Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

Hey Meiden,

Ik heb weer bijgelezen… :smiley:

Ik vind het leuk dat er een mix is van zwangeren en niet zwangeren hier!!

Dus ik zeg: Vooral door gaan…alhoewel :think: het moeten natuurlijk wel allemaal zwangeren worden hihihi…

RA: Fijn dat je contract getekend is hoor!!

WM: Ik hoop dat je je ei hebt!

Beate: voel je al wat?

Fietje: Jij kan ook goed dichten!!!

Hier alles goed…morgenavond pakjes avond bij mijn zus!! Gezellig!

Ik heb het idee dat ik mijn ei ergens heb,…want ik heb een beetje weeeig gevoel in mijn buikje!! Misschien heb ik dan toch een kortere cyclus deze keer? Spannend!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=83347&start=30

fietje ik heb me ook maar ff uitgeleefd hahahha.

@lotte82 wrote:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=83347&start=30

fietje ik heb me ook maar ff uitgeleefd hahahha.
Aaaaah, wat een lief gedicht :-*

Mimster, klus ze!

Fietje: mooi gedicht, goed gedaan hoor

Lotte: echt heel lief. Ik denk dat we allemaal blij zijn dat we een beetje tot steun konden zijn na het afschuwelijke nieuws dat je voor de 2e keer een mk moest verwerken.

ik moet zeggen dat ik onze club ook echt heel gezellig vind!!

Ik had op een site het onderstaande schema gevonden.

Dus we doen het hier bovengemiddeld goed met pas 4 maanden onderweg, maar uiteraard moeten daar nog veel meer mensen

wm dan doen we het zeker niet verkeerd.

inderdaad we doen het neit echt verkeerd.

@ Lotte leuk gedicht, je maakt me wel aan het blozen :oops:

ik ben niet zo goed in dichten, maa rga het proberen!

@Penelope wrote:

Zo toevallig is dat niet Dijo, bij jou komt die discipline (ik denk dat je zelfbeheersing bedoelt?) toch ook voort uit het willen vermijden van een teleurstelling?

klopt!! Ik heb een hekel aan teleurstellingen :S haha..

jeetje dames crea bea.. met gedichten!! :) leuk hoor :)
Ik heb echt t idee dat ik super dik ga worden hopelijk niet te snel te dik zodat ze op de voetbal tot 19 dec. niets merken.. :S

@ Dijo : bij mij kon je met de eerste met 14 weken pas ietsjes zien, maar toen kon ik zelfs mn eigen broeken nog aan.

bij de 2e kon ik het met 6 weken al niet meer verbergen.

ik was ook echt SUPER dik op het laatst bij alle 2 ik ben bij beide rond de 15 kilo aangekomen, en dit was alleen maar buik.

aan de achterkant zag je neit dat ik zwanger was.

zal wel ff 2 fotos plaatsen in het showforum

dijo ben je al aangekomen dan?

eigenlijk nog niet op de weegschaal gestaan. Maar ik heb normaal gesproken buikspieren en die heb ik nu echt minder zeg maar… kan nog met mn buikspieren aanspannen wat buikspieren zien maar verder!!

Zal zo even op de weegschaal gaan staan… :S

Nou net kilotje… dus niet zo heel veel… :S voelt waarschijnlijk gewoon zo… heb opgezette buik enzo… is dat ook normaal!?

Het is hier rustig!

Iedereen Sint aan het vieren.

NOu ons klusweekend is aangebroken en ik voel me lichamelijk weer bijna de oude :wink: alleen nog pijn aan mn been.

morgen vieren wij Sint en Zondag de verjaardag van T.ara.

Maandag viert ze het op het kdv.

Wanneer gaan jullie de kerstboom opzetten.

Wij volgende week zaterdag.

en 29 dec is mn mannetje nog jarig, de december maand is hier altijd errug druk

@knollie1 wrote:

NOu ons klusweekend is aangebroken en ik voel me lichamelijk weer bijna de oude :wink: alleen nog pijn aan mn been.

Klinkt allemaal gezellig..

Klusse en fijn weekend.. geniet ervan..

