Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

bedankt vlinder :smiley:

dankjullie wel allemaal,

we zijn net terug van een hele dag vol met wkz. Hier kwam echt geen ander beeld uit helaas. Dit kindje heeft na de oogkassen geen schedel meerā€¦ Alle hersensen zitten nu nog binnen het vliesje maar door het vruchtwater gaan ze toch kapotā€¦ en daarbij is het een niet operabel iets.

Ons kindje zal maandag of dinsdag geboren worden. Ik ga via de natuurlijke weg bevallen omdat dit beter is dan curreteren omdat het kindje al erg groot is.

Daarna zal de placenta waarschijnlijk niet loslaten en zal dat alsnog gecurreteerd worden maar dat is minder erg als een heel groot iets curreterenā€¦ we willen tenslotte graag nog een kindje.

oh suzy ik weet niet goed wat ik moet zeggen. iig heeeeeeel veel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: je bent een sterke meid.

Ik heb zo met je te doen Suzy, ik wens je alle kracht die je nodig zult hebben om maandag of dinsdag de dag door te komen en natuurlijk ook daarna. En ook al zul je nu ontroostbaar zijn, ik wil je toch een knuffel geven :hug:

Suzy: verschrikkelijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkteā€¦ik weet niet wat ik anders nog kan zeggen. Dikke :hug:

Lieve Suzy

Wat een verschrikkelijk bericht!

Wens jullie alvast heel veel sterkte voor maandag en dinsdag, wat een zware weg moeten jullie gaan.

:kaars: :kaars: :kaars: :hug:

Oh Suzy wat erg voor jullie zegā€¦ :kaars: :hug: :kaars: :hug: :kaars: :hug: :kaars: :hug: :kaars: :hug:

Heel veel sterkte de komende tijdā€¦

Suzy, ik heb de hele dag aan je moeten denken, wat verschrikkelijk dit :hug: Ik wil je alle kracht van de wereld toewensen :hug: , hoop dat je kleine meid en je man je er een beetje doorheen kunnen slepen. Sterkte een kaarsje :kaars: voor jullie kindje.

Suzy: Sterkte :hug: echt vreselijk voor je!

Vind het eigenlijk niet echt leuk om zo in ƃĀ©ĆƒĀ©n bericht te doen :? :

Toch wens ik iedereen fijne dagen en heb diegene lief die dichtbij je zijnā€¦

Ik wacht morgen af of ik ongi wordtā€¦heb geen test in huis, dus zal geduldig moeten zijnā€¦

ik wil iedereen ff een fijne kerst toewensen.

Suzy, heel erg veel sterkte maandag/dinsdag. Ik zal aan jullie denken! :kaars:

Ik ben helemaal happy! Mijn mannetje is sinds gisteravond weer bij mij thuis. We genieten volop van elkaar momenteelā€¦ Ben even achter de computer gekropen, hij ligt lekker even te slapen!

Een fijne kerst allemaal!

tigru ik ben zo blij voor jou. geniet maar lekker van je mannetje.

Heerlijk Tigruā€¦geniet van elkaar

Tigru, wat fijn!!!

heer een negatieve testā€¦ ga toch maar van die ovulatietesten kopen geloof ikā€¦

wellicht dat ik alleen in april zwanger kan raken???

Heey,

Iedereen nog een fijne kerst! En tigru geniet van je mannetje :wink:

Hier zijn de rode :twisted: weer aangekomen, helaasā€¦

Mijn nieuwe NOD is 24 januari 2010.

wat jammer ra en fietjes.

ik ga ff wat fotos plaatsen van gister

suzy ik wil je voor maandag ff heel veel succes wensen. ik denk aan je.

fietje hoe is het nu met je na de nega test? trek je het een beetje?

Fietje en RA wat jammer, gaan we weer samen naar de volgende ronde.

Eergisteren geklust. Na de tijd erg bloedverlies, heb ik nog nooit gehad.

Fietje en Ra:

Ik kan jullie een handje gevenā€¦hier helaas ook de :evil: :evil: :evil: gisteren doorgekomenā€¦

Mag de pret niet drukkenā€¦gisteren een leuke dag gehad en vandaag weer een leuke dag/avond in het vooruitzicht!!! xx