Nog een paar dagen en dan kun je testen, zó spannend!!
Lotte, alles goed?
Squirrel: Jammer dat je je nog steeds niet fit voelt. Wel fijn dat je broer zijn dochtertje snel naar huis mag.
Knollie: Klinkt nog steeds heel erg goed hoor. Tot wanneer denk je het kunnen uithouden voordat je gaat testen?
Fietje: Hopelijk op hegt juiste moment geklust. Sterkte met Jasper, hopelijk knapt ie snel op!
Hier vooral in de avond een knellend gevoel bij mijn broeken. En ook 's avonds een rommelend gevoel in de buik, alsof ik ongi moet worden zeg maar, maar dat is nu al een paar daagjes zo. Ook erg zere (.)(.).
Maar ben een beetje bang dat ik me dingen in het hoofd haalt. Kan pas vrijdag op zijn vroegst testen. Maar even afwachten dus.
@ WM voor jou wordt het ook spannend,
ik heb al getest zaterdag ( kon natuurlijk niet, maar ja ik dacht wie weet…erg he!!!)
Ik denk dat ik donderdagochtend ga testen. aangezien we savonds een borrel hebben vh werk. maar ja hij kan dan natuurlijk ook negatief zijn en een paar dgn later wel positief, dus houd me netjes aan een wijntje bij het eten en verder aan de fris, ach ja niet zo moeilijk voor mij, drink verder ook nooit.
di eknellende broeken heb ik ook hoor, maar ja denk dat het bij mij ook tussen de oren zit!!!
Hey Meiden,
Hier is alles nog steeds hetzelfde, morgen denk ik maar weer eens testen…
Vindt het zo raar! :think:
Heb helemaal geen last van mijn borsten, rug of buik wat ik normaal zou hebben bij een aankomende ongi.
Ben nu vooral veel moe, veel winderigheid en vaak een grote boodschap doen! :oops:
Hoelang kan je eigenlijk negatief testen voordat die eindelijk een keer positief zou aangeven?? Ik las namelijk dat er vrouwen zijn die met de urine telkens negatief testen en met een bloedtest positief.
Maar goed als die morgen negatief is dan moet ik maar gewoon afwachten denk ik…
Ben al 4 dagen overtijd… :shifty:
@Fietje, wat vervelend dat Jasper zich niet goed voelt en dat hij zoveel medicijnen moet nemen, hopelijk bied de thoraxfoto morgen iets meer duidelijkheid. Succes morgen en laat je weten wat de uitslag was?
@Squirrel, wat balen dat je je niet op en top voelt! Griepje ofzo?
Wel helemaal super dat je broer zijn cadeautje mee mag nemen naar huis!! Daar knap jij ook vast van op!
@Knollie, klinkt allemaal spannend, hopelijk neemt je lichaam geen loopje met je deze keer! Ik duim voor je!
@Penelope, ik denk ook dat iedereen rustig aan het wachten is op goed nieuws van iemand! Hopelijk wordt dat wachten beloond?!
@WM, ook voor jou duim ik!!! :thumbup: :thumbdown:
Fijne avond nog allemaal!
Liefs :-*
@ Beate, jij hebt ook wel onzekerheid nu. ik vind het wachten tot mn NOD al erg en jij zit er gewoon al 4 dgn overheen.
Misschien kun je al shet nog langer duurt de HA laten tesen, of doen die het op dezelfde wijze als we het zelf doen?
dat je zwanger bent. ( gaan we samen winkelen in O.zaal als ik ook zwanger mocht zijn hahaha)
Knollie: tja zaterdag was waarschijnlijk echt nog te vroeg, al wilde ik vanmiddag ook opeens wel een testje doen. Maar ik wil graag met ochtendurine doen. Denk dat het vrijdag of zaterdag wordt.
Knellende broeken zal inderdaad wel gewoon tussen de oren zitten.
Beate: Vervelend zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid heb. winderigheid heb ik ook last van. Hopelijk morgen een positieve test voor jou, zou het je enorm gunnen.
zie nu dat het nog 5 dgn is tot mn NOD
Maar mn NOD is 18 dec, dat is toch nog 4 dagen
@knollie1 wrote:
@ Beate, jij hebt ook wel onzekerheid nu. ik vind het wachten tot mn NOD al erg en jij zit er gewoon al 4 dgn overheen.
Misschien kun je al shet nog langer duurt de HA laten tesen, of doen die het op dezelfde wijze als we het zelf doen?
dat je zwanger bent. ( gaan we samen winkelen in O.zaal als ik ook zwanger mocht zijn hahaha)
Ik denk niet dat ik zomaar een bloedtest kan laten doen… denk dat de huisarts dan ook eerst een urinetest doet…
Winkelen dat is een deal!! :lol:
zou het niet weten, sorry
@knollie1 wrote:
zie nu dat het nog 5 dgn is tot mn NOD
Maar mn NOD is 18 dec, dat is toch nog 4 dagen
Wat voor cyclus duur heb je ingevuld dan??
ik denk inderdaad niet dat ze met ‘pas’ 4 dagen overtijd al een bloedtest doen. pffff was ene onzekerheid meid :hug: :hug:
Dat is echt iets waar ik GEK van kan worden! Die onzekerheid!! :x
Ik ga even lekker douchen en dan een kopje relax thee nemen, misschien helpt dat.
Morgen horen jullie meer.
Doeidoei!
sterkte voor morgen en geniet lekker van je thee. welterusten voor jou alvast Beate
Thanks WM!
Gaat er van dit topic/forum trouwens nog iemand naar de Mega Meeting op 20 maart??
ik zou dat wel willen, maar durf dat niet alleen. helemaal naar utrecht en allemaal onbekenden
en ik heb een cyclus duur van 28 dagen ingevuld.
hier een enorm drukke dag gehad maar een nega test vanochtend. en nog steeds niet ongi. ik word er niet goed van bah.
ook negatief vanmorgen!
Lotte en Beate balen dat het nog steeds negatief is
jeetje dames… vervelend die onzekerheid en die negatieve testen… blijf hoop houden wij hier op het forum blijvn aan je denken!!!
Fietje… nou ben benieuwd naar dat onderzoek… vervelend dat je zoon dit allemaaal moet ondergaan… maar hopelijk komt er iets uit
WM… geduld houden dame… haha… spannend hoor allemaal…
:hug: vooor alle dames hier in spanning…