Jaja, ik heb de bh al in huis, moet de string nog ophalen, moet altijd naar een zaak waar ze mijn maat verkopen (65E) en die heb ik eindelijk een goeie gevonden!!! Heb de boel al in kerstsfeer gebracht hier. Ben al bezig met de kerstboodschappen… Ben gisteravond begonnen aan het spandoek, dus hou me vooral heel erg bezig!
Tigru, fijn dat je je op al die leuke laatste dingen kunt richten!
Amaya, heb wel een echo, maar het is niet zo’n mooie, gewoon een vlekje, ik kan niet eens de kop en kont uit elkaar houden :mrgreen: Die van vorige week was nog duidelijker. De termijn moest echt wle kloppen volgens haar want anders had ons kindje wel handjes en voetjes gehad als ik 9,5 week was, en dat had hij nu nog niet.
melizza gefeliciteerd!!! :**:
Vlinder: ik was 1,5 week teruggezet, en daarna weer 6 dagen vooruit!
het schijnt zo te zijn dat ze met zo’n 8 weken nog niet echt precies kunnen meten hoever je bent.
pas vanaf 10 weken zien ze dat duidelijk.
en vanochtend hoorde ik van de verloskundige dat heel soms een kindje even stopt met groeien en dat dan daarna opeens weer inhaalt.
Ook zo raar.
Ik moest wel terug voor een nieuwe echo, omdat het meer dan een week verschil was met onze berekening.
hier is de moeheid nu wel zo goed als weg.
Gek, afgezien van die bolle buik voel ik me helemaal niet meer zwanger.
maar vanochtend wel een hartje horen kloppen :inlove:
Tigru! wat spannend heerlijk dat hij weer terugkomt…kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt!
Lotte veel plezier! is dat met de chippendeels die ladysnight?
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!
melizza hahahha nee het is neit de chippendales. het is een gezellig avondje weg met vriendinnen. het gaat over make-up tassen kleding kapsels onder het genot van een hapje en een drankje. gewoon hartstikke gezellig.
Melizza, wat is je uitgerekende datum?
Lotte, veel plezier vanavond.
17-08-2010
ik denk dat ik maar naar huis ga want kan me toch niet
meer concentreren haha, en manlief kan ik ook al niet bereiken
die is op oefening :shock:
Nog een augustus 2010 mamma… maar wel heel erg blij voor je melizza…
Lotte leuk zo’n lady’s night… geniet er maar lekekr van en ga lekker ontspannen…
Hier thuis zit t idee in de pen om een echo voor kerst te laten maken zodat we het resultaat kunnen laten zien.
Ik krijg ook een dikkere buik… lijkt niet echt zwanger eerder vet… kan dat of is dat normaal :S ik hoop t nog 2 weken ook op de voetbal geheim te kunnen houden zie je maar als ik er zo uit zie vragen mensen zich af wat ik gedaan heb in een maand tijd zeker de hele chocoladefabriek opgegeten:S :roll:
Dijo, dat zijn je darmen die opzetten door de hormonen :mrgreen: , gaat bij mijn nu ook heel ahrd, heb nu al een buik die ik de eerste keer pas bij een week of 16/17 had.
Melizza gefeliciteerd!
gaat goed hier met zwanger worden
Nu de rest nog
Mini update over mij, druk, moe en misselijk. Heb ontzettend veel zin in kerst want dan gaan we het vertellen :lol:
@ melizza: 17-08 is een hele mooie datum in 2005 is op die datum onze zoon geboren
@ Lotte: leuk een lady’s night. veel plezier.
@ Tigru: het komt nu steeds dichterbij…je mannetje komt bijna weer!!
Heb mn moeder verteld dat we bezig zijn voor een derde kindje, ze reageerde anders dan dat ik had verwacht,. ze vond het helemaal geweldig. gelukkig, er valt nu wel een last van me af hoor.
nog even en ik ben weer aan mn NOD, denk niet dat het deze maand wat wordt, aangezien ik niet lekker te pas was. we hebben maar 1x geklust :oops: maar ja wie weet!!!
Melizza!! Gefeliciteerd!! En een heel erg duidelijk streepje inderdaad, mijne was echt twee keer zo vaag
1-2 weken zwanger is dus 4 weken he, die eerste twee weken krijg je kado! Spannend en lekker genieten dus!
Tigru welke datum verwacht je je man terug? kan me je spanning en geregel goed voorstellen, deed ik ook toen mijn man terug kwam na 3 mnd amerika. Wat zal jij genieten als je je man ziet aan komen lopen, als je hem kan vasthouden en hem weer kan ruiken! Ik wens je vliegensvlugge dagen toe de komende dagen, dat het maar snel zover is!
Liefs!
Dat ruiken word lastig. Ik heb namelijk weinig reuk, tot 2 jaar terug geen reuk, maar sinds mijn operatie komt het langzaam terug, helaas vooral dingen die stinken
Hij vliegt 18 augustus naar KAF, dan later naar Mirage, nog iets later naar Kreta en uiteindelijk is hij 24 december in Nederland! Mijn kerstcadeautje dus!
@ Tigru: Ik heb ook geen reukvermogen.
Maar ik ruik helemaal niets. dit al zolang ik me kan herinneren
Meiden, ik lees wel mee, maar heb weinig tijd om te reageren. Heb het idee dat ze op het werk wat meer het internetgebruik in de gaten gaan houden en dan is dit forum niet echt ideaal zeg maar. Maar ik lees wel mee op mijn mobiel.
Knollie: wat fijn dat je moeder positiever reageerde dan verwacht.
Lotte: Leuk een lady’s night
Tigru: Dat is wel een lange reis zeg. Maar wel voor het goede doel natuurlijk!!!
Hier is de klusperiode weer voorbij. Ik had zondag een positieve ovulatietest, dus er is dit weekend goed geklust (zaterdag, zondag en maandag). Nu is manlief leeg zoals hij het zelf zo pittig zegt. Nu maar afwachten. Wel raar dat ik gister en eergister een lagere temperatuur had. Soms snap ik er echt niks meer van.
wm… lekker dat je goed geklust hebt… dan zit er vast iets positiefs in voor het eind van het jaar ik ga duimen… net zoals voor de rest…
TIGRU… heerlijk kerstcadeautje toch en tot die tijd hou je jezelf in ieder geval bezig… respect hoor dame!! Ik zag dat je ook al bij de december stoppers aan het posten was!!
Knollie… beter dat je moeder relax reageerde… misschien dat als die last van je af valt dat je dan ook geruster kan klussen en dan de positieve test er misschien ook al gauw aan zit te komen!!
Vlinder: ik ben pas 5weken onderweg… gaat dat zo gauw!? pff… wat staat me dan al niet te wachten ;0 haha… mn vriendin had zo’n buik na 24 weken ik heb m nu al!! Ze is nu een beetje gezet en is uitgerekend op 1 jan…
Hier heb ik een afspraak voor een echo gemaakt op 22 dec. 13:15uur bij een particulier… hoop dat je wat kan zien… en zo heb ik dus ook mijn kerstcadeautje voor mn ouders en schoonouders… pff… vind t nu al spannend en kan eigenlijk niet wachten!!
Dijo, als het goed is zie je dan een hartje kloppen.
WM, je hebt dus de goede dagen te pakken gehad :thumbup:
welterusten allemaal
morgen mijn nod. spannenddddddddddd
spannend lotte wanneer ga je testen? of wacht je liever nog even…
al last van kwaaltjes? ik duim voor je!