Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

Dijo: Oke, ja jij gaat ook al lekker snel weg…heerlijk… nou dan moet je het maar even aankijken…ik denk dat ik afhaak als het deze maand zover zou zijn!!

Knollie: Als ik jou was zou ik ook eerst afwachten met boeken…als je dan nog niet zwanger bent (wat we natuurlijk niet hopen :D) kun je altijd nog even kijken!

Er is zker niemand aanwezig?? Hihi…ik ga lekker wat eten en me optutten!!

Fijne avond allemaal!!

ja maar wil ook niet te lang wachten, want we zitten natuurlijk wel met 2 andere kids en wil dan wel een beetje een goede camping.

we huren dan een chalet op een camping, ach we zien wel. Anders blijven we in nederland.

fijne (pakjes) avond iedereen!

Ik ben gewoon aanwezig, ben naar de bios geweest… En ja, Sinterklaas gaat hier heel stilletje voorbij… Maar morgen mag ik dan EINDELIJK de kerstboom neerzetten!!!

tigru nog ffetjes en dan kun je je man in je armen sluiten.

Zit nu met em online… Maar ben het goed beu, vandaar dat ik hier ook niet veel ben. Ook omdat ik toch een beetje jalourse steken heb… Hoop binnenkort hier ook goed nieuws te brengen! Maar lees alles mee hoor :smiley:

ok… mimster… maar voor jou als je deze maand zwanger bent dan ben je dan al 3 mnd… Maar mijn vk zei dat t helemaal geen kwaad kon dus daar gaan we dan vanuit!! Ik blijf gewoon de eerste twee dagen onder de 2000 meter… en dan gaat het goed komen!!

Tigru begrijp je volledig meid… wat denk ik vaak aan jou… je zal het echt moeilijk hebben… t is ook neit niks… en die onzekerheid… gelukkig is het bijna zover… je kan straks lekker de kerstboom opzetten en dan gaat t aftellen (wat je waarschijnlijk al deed) helemaal beginnen… :dance:

Op de een of andere manier praat iedereen op dit moment met me over kinderen… we hadden t over kindjes kwam mn schoonzusje van de toilet… zei ze is t eindelijk zo ver heb je het goede nieuws verteld… ik zo… okey… maar jaah… zo apart lijkt dus wel of mensen het aanvoelen!

Gisteren tot uurtje of 1 nog met mn zwager schoonzusje gebuzzt op de p3 dat is echt grappig :slight_smile: haha…

Nou fijne zondag… ik ben gewoon alweer wakker… mn schatje ligt nog te slapen :slight_smile: Ben met zoveel dingen bezig…

Tigru: Veel kerstboom-optuig-plezier

Wimster & Dijo: Mijn zus heeft destijds met 3,5 maanden zwangerschap ook nog aardig kunnen skieen. Niet hele dagen (en nog wat trager dan normaal), maar ze had wel erg veel plezier en volgens de vk kon het ook geen kwaad.

Dijo: In jouw succesvolle cyclus he, toen was je toch een paar dagen naar Madrid, hoeveel dagen na je eisprong hebben jullie toen geklust?

Het lijkt er nu opeens of alsof mijn ei deze cyclus heel erg vroeg was, na eerder op dag 16 en 19 te zijn geweest lijkt ie nu op dag 13 te zijn geweest. Nog niet echt een lekker regelmatige cyclus dus. Zal nog wel wat ontpillen bijzijn, maar is voor de timing niet echt lekker zeg maar.

tigru, veel plezeir met het kerstklaar maken van je huisje!!!.

wow, het is u echt aftellen he?

hier hebben we voor dze maand het "bewuste-klus-seizoen"weer geopend.

Ik ga nu snel het bedje van zoonlief ombouwen, want die is er vanmorgen uitgevallen… vanmiddag gaan we sinterklaas uitzwaaien, en dan daat alle sint decoratie in de doos… op naar kerst!!!

1 dg erna… haha… tjaah… wonder boven wonder mijn zwangerschap dus!!

Madrid rules… :slight_smile:

mm… Wm… ik denk dat als je na je menstruatie probeerd om de dag of om de 2dgn te klussen dat je dan misschien niet eens hoeft te ovutesten… dat je dan misschien gewoon alles afdekt… maar ik weet neit hoe dat zit. Mijn vriend had ook niet om de dag zin… op een gegeven moment word t dan zo een verplicht nummerm oet ook leuk blijven dus dat moet je zelf even bekijken…

:clap: Go… Fietje… klusse… op naar de volgende voor volgende maand… kerstcadeautjes zijn welkom.

Wm… btw bedankt dat je nog even over je zus zegt… was zelf ook wel overtuigd dat t goed moet komen maar jaah… je weet natuurlijk nooit!!

