Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

ik ben nu extra veel aan het poetsen voor de afleiding hahaha.

nou ja is het toch nog ergens goed voor zeg maar :smiley: :smiley:

sterkte met wachten tot morgen! of is weekend voor jou zondag?

wm hahahha dat moet ik nog ff kijken. ik denk dat het zondag is.

Kan het me wel goed voorstellen, maar moet toch toegeven dat ik erg nieuwsgierig ben.

Ik moet echt ontiegelijk vaak naar het toilet. Ga normaal al veel, maar lijkt nu wel meer (of is dit de wens van de gedachte)

jij zit nu rond je ovulatie of innesteling he wb? ik denk dat je dan nog niet echt zwkwaaltjes kan krijgen? heb je wel rond de eisprong geklust? ik duim voor je.

het gaat weer spannend worden hier de aankomende dagen

Hoe gaat het eigenlijk met Dama?

ik ben ff gaan nadenken. ik had gister de hele dag buikpijn. en ik heb gister en dinsdag sex gehad. die buikpijn had ik ook de vorige keer toen ik zw werd en heb toen ook op die dag sex gehad. wss was dat ook de bevruchting. en aangezien mijn cyclus helemaal overhoop ligt vanwege de mk heb ik miss wel gister de eisprong gehad. je hoort ook vaak dat vrouwen pas 6 weken na de mk de eerste menstruatie krijgen. dus als ik gister mijn eisprong heb gehad dan zou ik over 2 weken mijn nod hebben en dat is ook 6 weken na mijn mk.

aaargghh kerstboom lampjes ik word er gek van :mrgreen:

Dat zou wel helemaal super zijn he Lotte!!

Ik heb nog steeds geen ongie!!! Morgen TESTEN!!!

Ik ga snel weer aan het werk.

Doeidoei

lotte… spannend… ik zou idd gewoon even afwachten tot zondag en anders idd ffies tot over 2 wkn… :slight_smile: ik duim wel voor je!!

Wm… ik denk ook dat t de wens is… maar hoop doet leven :slight_smile:

knollie… hoe gaat t met jou ben je alweer helemaal opgeknapt!?

hier beetje raar gevoel word er een beetje onzeker van… vanmorgen steek in mn onderrug (net zoals bij ongi) en nu beetje dat mn eten steeds omhoog komt… heel erg winderig… ik word echt onzeker hiervan hoop echt dat alles goed gaat!!

Ik ben weer goed te pas.

Vandaag de kerstboom opgzet, wel weer gezellig hoor dat ding in de kamer.

nog een paar dagen en dan kan ik ook testen…was het maar alvast volgende week

hoop houden komt goed heb je straks een prachtig kerstcadeau…

iedereen rustig avondje?? Ik zit alleen thuis… mn mannetje is naar ajakkes toe :S haha…

Ik ben morgen de gehele dag onderweg eerst werken en dan voetballen… ben 's avondsweer on. maar ik duim voor iedereen…

Beate, Lotte e.d. :thumbup: :thumbup:

mijn schoonmama is ook naar ajax toe. Hier ook een rustig avondje. Ik zou nog even aan het werk moeten vanavond, maar heb er echt geen zin in hoor. dus dat doen we later dit weekend wel.

morgen waarschijnlijk weer eens op de fiets.

hier ook een rustig avondje

de kids liggen er net in en ik ga zo lekker douchen hopen dat de pijn in mn rug ietsje minder wordt

wel vervelend knollie, maar hopelijk voor een goed doel

ja dat hoop ik ook

heb deze maand ook neit echt van dat elastiek achtige afscheiding gehad, terwijl ik dat altijd wel heb en nu echt maar heel ietsje pietsie, misschien doordat het eitje al bevrucht was,weet niet of dat kan hoor.

ik zou het niet weten. Ik heb helemaal niet zoveel rekbaar slijm. Schijnt toch het meest vruchtbaar te zijn. Maar heb je nog erg last van je rug? ik heb al een paar daagjes rommelende darmen en buik

ja het is echt zon ongesteldheidsgevoel, ook onder in mn buik.

dat heb ik normaal alleen als ik ongesteld moet worden, en dan lang niet zo erg, en moet zeggen dat ik sinds ik de spiraal eruit heb dit ook niet meer heb gehad.