Ja :inlove:
haha… mooi om te horen!! Wanneer is nu je volgende echo?? En liep alles verder volgens plan? Hoeveel weken zeiden ze dat je was??
pff… ik kan ook niet wachten… ben zo nieuwsgierig of alles goed van binnen zit!!
Goed te horen penelope dat alles er goed uitziet! Toch weer een geruststelling lijkt me dat
Hoe voel je je verder?
Ja nou t gaat wel, ik was kapot van de zenuwen, had ook erg slecht geslapen, dus ik was al gaar toen de echo nog moest. De spanning valt nu wel van me af en ik voel nu pas hoe moe ik eigenlijk ben.
Ik weet niet wanneer ik mijn volgende echo heb, ik heb mijn intake bij de vk nog niet gehad. Ik denk zelf vandaag precies 8 weken te zijn, de echo liet 8 weken en 3 dagen zien. Komt dus prima overeen. Het was een inwendige echo en het was allemaal prachtig te zien, hoofd, armpjes, beentjes. . . :inlove:
jaaaaaaaa penelope wat fijn dat je een goede echo had.
Ow Penelope wat zalig!
Ik hoop dat binnenkort de tijd van de aankomst van mijn man op internet staat! Die van 22 december staat er al op… Maar geduld is niet mijn sterkste punt!
hoi hoi ik meld me ook maar weer even.
ik lees wel mee, maar ik merk aan mezelf dat het meer rust geeft wanneer ik niet te vaak op het forum kom. dan ben ik er niet zo mee bezig zeg maar.
melizza gefeliciteerd!!! super!
hier is de rode vlag nog NIET uit! ik ben zo benieuwd, probeer nog te wachten met testen tot na het weekend. (als dat lukt) haha!
vanmiddag even bij de prenatal geweest, kindje van mijn vriendin word volgende week 1! zo leuk die winkel! heb lekker jaloerse blikken naar de gevulde kinderwagens geworpen! hihi. grapje hoor.
ik ga zo nog even trainen.
lees vnvnd nog wel weer verder.
x
en toen was het rustig hier!
iedereen lekker aan het bankhangen?
fijne avond nog en tot morgen.
:-*
spannend beate dat je nog niet ongi bnet. dan ben je al 2 dagen overtijd hihi.
Fijn Penelope, gaaf ook om alles al te zien lijkt me! Nu lekker slapen vannacht
Voor jou nog ff spannend Beate, ben benieuwd!
Bij jou ook nog geen ongi te bekennen Lotte?
Hier geen idee hoe m’n cyclus nu loopt want volgens FF nog geen ovulatie te bekennen en al wel op cyclusdag 18, temp gaat steeds omhoog en omlaag… :think:
beate en lotte (en natuurlijk ook de rest); ik duim voor jullie dat jullie pas over 9 maanden weer ongesteld gaan worden, en ondertussen heel wat moois mogen gaan beleven!
Penelope; oh wat zul je opgelucht zijn, gefeliciteerd met je mooie echo.
rust nu maar even goed uit en nu besef je het je pas goed he?
als je het zelf gezien hebt bedoel ik.
Beate: het is voor jou ook spannend nu
Lotte:Al ongie
Penelope: wat heerlijk dat de echo goed was…Genieten :inlove:
Hier vandaag een pittig dagje: druk druk
eerst vanochtend de stad in aantal dingen halen. en even naar beebje :inlove: :inlove: van vriendin
daarna y.ouri uit school halen en gelijk door naar n.eede de kids bij mn sch.moeder gedropt.
Daarna naar Doetinchem naar mn therapeute, wat wederom erg pittig was en me weer met beide benen op de grond heeft gezet, maar wel positief.
toen naar de WE waar 30 % korting was. en lekker inkopen gedaan.
dus nu rust!!!
hier lekker getraind…
ga nu lekker slapen!! Tot morgen… morgen heerlijk vrij!! Uiteten met friends… en overdag lunchen met een vriendin!!
@lotte82 wrote:
ik heb vanochtend getest maar helaas negatief.
jammer, ik had het je echt gegund… maar ja, je hebt natuurlijk ook geen idee wanneer je je eisprong had nietwaar?? dus alles kan nog
@Penelope wrote:
Ik heb vanmiddag mijn echo gehad, prachtig kloppend hartje en ook goed kwa groei, ik ben helemaal :inlove:
wat heerlijk!!
hier is het druk… jaspar blijft tobben met zijn longen.
gisternacht zelfs nog een huisatrs van de post over de vloer gehad… en de dag daarna gewoon weer werken… ik ben gistere als een bloki in slaap gevallen, om vanmorgen om 5:00ceen natgeplastbed in de was te kunnen doen… maare, ok, we komen de dag wel weer door
hey dames,
had gisteren via de mail aan mijn administratieve medewerkster gevraagd of ik mocht vliegen(doe uitzettingen) als je zwanger bent.
Belde ze me net op, en vroeg ben je zwanger ik mm… jah je mag niet vliegen dan e.d. ik zo ja… maar heb liever dat het nog even stil gehouden word. Nou ze moest t aan de hoogste baas vertellen en verder zou ze stil zijn. mm… vond het wel jammer… maar dit is veel leuker dus hoop dat het allemaal goed gaat verlopen anders… Pff… weer een opluchting…
Ik ben vrij alleen mn cv doet t weer ns niet word er moe van… ik ga zo lunchen met een vriendin nu ffies mn huisje doen!!
Fijn Penelope, dat alles goed was! Zeker wel weer leuk om te zien
Voor jou ook spannend Beate, ben erg benieuwd!
Lotte: Al ergens een ongi gespot?
RA: Vreemd dat je nog niet gespot hebt?? Wel geklust neem ik aan?
Dijo: Waarom mag je niet vliegen dan?? Of komt dat omdat jij vaker moet vliegen??
Op internet kun je nl niet echt een duidelijk antwoord vinden en ik ga zaterdag voor een weekje weg,…met het vliegtuig ?
hier nog geen ongi.
Mmm…balen is dat altijd he…
Ga je nog wat leuks doen vandaag Lotte??