Dijo: weet dat dat het beste is. Helaas kan manlief niet te vaak klussen (zeg maar hij houdt het niet al te lang vol zeg maar vaak achter elkaar), dus moeten we het wel een beetje timen. Maar omat ik 2x een late eisprong had dacht ik, deze keer niet te vroeg pieken zeg maar. Maar grote kans nu dat er te laat gepiekt is. Nou ja dan valt de volgende ronde in de 2 weken vrij met kerst. en dan moet het vast wel goed gaan komen met klussen.

ok… tjaah… vervelend… je lichaam is ook zo iets raars en bij iedereen anders dus je kan ook nooit denken zo moet het zijn!! :S

ben even allemaal sites aan t checken… mn broertje vertelde me gister dat hij zn vakantie geboekt heeft naar kreta op 4 aug. ik ben zoals t nu lijkt 7aug. uitgerekend… dat vind ik zo jammer als hij er niet bij zou zijn :frowning:

@dijo wrote:

ok… tjaah… vervelend… je lichaam is ook zo iets raars en bij iedereen anders dus je kan ook nooit denken zo moet het zijn!! :S

ben even allemaal sites aan t checken… mn broertje vertelde me gister dat hij zn vakantie geboekt heeft naar kreta op 4 aug. ik ben zoals t nu lijkt 7aug. uitgerekend… dat vind ik zo jammer als hij er niet bij zou zijn :frowning:

kan me voorstellen dat dat je een beetje dwars zit… probeer je er voor nu even over heen te zetten… als hij niet snel na je bevalling kan komen, dan komt hij vast snel daarna… er valt niets aan te doen…

ik bedacht me ook dat mijn zus ook een evt derde kindje niet snel zal zien (als het een beetej opschiet natuurlijk :wink: ) want die zit nog voor ruim een jaar in amerika.

Is inderdaad wel erg jammer… maar gelukkig zal ik er zelf wel bij zijn :mrgreen:

Fietje… heb je helemaal gelijk in… maar baal er stiekum wel van…mn vriend zei van misschien word t wel eerder geboren dan is hij er gewoon bij… dus jaah je weet maar nooit!!

Woont je zus in Amerika… jee… werkt ze daar of heeft ze daar ooit iemand ontmoet!

@dijo wrote:

Fietje… heb je helemaal gelijk in… maar baal er stiekum wel van…mn vriend zei van misschien word t wel eerder geboren dan is hij er gewoon bij… dus jaah je weet maar nooit!!

Woont je zus in Amerika… jee… werkt ze daar of heeft ze daar ooit iemand ontmoet!

ze werkt er, en haar vriend probeert daar ook een baan te zoeken, maar dat gaat lastig.

met kerst is ze in nederland, omdat ze de 21e in delf promoveert, dus dan zie ik haar weer!

ok… dat zal dan een fijn weerzien zijn,…

Hey meiden…hebben jullie een gezellige avond gehad??

Bij ons was het gezellig en de kids van mijn zus zijn aardig verwend!!

Dijo: Fijn dat je al zo snel op wintersport gaat…kan je er lekker van genieten!! Heb je nog geen kwaaltjes??

Balen dat je broer er misschien niet bij is! Maar misschien is het idd wel eerder :smiley:

Fietje: Fijn dat je zus binnenkort weer even terug is…

hey mimster… niet echt kwaaltjes… af en toe wat zeurend gevoel in mn buik maar als dat alles is… kom ik er ook wel weer over heen!!

Beter dat het gezellig is geweest…

Ben nog steeds opzoek naar iets origineels voor met kerst als ik t ga vertellen aan mn ouders en schoonouders… vind voormezelf dat sokjes en slabbertjes gedoe niet zo heel erg leuk!! Heb wel ook iets leuks gezien nvan gedichtje met beertje… we moetn ook gedichtjes gaan schrijven voor elkaar en toevallig hebben mijn mannetje en ik mn schoonouders getrokken!! dus jaah…

En op kerstavond ga ik een spelletje doen met pakjes met mn ouders…

Ja misschien leuk iets met een fotolijstje…daar een gedichtje in…dat er een mooie foto in de maak is :wink:

Misschien wordt dit wel vaak gedaan,…maar zoiets lijkt mij wel leuk om te doen…als het dan zover is :wink:

tja, bij anna heb ik een stapeltje foto`s van onze huwelijksreis laten zien… en daar de echo tussen gedaan…

het hoeft echt niet iets hoogdravends te zijn.

zo hebben we bij schoonzus gewoon teloops gevraagd of ze over een paar maandjes de wieg van zolder zou willen halen…, de verassing was er echt niet minder om!

hallo meiden ik ga vandaag met de kids naar mijn schoonzus sinterklaas vieren hahahha. een kleinigheidje hoor geen pakjesavond. en dan eten we ook daar en dan komt de hele familie dus wel gezellig. hebben jullie ook een leuke sinterklaas gehad?