Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

hmmmmmmmmm ik heb bruinverlies. nog nooit eerder gehad.

dat kan in het begin van een zw. voorkomen had ik met beide kids.

maar bij mij begint zo ook mn menstruatie.

dat kan dus idd 2 kanten op.

ja idd, wel spannend voor je hoor Lotte en wat een onzekerheid

spannend Lotte. Ga je evengoed zondag testen of wacht je nog die 2 weken?

Spannend Lotte en Beate…

Lotte beetje bloed gevonden?? Mmm…even afwachten maar dan!

Beate…zou het??

Wm: Ik heb ook erg last van rommelen in mijn darmen…heb toch niets raars gegeten…mijn vruchtbare periode is geloof ik nu ook wel voorbij…

Nu hopen dat er genoeg geklust is…zaten af en toe wel eens daagjes tussen :? …we zien wel!

Ik ben vanaf morgen even een weekje uit de lucht…ga er een weekje tussen uit!!

een weekje tussenuit, zoals in lekker een weekje vakantie?

Ja :smiley: stedentripje!!! Lekker hoor!!

Heerlijk zeg. Veel plezier,lekker genieten en als je weer terug bent mag je al bijna gaan testen :stuck_out_tongue:

@lotte82 wrote:

dat kan dus idd 2 kanten op.

We :pray: voor de goede :slight_smile:

Mimster, fijne week!

Dank je wel meiden…

Enne WM ik ben net op tijd terug voor het goede nieuws wat jij ons gaat brengen ;)…en 3 dagen later… :pray:

ik zou willen zeggen: deal

Hahahahaha :mrgreen:

Gaan jullie nog iets leuks doen het weekend??

Ik ga zo lekker mijn bedje in…morgen weer vroeg op!

Meiden ik lees jullie over een weekje weer :shock: ben benieuwd of het lukt om bij te lezen dan…

Fijn weekend iedereen…geniet er van!

Succes met de testers!

xx

Mag ik jullie om hulp vragen? Ik heb vorige maand mijn ovulatie getest en snap er niks van. Het zijn 6 opvolgende dagen met de bovenste als eerste dag en de onderste de laatste testdag… Iemand die mij er iets over kan vertellen? Want ik zie overal strepen

tigru, ik heb geen idee, ik zou zeggen dat de tweede van onder het meest duidelijk is… maar dat is op de foto lastig te zien vind ik.

hier druk bezig met om de dag klussen. mocht het niet lukken, dan ga ik mischien volgende maand toch ook maar ovulatietesten kopen… maar als ik zie hoe onduidelijk die bij Tigru zijn, dan weet ik niet of dat me rust geeft…

nu nachtdienst, en ook nog dingen die in overdag moet doen dit weekend, dus dat wordt stevig doorbijten…

Lotte, wat maak je het spannend!!

oh jee, ik kan je er niet mee helpen, ik had die van clear blue en dan zie je :slight_smile: of :frowning:

dus da’s lkker duidelijk.

Tenminste, bij de eerste zwangerschap zag ik hem, maar deze keer niet, want ik testte veel te vroeg.

Ik kreeg gisteren een superhatelijke mail van mijn beste vriendin!!! :cry:

Zij wil ook een tweede kind, maar haar vriend nu nog niet…

en zij heeft het er nu continu over dat ze het persé wil.

Dus ik vroeg alleen maar; dat komt toch niet omdat IK nu zwanger ben he?

nou zeg, ze mailde dat wel meer mensen het er allemaal over hadden, maar ik schijn nergens anders meer over te praten (ik heb het er juist vrij weinig over, omdat zij het ook wil maar het gaat nu niet, dus praten we alleen over onze peuters!

en hoe dacht ik wel niet dat ze zich voelt!!!

en het lijkt wel of god me aan het plagen is

en door mij (en die anderen) kan ze het al helemaal niet van zich afzetten!!!

d’r mail staat ook vol met uitroeptekens en HOOFDLETTERS

Kan ik er wat aan doen?

Ik mag toch wel blij voor mezelf zijn?

wat zouden jullie hier op reageren?

of zal ik er maar helemaal niet op reageren, en even niks meer van me laten horen?

mimster, fijne vakantie!

Tigru, de onderste heeft een gelijke dikte kwa strepen? Die ziet er in elk geval wel redelijk positief uit.

Fietje, bij iedereen pakt het weer anders uit die testen, ik had een hele duidelijke positieve ovutest die ene ronde dat ik ze heb gebruikt.

Mopsie, zelf probeer ik mijn zwangerschap helemaal niet ter sprake te brengen bij vriendinnen waarvan ik weet dat ze graag zwanger willen worden. Een vraag als ‘dat komt toch niet omdat IK zwanger ben’, zou ik dan ook niet gesteld hebben, ik begrijp wel dat je het goed bedoelt hoor, maar ik begrijp ook dat het voor haar heel confronterend is. Je hoeft het er niet eens over te hebben, in haar achterhoofd zit toch wel ‘maar zij is zwanger’ en ook al verwacht je blijdschap voor jou, waarschijnlijk zit haar eigen gevoel erg diep op het moment. Ik zou het even laten rusten, misschien nog terug mailen dat je hoopt dat zij snel zwanger is.

ik heb vanmorgen getest. was negatief.

ik wacht dus maar tot de rode vlag uit kan. en komt die niet dan test ik volgende week nog wel een keer.

fijn weekend allemaal.

x