Pff Suzy ik schrik me ook rot hier. Heel veel sterkte meid! :hug:
Kan toch niet waar zijnā¦ :?
Suzy, wat een rot nieuws , zit met tranen in mijn ogen dit te lezen . Vreselijk, heel veel sterkte :hug: .
Ik kwam eigenlijk even voor Tigru, om je morgen een fijne dag te wensen, ondanks bovenstaande rotbericht doe ik het wel eventjes kort: veel plezier met je man!
Dag meiden, ik kom me ff meldenā¦
Alles is hier prima. Had ff KOK-pauze omdat ik echt onwijs moe was. Ik kom langzaam uit die dip en nu ga ik het Kok-ken weer oppakkenā¦
Ga eens ff terug lezen, want 13 zwanger jeetje wat goed :lol: .
X
Overigens, Penelope voor het lijstje: ik ben uitgerekend op 14 juni, dit is aangepast na de termijnechoā¦ Wil je het aanpassen in je mooie overzichtje? thankssssss
Suzy: Wat een vreselijk nieuws. Ik heb er even geen woorden voor zeg maar. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Ik denk aan je
:kaars: :kaars:
ook nog even voor suzy een dikke :hug:
en :kaars: :kaars:
Fietje, Knollie & Lotte: Mooie fotoās van mooie kindjes weer. Gaaf hoor!!
Squirrel: Jammer, maar ja mannen dwingen werkt al helemaal niet, in ieder geval niet bij de mijne
Fietje: Jammer van de negatieve test, maar het kan natuurlijk nog best. Ik blijf voor je
Het is dus ook nog steeds bij Mimser en RA spannend. Raar is dat he, we zijn hier zo verwend dat het eigenlijk wel weer tijd is voor een nieuwe zwangere.
Tigru: Nog maar minder dan 21 uur en dan zie je je mannetje weer!!! Heel erg veel plezier met zān tweetjes, geniet ervan!
Dijo: Lastige situatie met je vriendin, sterkte ermee! En lieve reactie van je opa zeg.
Jeetje wat erg Suzy! Ik heb hier geen woorden voorā¦
Heel veel sterkte en een dikke knuffel :hug:
Hey meiden,
Suzy wat erg voor jullieā¦ :kaars: :hug: Ik hoop dat het toch morgen meevalt en dat jullie gewoon van dit kindje mogen blijven genietenā¦
@ Tigru! Heel veel plezier, lol, succes, knuffels en nog veel meer plezier toegewenst de komende tijd!
Hier alles verder goed, nog 6 dagen en dan de eerste echo, ik kijk er erg naar uit, hoop dat alles oke is!
Groetjes!
Even een berichtje voor Suzy:
Wat vreselijkā¦ik wens jou en je man de komende tijd veel sterkteā¦hou ons op de hoogte! En als je even van je af wilt schrijvenā¦
:hug:
Suzy wat schrik ik van dit berichtā¦ Heel veel sterkte voor jullieā¦ :kaars:
Meiden bedankt, ik ben nog wakker en ga nog verder poetsen (hoezo niet kunnen slapen van de zenuwen). Jullie horen over een paar dagen wel weer van mij :mrgreen:
Allemaal een fijne kerst!!!
voor iedereen,maar in het speciaal voor Tigru:
Zalig kerstfeest!!
Suzy, wat een klap moet dit zijn. Ik hoop dat het die ene procent betreft dat het toch mee valt, maar ik wil je ook geen valse hoop geven. Heel veel sterkte :hug:
Janinepien, leuk dat je ook weer mee komt doen.
Tigru, nog heel even en dan zie je je man weer! Veel plezier!
dankjewel voor jullie lieve reacties!
we gaan nu zo naar het wkz en daar zullen we het nog maals horen en dan verdere afspraken makenā¦ jullie horen het van mij
ennuhh iedereen genieten van de geslachtsechos heh
Suzy, ik heb even mee gelezen bij het juni topic, arme jij, ik heb zo met je te doen :hug:
Suzy: wat een naar bericht. Ik schrik er vanā¦ Heel veel sterkte :hug:
Suzy: ik schrik ervan, ik vind het heel erg voor jullie en wil jullie heel erg veel sterkte toewensen :hug: :hug: :hug: :kaars:
ooooooooooooh nee suzy ik wil je heel veel sterkte toewensen. we zijn er voor je.
Voor iedereen Prettige Feestdagen!
Even een vraagje over die menstruatiekalender, kun je die op een of andere manier ook opslaan op je pc
Kim, ik had het nog niet gezegd, maar van harte met je zoon!
Janine, leuk dat je hier ook weer bent!
Iedereen ook alvast een fijn kerstfeest! Kom hier vanmiddag nog wel even kijken voor Suzy hoor. Moet vanmiddag/vanavond weer werken, hoop dat het meevalt met het gladde wegdek, zit toch veel op de weg voor mijn werk.