Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

knollie toch kan het een innestelingsbloeding zijn.

ja dat kan, maar ik maak me niet blij, merk dat ik elke maand meer teleurgesteld ben.

bij Y en T heb ik ook bloedingen gehad maar dat was pas bij 6 a 7 weken

Dan blijf ik maar gewoon hopen, en ja zolang er nog geen ongi te bekennen is kan ik ook niet veel anders he! haha!

Morgen sneeuw ja? Heerlijk!!

Morgenmiddag ben ik lekker vrij dus dat is gezellig als ik de kerstboom op ga zetten! :lol:

ik hoop dat de sneeuw dan wel blijft liggen. heerlijk

ja dat hoop ik ook.

Dames ik ga lekker bij mijn mannetje zitten.

Morgen weer vroeg op dus we gaan optijd het kribje in! haha!

Doeidoei

Even een ego berichtje hoor.

Heb het op het werk superdruk. Is een offerteaanvraag binnengekomen die voor het einde van de week af moet. Dus ik lees wel mee, maar heb weinig tijd om te reageren.

Zodra er van mijn kant nieuws is, goed of slecht zal ik het melden

WM: we wachten in spanning af.

hier nog geen afscheiding meer gehad

wel breng ik weer mn urine naar de HA want volgens mij heb ik weer een blaasontsteking, dat wordt de 3e binnen anderhalve mnd.

ik ben ongi geworden maar ben wel blij dat ik van de onzekerheid af ben en dat ik weer een eisprong heb.

knollie weer een blaasontsteking? ik heb daar ook altijd veel last van maar sinds ik elke dag een bruistablet vitamine c neem niet meer. miss een idee?

Lotte, ik begrijp je gemengde gevoelens maar al te goed.

nu heb je in elk geval weer een uitgangspunt voor de volgende ronde nietwaar!!

een de lengte van je cyclus valt gelukkig nog mee.

succes maar weer!

ja de lengte van de cyclus valt gelukkig mee. vrijdag moet ik naar de gynaecoloog voor het bloedonderzoek.

penelope mijn volgende nod is 13 januari

knollie hoe voel jij je verder?

Ik hoop voor je dat het niet weer een blaasontsteking is Knollie.

Jammer Lotte :hug: Maar gelukkig heb je wel regelmaat in je cyclus, dat is al best snel. Ik :pray: voor je dat het de volgende ronde raak is.

Ik zal je nod aanpassen.

Jammer Lotte, maar nu geen onzekerheid meer.

Hier gaat het wel goed.

Nog geen bruinige afscheiding meer gehad, maar ook geen last van kwaaltjes meer of iets dergelijks.

penelope hoe voel jij je verder?

goedemorgen dames,

lotte, ik ben opzich wel blij voor je dat zo gauw een gewone cyclus hebt. kan je deze maand maximaal klussen met al die feestdagen moet de liefde ervan afstralen :slight_smile: haha…

Knollie… oeeh meid… ik hoop zo dat je niet weer een blaasontsteking hebt. Ik heb dat ook een tijdje geleden gehad… ik moest meer drinken ik heb nu elke morgen een halve liter water bij de douche staan en moet die opdrinken voordat ik de douche uitkom in t begin lastig maar nu vrij makkelijk… dus misschien een tip!!

Nog 1 dagje vrij… ben bezig aan mn studie :slight_smile: dus af en toe kom ik buurten.

Gister op kraamvisite… jeeeeh… zo pittig… knappert was het!! En ik mocht m vasthouden… eerljk gezegt beetje onwennig pas 2de kindje dat ik ooit echt vastgehouden heb… maar wow… wat was dat gevoel mooi…

Gelukkig vroegen ze niets over ons… zeiden wel steeds dingen tegen mn vriend… maar die kan zo goed toneelspelen… net of dat hij er nog niet aan toe is… maar ondertussen… Hij is ook zo lief en bezorgzaam de laatste tijd… is mooi om te zien :slight_smile:

@ Dijo

Wanneer gaan jullie het mensen vertellen.

dijo het blijft toch mooi he zon klein wondertje vasthouden. en vaak als mannen vader worden worden ze heel zorgzaam. en dat begint al in de zwangerschap. dat is toch een fijn gevoel. ik vind dat altijd mooi om te zien hoe mannen dan kwetsbaar worden.

Wel redelijk Lotte, dank je, ik mag niet klagen vind ik. Mijn kindjes liggen nu te slapen dus ik ga ook weer even mijn bed in, ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken.

elke keer als ik nu naar wc moet, kijk ik hoe mn afscheiding eruit ziet…erg he!