Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

Beate jouw cyclus duurt deze ronde wel erg lang he :frowning:

Lotte, als je niet zwanger bent zal het nog wel door de mk komen he, dat je cyclus wat van slag is.

Balen hoor dames :hug: :hug:

ik denk ook wel dat dat door de mk komt maar ik word er wel gek van.

Logisch Lotte, je weet gewoon niet waar je aan toe bent he. Het kan nog een week duren of twee, of een paar dagen, tot je duidelijkheid hebt en dat is irritant :hug:

ff ego

ik heb bruine afscheiding…denk dat ik gewoon ongesteld ga worden :cry:

knollie :frowning:

He, jammer Knollie… :frowning:

Beate: nee geen griepje gelukkig. Wel een verkoudheid die maar niet over wil gaan. Mijn oor zit al een week dicht…zo vol zit ik. Hang twee keer per dag boven een stoombadje maar helpt niets. Echt irritant en ook behoorlijk vermoeiend als je zo vol zit…

Jij maakt het trouwens wel erg spannend zo… Hopelijk heb je snel zekerheid!

Lotte bij jou ook nog spannend, lijkt me vervelend om na een mk ff helemaal niet te weten waar je aan toe bent met je cyclus.

WM: klinkt goed! Misschien dat je vroegere eisprong direct succes heeft opgeleverd!!! Ik :thumbup: :thumbdown:

Morgen is dag 15 van mijn cyclus, dus theoretisch tijd voor m’n ei… Helemaal geen klachtjes die daar op wijzen, maar toch maar ff ovu testje gedaan…mega negatief! Net zo als vorige maand, dus ik denk dat ik weer een laat ei heb :frowning:

knollie wat balen zeg maar het kan ook een innesteling zijn he?

en bruin bloed is oud bloed.

@squirrel ook late eieren kunnen wat worden heh!

Jammer dames van de negatieve testen en Knollie van je bruinverlies :frowning: . begon het vorige keer ook met bruin?

Suzy: ws is mijn LF dan ook maar weer 8 dagen ofzo en het schijnt dat dat niet echt bevorderlijk is voor een zwangerschap… :think: Nou ja, we zullen zien!

Ik heb ws voorhoofdsholteonsteking :cry: . Heb huisarts al gebeld, want wil graag zsm aan de antibiotica…zijn ze weer eens gesloten :x . Morgen zijn ze er wel weer, dus dan hang ik gelijk aan de telefoon!

squirrel wat vervelend een voorhoofdholteontsteking. daar kun je goed last van hebben.

lotte en beate balen vd negatieve testen.

squirrel een voorhoofdholte ontsteking, veel beterschap.

De vorige keren had ik voor mn :twisted: ook bruinverlies.

maar bij de vorige zwschappen had ik het ook.

Dan kan het dus nog beide kanten op :pray:

Squirrel, beterschap!

squirrel… jeetje vervelend voorhoofdholt ontsteking.

Lotte… Die mk brengt zoveel onzekerheid… ik blijf voor je duimen… en ben jij gewoon nog steeds aan t klussen of!?

Penelope hoest met de zwangerschap??

Knollie… ik hoop op een innestelingsbloeding!!

Wm… spannend… nog een paar daagjes… ik blijf voor je duimen dame!!

Fietje… al wat meer bekend??

Vlinder hoest met jou?

Vandaag heerlijk vrij was ik aan toe. Ik mag niet meer met wapen lopen op mn werk. Ik had toch verteld dat ik t aan die administratieve dame had verteld… nou ze dacht dat ik niet meer hoefde te werken tot 4-1 en toen kwam ze er achter dat ik wel aan t werk was. Maar jaah hoe ga ik mijn collega’s vertellen waarom ik niet met wapen loop… denk enige optie is t te vertellen maar jaah… mm… :S

Ik heb vandaag eerst mn huis schoongemaakt en gestreken. Toen om 11uur ben ik met mn moeder lekker wezen shoppen en dingetjes kopen!! Toen nog thuis bij mij koppie… (ik thee) en toen heb ik kerstkaartjes geschreven en ik ben bezig met een rijm voor mn schoonmoeder… :S haha… nou dat was mn dag… ik ga vanaaf op bezoek bij een vriendin… (Kraamvisite) 9 dec. bevallen van een zoontje. Mn andere vriendin die mee gaat is 1 jan. bevallen (deze 2 dames zijn eigenlijk vriendinnen van mn vriend maar ondertussen ook mijn vriendinnen geworden :))

Nou… zo heb ik mn dag best beschreven zo lekker asperges met ham/kaas eten… heerlijk weet is geen seizoen maar die uit potje van hak zijn zo heerljk… zelfs mn vriend die altijd verse wilde vind ze heerlijk en hij si kieskeurig… :slight_smile: haha…

Nou uitgeschreven… :slight_smile:

Tot later dames…

dijo leuk dat je nu ook vriendinnen met de vriendinnen van je man bent… en 1 jan … das dus bijna een jaar! 2 daagjes ouder dan mijn Irene :wink:

Verder heb ik hoofdpijn blegh!.. Zo maar lekker op de bank hangen…

ik denk toch dat ik 10 december mijn eisprong had want toen had ik de hele dag biukpijn. en vrijdag bruinverlies maar geen vers bloed dus wss nog restanten van de mk. en als je uitgaat van 10 december dan zou 24 december pas mijn nod zijn en kan ik nu nog niet positief testen. hahahha ik hoop dat deze theorie klopt.

Dat hoop ik ook voor jou Lotte!

Zou mijn god niet weten wat voor theorie ik kan gebruiken???!! :slight_smile:

@ Beate: Bij Y.ouri had ik ook pas een paar dagen na mn NOD een positieve test in handen, dus het kan wel.

mijn bruine afscheiding is weer verdwenen, maar ja dat was de vorige mnd ook zo.

dames het gaat SNEEUWEN :dance: :dance: :dance:

vind dit echt helemaal geweldig. ben ook vrij morgen dus…

en ja als ik moet werken…heerlijk met de kids sneeuwpoppen bouwen en sneeuwballen gevechten houden. :lol: :lol:

En ik kan gewoon met de slee naar mn werk, zo dichtbij is het, dus mn kids op de slee en naar mn werk.