Goedemorgen dames…

:lol: vandaag bij vele… heel veel plezier…

Ik ga zo een familie foto maken met mn vriend zijn broertje en vriendin…

Vanmiddag als de voetbal is afgelast :pray: dan gaan we samen shoppen…

Vanaaf met mn vriend zn familie uit eten…

Morgen lekker niets :slight_smile:

Overige zwangeren hebben jullie ook 's nachts dat je buikje beetje zeurt net of dat je heel nodig moet poepen?? Heel erg veel winden laten ook…

Fijne Sinterklaas iedereen :lol: :stuck_out_tongue:

Dijo, dat je buik is opgezet is heel normaal, je darmen gaan wat verschuiven om plaats te maken voor je baarmoeder. :lol: :stuck_out_tongue:

Overige zwangeren hebben jullie ook 's nachts dat je buikje beetje zeurt net of dat je heel nodig moet poepen?? Heel erg veel winden laten ook..
Nee, dat heb ik niet.

Knollie: Fijn dat het beter gaat zo met het klusweekend voor de boeg!! Veel sint en klusplezier dan maar.

Hier ook klusweekend hoor. Gister een beetje positieve ovu test maar nog geen echte vette streep zeg maar. Gister wel wat rekbaar slijm, maar echt maar weinig en dat is nu al weer over zeg maar. vanmiddag maar weer eens een ovu testje er tegen aan gooien.

vanmiddag :lol: vieren bij mijn schoonouders. Dat is altijd heel erg zeg maar. Altijd erg leuk maar echt heel erg veel pakjes :oops: :oops: , vaak wel een paar uur bezig voor 8 personen. Ook wij hebben weer geprobeerd leuke dingen te verzinnen, blijft toch altijd moeilijk.

Hey Meiden,

Vanavond gezellig avondje…zal wel rustig zijn hier dan! :lol:

Even een heel apart vraagje: :oops: letten julie bij het klussen ook op het eindstandje zeg maar :oops: zou dat invloed kunnen hebben…ik doe dat namelijk niet echt… :oops: haha!

Dijo: Ik heb wel eens gehoord dat je buikspieren een beetje opzij gaan tijdens je zw…en dat je die ten tijde van je zw zijn niet echt meer kunt trainen…

Klusze voor iedereen! :lol:

Nou meiden…fijne avond he…xx

Mimster, zie deze links

http://www.femistyle.be/nl/marsvenus/marsvenus.shtml?15

http://babyplaza.be/worden/docs/index.php?story=wo004

De traditionele missionaris met opgetrokken benen is hier favoriet. Daarna even een kussen onder de billen en met opgetrokken benen 15 minuten blijven liggen (kan natuurlijk niet altijd, maar als het mogelijk is dan doe ik dat wel)

jeetje wat zijn we toch vreemd in de weer met z’n allen (of spreek ik alleen voor mezelf), maar ja alles voor het goede doel.

Ik zag net dat de inschrijving voor een 8 daagse fietswedstrijd morgen begint. Op zich was die beter te doen dan vorig jaar en was al dolenthousiast, totdat manlief riep, als het goed is kan jij dan helemaal niet meedoen. Oh ja effe vergeten!!

Dank je WM :oops: doen wij het nog zo slecht niet :wink:

Jaaah het is allemaal voor het goede doel!!

En ja soms denk je er niet over na…maar ik zit toch wel eens te denken hoe dat met onze geboekte wintersport moet…

wij gaan in maart!! Wie weet heb ik dan al een buikje…iemand hier ervaring mee???

@ Mimster

zo zitten wij met de zomervakantie, wij willen kamperen in frankrijk, en dan het uiterste zuiden.

Hebben we afgelopen jaar ook gedaan.

Maar ja wil als ik zwanger ben niet zo ver weg.

Dus weten niet goed wat we moeten doen.

denk dat we gewoon pas in mrt boeken als ik dan nog niet zwanger ben gaan we gewoon richting het zuiden.

Ik zou zowieso niet gaan skieen als ik zwanger zou zijn, zou mij te eng zijn met vallen enzo, maar dat is mijn persoonlijke mening, vind btw skieen zowieso verschrikkelijk

ik ga 27 dec. vk zei dat ik eerste 2

dgn onder 2000 meter moet blijven en

als ik zwaar ga ademen stoppen en qat

drinken ze zei verder dat t geen kwaad

kon.