Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

ja aan de ene kant krijg je zo hoop maar aan de andere kant denk ik als ik dan toch niet zw ben laat me dan maar ongi worden. ik ga vandaag niks bijzonders doen. jij dan?

beate kun je het nog volhouden om pas zaterdag te testen?

Joehoe! Daar ben ik ook weer eens. Weer redelijk hersteld van het verkoudheidje en zoonlief is weer een tandje rijker :mrgreen:

Lotte en Beate: spannend zeg… Ik hoop dat jullie gauw goed nieuws hebben! :thumbup: :thumbdown:

Mimster: volgens mij mag je gewoon vliegen tot je 3e trimester. Daarna willen de meeste luchtvaartmaatschappijen je niet meer meenemen. :wink: Maar als je regelmatig moet vliegen dan geven ze misschien een ander advies. :think:

Penelope: fijn dat je zo’n goede echo gehad hebt, dat is toch wel ff een opluchting of niet?!

Nou, ik heb weer twee vacatures gevonden dus ik ga ff inspiratie zoeken voor de sollicitaties… :roll:

Lotte: Ja dat had ik ook toen mijn cyclus langer werd…had ik ook zoiets van pff laat maar komen dan weet je waar je aan toe bent!

Squirrel: He alles goed! Spannend sollicitaties…heb je wat leuks gevonden??

Ja Dijo zal wel meerdere keren moeten vliegen ivm haar werk!

Hier een dagje vrij, maar ik moet het hier nog een beetje in kerststemming maken…doe niet veel dit jaar,…ben nl veel weg van huis in december…dus zal denk ik ook niet veel kunnen meelezen!!

wat spannend sollicitaites squirrel. ik ben op het moment op bezig met een sollicitatie.

Zoek je wat anders Lotte? Wat voor functie solliciteer je op?

Squirrel spannend sollicitatie… succes laat je beste kant zien :wink:

Mimster… idd. ik vlieg dan een maand lang, ik ga bijvb. maandag weg… kom don. weer terug en ga zaterdag weer weg en kom maandag weer terug… en dat een maand lang… dus vandaar stewardessen mogen ook niet meer vliegen zodra ze zwanger zijn vertelde ze me!

Lotte jammer dat je je ongi nog niet gespot hebt maar zolang je de moed erin houd moet het goed komen… :slight_smile: Ik duim voor je natuurlijk…

En wat voor functie zoek je?? En vanwaar de sollicitaties, vind je je huidige baan niet meer leuk?

ik ben gastouder en dat vind ik hartstikke leuk maar ik wil graag onder de mensen komen. ik wil gaan solliciteren als telefoniste/receptioniste. ik heb een diploma voor secretarieel medewerker op mbo niveau. dus het sluit wel aan.

ik moest zo lachen. ik geef mijn dochter een snoepje. zegt ze dank u dank u hahahha. en dan houd ze ook nog een snoepje tegen zich aan hahahha.

Leuk hoor Lotte!

En ja Dijo…dat dacht ik dus al ja! Wat doe jij nou precies dan of wil je dat liever hier niet op het forum kwijt??

Lotte, ben je al lang aan het solliciteren of net begonnen? Wil het een beetje lukken in deze tijd? Hier nl. nog niet zo… Gelukkig hebben we mijn inkomen niet op korte termijn nodig dus wat dat betreft weinig stress, maar zou het wel leuk vinden om weer wat buitenshuis te kunnen gaan doen!

Zit net op de webcam naar mijn broer, schoonzus en hun kleine meid te kijken…lachen! Ze mag trouwens ws na het weekend al naar huis!! :dance:

wat fijn dat de kleine zo snel naar huis mag. ik ben net begonnen met solliciteren. ik heb net mijn sollicitatiebrief af. nu nog mijn cv.

ok lotte… goed bezig…

Mimster is idd niet echt iets voor t forum… denk maar aan beveiliging… gebruik je fantasie… :slight_smile:

Nou ga me ffies omkleden en dan ffies lekker lunchen met mn vriendinnetje :slight_smile:

@lotte82 wrote:

beate kun je het nog volhouden om pas zaterdag te testen?

ja dat hoop ik wel vol te kunnen houden tot zaterdag.

ik ben heel druk deze week dus dan denk ik er niet zo heel vaak aan. dat scheelt heel veel.

hoe is het met jou nu dan?

He dames, meld me even kort. Ben heel erg moe en ook weer veel misselijk en aan het overgeven. Ik lees wel mee hoor :-*

Beate… ik neem aan dat je zat. gewoon positief test dus beter wacht je idd. nog even kan je dit weekend op een roze wolk zijn.

Vlinder vervelend dat je zo misselijk bent!! Hopelijk gaat t gauw over!!

Haha,…nou dan denk ik wel te weten wat Dijo!

Beate: Echt spannend en goed dat je wacht! Had je je cyclus ruim genomen??

Vlinder: Balen dat je je misselijk voelt…

tjaah… t ligt gevoelig dus vandaar dat ikhet niet zeg… had van beate ook al berichtje… :slight_smile:

Zo met de trein naar utrecht… wow dat is een hele wereldreis… pfoeeh… overstappen e.d…

ik heb me vandaag toch een buikpijn maar geen ongi.

ik had zondag dik wit slijm dus ik dacht dat maandag dan wel de menstruatie zou doorbreken. maar niet dus. kan het slijm miss ook komen door een evt. zwangerschap?