Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

Mimster, fijne vakantie!

Tigru, je testen zijn al wat ingedroogd, dus het is last te zien. Ik had ook steeds lichte streepjes, maar de positieve knalde er echt uit, die was stukken donkerder dan de controlestreep, niet te missen.

Beate, jammer van je negatieve test!

Lotte, bij jou nog even spannend dus :pray:

Mopsie, ik vind het wel raar van je vriendin hoor, zeker als je zegt dat je het weinig over je zwangerschap hebt. Ik persoonlijk zou nooooooiiit zo’n mail naar iemand sturen, ook al zou het me steken en ook al zou diegene wel veel over de zwangerschap praten. Dan vind ik dat je dat ook op een nette manier kan zeggen dat je er moeite mee hebt. Nee, ik vind het niet aardig van je vriendin :hand:

Dan denk ik toch dat ik misschien iets te vroeg ben begonnen met testen, nu ja, mijn cyclus is niet mega onregelmatig en manlief wil toch eerst eens genieten na al die maanden!

Mopsie, sorry dat ik het zeg, maar waar haalt ze het lef vandaan! Natuurlijk is het moeilijk voor haar en zoals ik lees heb jij alle begrip ervoor… Jammer dat ze dan zo reageert, dat heb je niet verdiend. Mijn beste vriendin heeft het ook moeilijk dat wij een kindje willen. Zij wil dit ook heel graag, maar heeft niet eens een partner… MAar ze is nog steeds ontzettend blij voor ons en hoopt dat het snel lukt…

ik heb gisteravond nega getest. dus niet met ochtendurine. mijn bruine afscheiding is al bijna over. ik heb dus nog geen rood gespot.

Lotte: ik vind het wel erg spannend voor je.

@ Mopsie, dat is niet eerlijk van je vriendin, jijmag toch best blij zijn. Zij hoeft dat niet op deze manier te uitem, ze kan er toch ook gewoon met je over praten.

Ik heb ongeveer hetelfde gehad alleen dan van de andere kant.

Ik heb dat met bevallingen van vriendinnen, de mijne waren alletwee traumatisch en als ik dan vriendinnen zie hoe 'makkelijk zij bevallen, ben ik ook vaak jaloers, maar zeg er niets van. weet dat daar nu eenmaal verschil inzit. maar het steekt wel soms.

hier nog steeds erge rugpijn.

en erge steken onder in mn buik.

knollie klinkt goed die kwaaltjes hahaha. hier is het bruinverlies alweer over en heb geen ongipijn.

Lotte zou toch geweldig zijn als je weer zwanger bent!

@lotte82 wrote:

knollie klinkt goed die kwaaltjes hahaha. hier is het bruinverlies alweer over en heb geen ongipijn.

je houd het graag spannend he??? :wink:

Beate, jammer van je negatieve test.

Lotte & Knollie, spannend hoor!

O Beate, dat had ik even gemist (tja, niet zo fit in de nachtdienst :wink: )

vervelend van je negatieve test…

lotte… spannend…

mopsie… mm. beetje jammer van die vriendin!! ik kan er niet echt een mening verder over geven… Maar denk wel dat het geen echte vriendin is als ze jou geen geluk gunt!!

Beate… blijven hopen he!!

knollie… ik blijf voor je duimen!!

Hier vanmorgen gewerkt en vanmiddag getraind… nu dood op… maar vanaaf lekker in de bank voetbal kijken!!

goedemorgen

hier twee kids die zich de longen uit het lijf hoesten, dus bijna de hele nacht niet geslapen GAAP

hé, vervelend Knollie :hug:

Ik laat die vriendin maar even niets meer horen.

Is best makkelijk komende week, want we gaan een weekje weg!!! :lol:

Lekker even niet aan de verbouwing denken, en alle dingen die ā€œmoetenā€.

Lotte heb je er nogal is een test tegen aangegooid of niet?

heb ff geshowt in het sf :slight_smile:

Nl2Suzy: mooi hoor, las ook dat jullie snel weer terug mogen komen. Helemaal goed toch. Kunnen jullie weer even het hartje horen.

Mopsie: Groot gelijk hoor dat je even niks met die vriendin doet. Even afkoelen doet soms wonderen.

Knollie: gaat het al beter met de kids? Misschien vanmiddag even een gezamenlijk winterslaapje.

Dijo: Hoeveel trainingen nog?

Lotte|: jammer van je negatieve test, nu afwachten . Hopelijk niet op de rode :twisted: :twisted: .

Beate: Vervelend dat je nog niets weet. Hopelijk binnenkort ook voor jou meer nieuws. En dan gaan we natuurlijk wel voor de positieve variant.

Fietje: Hoe is het nu bij jou? Zijn je vruchtbare dagen al voorbij?

Hier nog een weekje wachten. Uitgaande van een ei vorige week dinsdag gaan we zeker niet eerder testen dan vrijdag, dan is het net 10 dagen daarna.

ik ga denk ik morgen weer testen. ik ben nog steeds niet ongi.

pffff blijft spannend dus.

ja erg killing hahahha.

maar ja anders dan een niet ongi dansje ef een schreeuw om een 2 streepje kun je niet doen natuurlijk :slight_smile: