Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

wm… nog 2 trainingen en 1 wedstrijd.

gister was de wedstrijd afgelast… wel getraind…

ging wel mr merk dat ik toch wat voorzichtig

ben…

lotte… mn duimen hebben blaren… mr dat is voor een goed dowl…

mopsie… geniet van je vrije weekie…

knollie gaat t al beter met de kids? hope so…

ik denk dat het met een wedstrijd toch anders zal zijn dan met een training. Als je op de training een bal extra doorlaat is dat niet zo heel erg, in de wedstrijd daarentegen. En dan heb je natuurlijk een wedstrijdinstelling dus zul je er wel voor gaan.

Maar het is echt aftellen geblazen nu dus. Lekker hoor.

hey meiden,

even een korte update van mij:

nog steeds geen ongi te bekennen, wel last van winderigheid en boeren…

heb niet het gevoel dat de :evil: :evil: eraan zitten te komen, nog geen pijnlijke (.)(.) of een zere rug. wel een heel puistjes reeks gehad!

ik wacht maar gewoon totdat ik ongi wordt volgende week en zo niet dan nog maar weer een testje er tegen aan gooien.

voor jou is het ook spannend he lotte?!

ik hoop het voor je!

fijn weekend verder nog allemaal.

jeetje beate heb je dat vaker zon lange cyclus? irritant he? ik hoop voor je dat je alsnog zw bent.

Nee ik denk dat dit 1 van mijn langsten is.

Tenzij die bloeding van 2 weken geleden mijn menstruatie was, maar daar ga ik maar niet vanuit…

Ik wacht gewoon rustig af…

Hoe is het bij jou Lotte???

@ Lotte wat spannend zeg, hoop zo dat je zwanger bent.

@ Beate ook voor jou veel spanning, hoop dat het niet aan je cyclus ligt en dat je gewoon zwanger bent.

@ Dijo: vind het trouwens knap dat je nog durft te voetballen ( kan ook weinig gebeuren) ik durfde dat toen niet met de volleybal, ben gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger was.

De kids zijn allebei nog strontverkouden. Y.ouri het ergste, het komt zijn ogen nog uit. gelukkig geen koorts en hoop dat dat zo blijft tot dinsdag want dan moeten ze de 2e inenting voor de mg.

knollie beterschap met je kids

@wannabe-mammie wrote:

Fietje: Hoe is het nu bij jou? Zijn je vruchtbare dagen al voorbij?

u geen idee... we gaan gewoon lekker door voor de zekerheid, al was het nu even lastig met mijn nachtdienst om er een beetje tijd voor vrij te maken :oops:

knollie, beterschap met je kids..

hier beginnen we ons serieus zorgen te maken over de gezondheid van jasper, hij heeft inmiddels naast alle puffen en singulair nu ook prednison en antibiotica.. maar hij knapt naar ons idee niet goed genoeg op...

Lotte en Beate, mijn duimen draaien nog steeds voor jullie… lastig he, als je geen inzicht in je cyclus hebt…

Fietje dat is wel vervelend dat Jasper niet goed opknapt…

Lotte ga je vandaag testen???

@ Fietje Wat vervelend dat Jasper niet opknapt. en Prednison is een erg zwaar medicijn, ik hoop dat het snel beter met hem gaat.

hier hoesten de kids iets minder, nog wel verkouden.

ik heb heel veel last van echt witte afscheiding, ken ik niet, normaal altijd doorzichtig.

nog een paar dagen en dan hebben we hopenlijk meer zekerheid

Knollie: dat klinkt spannend bij jou hoor! Ik zit al te :thumbup: :thumbdown: Fijn dat je kids weer een beetje opknappen!

Fietje: vervelend zeg, dat je zoontje zulke zware medicatie moet hebben.

Ik ben hier ff niet zoveel geweest want ik voel me nog steeds niet fit. Lees wel mee hoor, want ben errug benieuwd wie de eerste is met goed nieuws!

Mijn broer mag vandaag zijn dochtertje mee naar huis nemen!! :dance:

ja vind het zelf ook spannend.

maar de vorige rondes voelde ik elke keer ook wel iets.

dus ben ook wel bang dat mn lichaam me weer voor de gek heeft en dat het gewoon komt omdat ik het zoooooooooooo graag wil

beterschap squirrel

en wat fijn dat het dochtertje van je broer mee naar huis mag, lekker voor de feestdagen

squirrel, beterschap!!

Knollie… dat dacht ik ook en uiteindelijk bleek ik zwanger… pff… dus je hebt t gewoon ffies spannend hoort erbij en geduld is een schone zaak… en dan heb je straks een prachtig kerst cadeau… duimen blijf ik voor je!!

Lotte hoest met jou??

Beate???

Fietje vervelend dat je zoon aan zulke zware medicatie moet… hopelijk komt het gauw goed!!

Hoest met de rest van de dames… het is hier echt enorm stil… ben ik niet gewend hoor… kletskousjes :wink:

Ik denk dat iedereen rustig aan het wachten is :stuck_out_tongue:

Beterschap met je zoon Fietje, heavy medicijnen hoor, ik hoop dat ie snel opknapt.

Spannend hoor Knollie, ik ben druk aan het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je.

vanmorgen is manlief weer bij de ha geweest… hij klinkt wel wat beter, maat het is nog niet in orde.

morgen mag hij voor een thoraxfoto en dan mogen we een afspraak maken bij de kinderarts

Lotte je laat ons wel heel lang in spanning hoor!!

nog steeds steken in mn onderbuik

Klinkt goed Knollie!

I hope so :pray: