Hoe gaat het eigenlijk met Rox en Dama?
beate en ik gaan ongeveer tegellijk op dus ben benieuwd.
Ik ook, ik vind het elke keer weer superspannend!
ik heb jullie weer bijgelezen, weltrusten!
wie ging er vanavond nou ook al weer pakjesavond vieren? is het leuk geweest?
@Penelope wrote:
Iemand hier had het over ‘alsof er cola in je buik borrelt’.
dat waren idd mijn woorden penelope, alleen bleken dat achteraf gewoon mijn darmen geweest te zijn! haha
ik ga naar bed. misschien tot morgen. x
goedemorgen!!!
nog 1 dagje werken en dan is het alweer weekend!! :dance:
waarin we :lol: en avond hebben en ook nog de verjaardag van mijn maatje! :inlove:
ik denk dat ik hier niet eerder weer ben zondag of maandag, dus ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
hopelijk met goede berichten!
liefs mij. :-*
Hallo Meiden!
Ook mijn darmen waren de eerste weken als een gek aan het borrelen! Ik vond het echt opvallend, want zo erg had ik het nooit gehad. Ik dacht zelfs dat collega’s het zouden horen! (Penelope, hoe onthou je dat toch allemaal!)
Om op de vraag van net terug te komen; dama weet ik niet, rox heeft :twisted: :twisted: .
Hier gaat alles goed, nog steeds niet misselijk, alleen die pijnlijke boobies en moe. Ik merk wel dat ik een zwakker gestel heb en valgen van misselijk zich afwisselen met honger, maar die zijn niet vervelend genoeg om als kwaal te noemen. Vanmiddag gaan we voor het eerst naar de VK voor een intake! En daarna gaan we het 's avonds eindelijk aan mijn ouders vertellen!!! Oh, ik kan niet wachten! We hebben een mozes mandje (rieten wieg) voor mijn ouders en daarin opa en oma speen. De wieg blijft daar als logeer wieg. Ik zal even een foto maken en vanavond plaatsen.
Fijne dag vandaag!
Fijn weekend Beate! Ik met je mee.
Kuona, heel veel plezier vanavond met het vertellen, spannend hoor! Succes bij de vk.
fietje ik had gister :lol: en het was megagezellig.
ik ga niet eerder testen dan woensdag omdat het dan 28 dagen geleden is dat ik de mk heb gehad.
Spannend hoor Lotte, het is jullie gegund.
Beate: we :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: verder!
beate wanneer ga je testen?
Wordt wel weer spannend dus volgende week met een aantal naderende nod’s.
dit is mijn laatste poging om voor de kerst zw te zijn.
@lotte82 wrote:
fietje ik had gister :lol:en het was megagezellig.
o ja, jij was het…
leuk!
heb je zelf ook nog iets leuks mogen onvangen van de :lol: ?
een megagrote klok. enorm mooi.
Haha kan je de tijd iig goed zien! Leuk hoor!
Wij vieren het morgen, :lol: en komen ook langs:)
Ben overigens op het moment ook wat minder aanwezig. Merk namelijk door alle zwangeren maar ook door de gesprekken over testen enz dat ik daar wat 'ongeduldig’van word. Lees niet helemaal meer iedere dag mee maar lees het wel bij hoor
Dat vind ik jammer RA.
Persoonlijk doe ik mijn best om niet te veel over mijn zwangerschap te praten in dit topic, omdat het toch altijd gevoelig ligt. Vond ik zelf ook toen ik nog niet zwanger was.
@Penelope wrote:
Dat vind ik jammer RA.
Persoonlijk doe ik mijn best om niet te veel over mijn zwangerschap te praten in dit topic, omdat het toch altijd gevoelig ligt. Vond ik zelf ook toen ik nog niet zwanger was.
wil je daar eens even gauw mee stoppen…
ik wil alles weten, ik wil ook :oops:
maar zolang dat niet kan geniet ik graag mee met jullie kwaaltjes