wat jammer ra
Hihi je snapt hem denk ik verkeerd, of ik legde hem niet helemaal goed uit.
Wat ik bedoel te zeggen, ik merk dat ik het lastig vind door er veel mee bezig te zijn dat ik dan beetje jaloers ben en het heel erg lastig vind. Daarnaast ben ik dan ook heel erg bezig met het testen enzo. Wil proberen om dat gewoon iets minder te doen. (Misschien is het juist ook wel ff goed om het uit te spreken want het voelt gewoon beetje verrot eigenlijk).
Daar kunnen jullie niets aan doen penelope! Ben juist ook weer harstikke blij want vind het super om te zien als er weer iemand zwanger is. Het is dus beetje dubbel.
@Penelope wrote:
Dat vind ik jammer RA.
Persoonlijk doe ik mijn best om niet te veel over mijn zwangerschap te praten in dit topic, omdat het toch altijd gevoelig ligt. Vond ik zelf ook toen ik nog niet zwanger was.
Overigens moet je er niet minder over praten! Het feit dat jullie erover praten is echt neit hetgene wat ik lastig vind meid, dat vind ik dan juist weer leuk om te horen

Ik lees ook wel mee bij andere stopperstopics en het valt me toch op dat als de zwangeren daar veel aan het woord zijn, de stoppers die nog niet zwanger zijn (en zeker als dat wat langer duurt) dan toch meer wegblijven, al dan niet met de opmerking dat ze het even te confronterend vinden. En dat kan ik zó goed begrijpen :oops: Ons stopperstopic loopt dan nog niet zo lang, maar elke maand wachten is er één teveel natuurlijk. Ik probeer mijn enthousiasme hier gewoon wat te temperen. Ik vind het zelf gewoon wat kwetsend als ik daar heel uitbundig over ga lopen doen terwijl er nog stoppers zijn die niet zwanger zijn. Maar ja, iedereen ervaart dat weer anders he, en er is geen goed of fout daarin denk ik, iedereen probeert te doen waar ie zich goed bij voelt
Dat is ook zo, iedereen doet waar die zich goed bij voelt.
Maar toch mag je best enthousiast zijn erover hoor! Ook hier! Wij hebben gewoon nog iets moois om naar uit te kijken en jullie kunnen er gewoon al van genieten
Ik heb gewoon beetje een rare dag, gaat wel weer over
Ik begrijp het wel hoor RA, ik heb ook wel dagen gehad dat ik hier wat minder was.
Dat is dan wel weer fijn om te horen.
Heb overigens ook wel goed nieuws eigenlijk, heb gister m’n contract getekend voor m’n nieuwe baan dus het is nu echt definitief
:dance: Dat is heel wat waard in deze moeilijke tijd.
Nou zeker, ben er ook super blij mee!
Ben al een maand of 5 bezig geweest met solliciteren, en nu dan toch iets gevonden, en ook nog wat ik gewoon echt leuk vind dus dat is wel helemaal top :dance:
Huidig contract loopt per 31 dec af en nieuwe per 1 januari in dus helemaal goed
Penelope: Lief dat je er wat rekening mee houdt, maar net als Fietje wil ik toch ook wel dingen weten hoor. Maar inderdaad, doe wat voor jou goed voelt, maar weet dat als je iets kwijt wilt, we er zijn en vol nieuwsgierigheid lezen.
RA: begrijpelijk hoor, het 1e deel is ook wat makkelijker, maar na je eisprong begint het wachten en dat is toch wat lastiger om vol te houden. Enneh gefeliciteerd met je contract!
Hier lijkt het alsof deze maand mijn ei wat eerder gaat komen. Heb een beetje vage klachten in mijn buik, een rommelend gevoel zeg maar. Dus vanmiddag zou het zomaar eens een positieve ovu test kunnen zijn. Enneh manlief heeft vandaag vrij, dus dat wordt vanmiddag/vanavond maar even klussen denk ik.
Zou wel erg blij zijn met een wat vroeger ei. Hopelijk dan ook gelijk een iets langere LF!
Klinkt perfect.
Is het een full time baan? En wil je minder gaan werken als je een kindje hebt?
WM, hoop ik ook voor jou!
@ WM; zou wel fijn zijn voor je dat ie wat eerder is en je LF wat langer. Ik hoop het voor je!
@ Penelope; Het is een parttime baan, werk nu ook al parrtime, daarnaast heb ik m’n werkplek aan huis. Eens in de maand naar het hoofdkantoor en verder langs cliënten en gemeentes enz. Dus wat dat betreft werk ik al minder Als er dan een kleintje komt is dit gewoon eigenlijk de meest ideale baan om te kunnen combineren. Vind ik wel belangrijk moet ik zeggen, zou persoonlijk niet fulltime willen werken met een kleine.
ra wel fijn dat je nu een baan hebt wat echt bij je past. heel erg belangrijk natuurlijk.
beate voel je je anders dan anders? nog maar 3 dagen he? spannend hoor.
he, wat is het rustig vandaag.
ik ga zo de kids van de chreche halen (vanmorgen wel gweest i.v.m. sinterklaas, en tegen luid protest van jasper weer vertrokken :oops:
ik heb me net hier nog even uitgeleeft
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=83347&start=15 :mrgreen:
Dus mijn wens voor dit jaar beste Sint,Ah Fietje, ik hoop dat jouw wens in vervulling gaat :pray:
is dat u bij mij volgend jaar drie schoentjes vindt.
Leuk gedicht Fietje!
Ra… ik snap wat je bedoeld… Ik ben maar 2 mnd bezig geweest maar na je eisprong duurt die maand zolang met wachten als je nog niet zwanger bent had ik ook… ik heb dan toevallig wel de disipline om te wachten maar snap dondersgoed dat als je vaak hier komt en ziet dat t forum zo vruchtbaar is dat jij ook een van deze gelukkige wilt zijn!!
En btw… gefeliciteerd met het contract en lekker thuis werken en een parttime job…
Lotte… leuk zo’n grote klok… kinderen ook in de wolken??
wm… duim met je mee hoor voor een vroeg ei…
Hier veel vragen mbt de toekomst enzo… ik had helemaal niet verwacht zo snel zwanger te zijn. Net nog maar eens getest met een digitale voor de zekerheid…mn vriend had ook zoiets is t wel echt zo want we hebben zo weinig geklust deze maand maar jaah hij gaf ook gewoon weer aan dat ik zwanger ben :S
Zo toevallig is dat niet Dijo, bij jou komt die discipline (ik denk dat je zelfbeheersing bedoelt?) toch ook voort uit het willen vermijden van een teleurstelling?
Je hebt nog wel een paar maanden om gewend te raken aan het idee