@ Lotte Wat spannend, ga je vandaag ook testen of wacht je nog even. Ik zou dat niet kunnen haha.
heb nu al zoiets van zou ik al gaan testen, kan natuurlijk niet!
Heb deze maand mn eisprong helemaalniet gevoeld, terwijl ik normaal er erg veel pijn van heb, misschien is ie wel bevrucht en daardoor geen last! Of kan dat niet??? ik hoop het zo
Lotte wat spannend!!! Ben benieuwd!
Dijo: Dus je gaat al eerder voor de echoā¦leuk hoor!! ik hoop dat je genoeg kunt zienā¦
Tigru: Het gaat nu echt opschieten he
WM: Ik hoop dat je genoeg geklust hebtā¦ik duim voor je :D!
Hier weet ik niet of ik al genoeg geklust heb :doh:
Ik heb vorige week (rond 3 dec) een paar dagen goed geklustā¦en toen een paar dagen niets :eh: en nu gisteren weerā¦
nu moet ik het nog maar even volhouden!! (dus rond 9 dec)
Weet namelijk niet wat voor cyclus ik nu heb en ik voelde nu ook niet echt mijn eisprongā¦dacht vorige week ineens last te hebben in mijn buik,
maar nu had ik gisteren ook weer wat steekjes!!
Nou ja laten we het hopenā¦
Wat zouden jullie aanhouden als je zo mijn cyclus ziet???
ik heb vanochtend getest maar helaas negatief.
Oh jammer Lotte :hug: ā¦ga je over een paar dagen nog eens testen?
Jammer Lotte :hug:
Mimster, ik kan niks zinnigs zeggen over je cyclus, maar gewoon regelmatig klussen
ik wacht nog ff een paar dagen af.
Hoeveel dagen na je ei zit je nu? Of heb je die niet gevoeld?
die heb ik niet gevoeld.
Lotte: :hug: :hug: Hopelijk heb je na je mk een wat latere eisprong gehad. Ik hoop het voor je. Al iets van kwaaltjes?
Ik heb persoonlijk pijnlijkere (.)(.) dan normaal. Geen idee hoe snel na een eventueel ei je dat al zou kunnen hebben. Verder moet ik als het deze maand niet raak is toch echt heel erg aan het afvallen gaan hoor. Je zou nu al bijna denken dat ik zwanger ben. Gelukkig knapt het weer weer wat op en kunnen we weer wat meer gaan fietsen.
wm wie weet ben je gewoon zw ahhahah. dan kun je pas na 9 maanden gaan afvallen hahahha.
Ik hoop het natuurlijk wel. Maar anders moet ik echt even discipline gaan hebben om op te passen met eten en in ieder geval wel weer redelijk wat te gaan sporten.
We zijn van in de zomer 4 tot 5 keer in de week naar nu 1 tot 2 keer in de week gegaan. Mede door een blessure aan mijn knie, maar verschil is wel erg groot. En ik heb me niet echt ingehouden met eten zeg maar.
mijn schoonzusje is ook al jaren aan het klungelen met een blessure aan haar knie. maar je kilos kwamen er bij haar ook aan.
Jammer zeg Lotte van de nagatieve test!
Oh ja Dijo, leuk dat je ook een pretecho laat maken! Toch wel leuk als je weet dat het goed zit voordat je het gaat vertellen!
@ Lotte, jammer van de negatieve test, maar het kan nog toch, want je weet toch niet helemaal precies hoe je cyclus loopt na de mk.
meld
Hey prissieā¦Hoe is het met jou??? Al kwaaltjes??
Ja penelopeā¦we zijn er idd hard mee bezigā¦ben zo benieuwd
Ik moet nu weer wegā¦heb avoddienst! Lees jullie waarschijnlijk vanavond weer!! xx
Mimster⦠Ja, zodat we dat kunnen laten zien met kerst, is wel zo leuk. Het kost 35 euro dus hoop dat het wel wat is maar voor dat geld hoeven we het ook niet te laten!! En t staat goed aangeschreven dus proberen waardā¦
Probeer gewoon lekker te klussen wanneer het uitkomt⦠het komt vanzelf goed⦠9 dec. Is vandaag⦠bedoel je 9 jan? Dat duurt nog even zie je!! Ik zou btw 31dgn aanhouden, ik heb er verder geen verstand van maar jaah⦠!!
Lotte⦠jeetje vervelend meis, maar je weet maar nooit misschien zit er nog niet genoeg hcg in de urine en test je van de week nog positief⦠blijf moed houden zolang de rode vlag nog niet uithangt!!
WM⦠afvallen⦠tjaahā¦misschien ben je idd gewoon zwanger zonder dat je het weet⦠alle gekheid op een stokkie
Vlinder⦠jaah idd belangrijk dat je weet dat het goed zit! En mn vriend is ook heel erg onzeker erover enzo dus vandaar⦠terwijl ik het echt niet weet ⦠ga er vanuit dat alles goed gaat. Maar ook mooi om het van te voren al te laten zien zijn we extra enthousiast. Ik was net bij mn schoonmoeder die is jarig en die zat me een beetje uit te horen. Nu blijkt dat mn schoonzusje die iets ouder dan ik ben geen huis en een baan waar ze niet echt mee verdiend nu ook al kindjes wilt⦠en ze hebben van ons geen idee dat we dat willen dat is zo leuk⦠dat word dus echt een grote shock met kerst
Zo weer trainen⦠ga t wel steeds zwaarder krijgen ik ben zo traag als een slak met opstaan ed terwijl ik juist altijd onwijs snelle reactie heb⦠nog steeds snelle reactie maar die tweede is wat trager⦠kan wat minder snel opstaan haha⦠kan niet wachten ben al aan t aftellen nog 2 wedstrijden en 3 trainingen
Ik ga het daar pas vertellen na mn ouders want anders gaat t gauw t dorp over 1 van mn teamgenootjes woont in dezelfde plaats zie je!!
Ik heb vanmiddag mijn echo gehad, prachtig kloppend hartje en ook goed kwa groei, ik ben helemaal :inlove:
@Penelope wrote:
Ik heb vanmiddag mijn echo gehad, prachtig kloppend hartje en ook goed kwa groei, ik ben helemaal :inlove:
Toppie⦠ben ik blij om⦠heerlijk gevoel zeker!!