voelde net nattigheid, ja hoor flink wat bruinverlies . Ik had het rond deze termijn ook bij mijn zoontje, dus het hoeft niks te betekenen, maar toch zit ik wel wat in de rats nu hoor. Heb de Vk gebeld, als het rood wordt moest ik weer bellen.
vlinder ff een :hug: heb je veel bruinverlies. het hoeft natuurlijk niks te betekenen he?
ooh vlinder… vervelend :S ik hoop dat alles goed is!!
Knollie met kerst wil ik het vertellen aan mn ouders… maar op mn werk moet ik een smoes gaan verzinnen waarom ik niet met wapen loop… dus jaah en ik kan dus echt niet liegen… :S haha… dus gaat wat worden!
Gisteren hadden ze t erover dat je t niet zo vroeg moet vertellen maar met kerst ben ik 8wkn is het dan nog te vroeg of… :S ik kan eigenlijk allang al niet meer wachten. t is dat mn vriend zo’n geduld heeft.
Jaah vet pittig dat hij zo doet… hij is eigenlijk best wel hard namelijk… kan ook lief zijn maar probeert altijd stoer te doen!!
@ Vlinder: bruinverlies hoeft niets te betekenen, ik heb het bij beide zwschappen gehad, maar je schrikt wel, even een :hug:
@ Dijo: het is aan jezelf wanneer je het verteld. Wij hebben het bij T.ara al met 6 weken verteld. mede omdat ik toen al bekkenklachten kreeg.
Vlinder, :hug:
Dijo, je kunt ook onderscheid maken en wie je het snel vertelt en wie je het ‘pas’ na de 3 maanden grens (ofzo) vertelt. Ik deel ontzettend veel met mijn moeder dus ik heb het haar meteen verteld, ook omdat ik het haar meteen zou vertellen als het niet goed zou zitten.
mm… jaah ik deel echt ook alles met mn moeder maar mn vriend heeft me ingeprent dat het met kerst vertellen ook ietsl euks heeft en dat is opzich ook wel zo… dus ik kan opzich nog wel even wachten :S pff… haha…
Maar ik word wel gauw dik… ik ben vanmezelf vrij gespierd… maar heb nu een beetje vet pens is dit normaal vor maar 6wkn…
Dijo, bij ons weten de ouders het, de broertjes en zusjes, oma’s en twee vriendenstellen. Eigenlijk zijn dat ook de mensen die het ook te weten zouden komen mocht het mis gaan. De rest hoort het pas na de 3 maanden.
Dijo: hier net zo gedaan als Penelope…om precies dezelfde reden… Verder een aantal mensen verteld na de echo (10 weken) en de rest na 3 maanden.
Vlinder: bruinverlies had ik ook in begin van mijn zwangerschap. Maar als 't veel is, kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt… :hug:
Ga weer, ik leef op paracetamol en neusspray tot ik morgen naar HA kan
Ik ben gelukkig niet zo angstig als bij de 1e zwangerschap, omdat ik dus inderdaad een ervaring heb dat het wel goed kan blijven gaan ( duurde toen 2 weken ofzo dat bruinverlies ), maar in combinatie met dat ik die dagen terug gezet ben op de echo, maakt me toch wel een beetje zenuwachtig. Als het morgen nog zo is ga ik vragen of ik voor een echo kan.
Terechte vraag Vlinder, goed voor jezelf opkomen.
tjaah allemaal helemaal gelijk in… maar krijg t bij mn vriend er niet in… en nu hoef ik nog maar 1.5 week te wachten! dus komt goed
Vlinder… gelukkig maar… maar zouook idd even voor jezelf opkomen
Vlinder, heel veel succes! Ik hoop dat alles gewoon goed blijft!
Dan heb ik eindelijk het gevoel dat ik mee mag doen!!!
Ik heb namelijk mijn ongesteldheid binnen en ben er blij mee!
Dus ik mag van het wachtbankje af! Mijn NOD is 14 januari… (ongeveer, mijn cyclus is niet heel regelmatig).
Je was al van het wachtbankje af, kijk maar in het stopperslijstje Maar ik zal je NOD aanpassen, ik
voor je Tigru!
Jaah tigru… 2010 kan voor jou niet mooier beginnen dan met een positieve test… ik ga voor je duimen!!
even een snelle update, ben namelijk aan het werk
vanmiddag heeft de KA bij jasper een hartruisje gehoord, en hij denk dat het een gaatje betreft. Dit kan ook de klachten, en het moeizaam opknappen daarvan verklaren.
Nu rest ons niets dan een aantal onderzoeken laten doen. Morgen een ECG…
Hoewel ik weet dat ik me heus geen zoprgen hoef te maken, merk ik wel dat het concentren me niet zo goed af gaat, en ik heb ook hoofdpijn.
Ik hoop maar dat er snel uitsluitsel komt
Is logisch toch Fietje, als je kind iets mankeert gaat dat je niet in de koude kleren zitten :hug: . Sterkte er mee!
@ Fietje: een :hug:
en sterkte met alles