Hmmm wat zijn de Nederlandse maten dan? Ik heb 65E, wat sowieso al bijna niet voor komt :S
Nog steeds geen tijd voor mij, krijg wat van Defensie op het moment :evil:
Ehh moet je ff je omtrek enzo opmeten en berekenen op die site, ik weet niet precies
Maarre wat isser met defensie? Waarom nog steeds geen tijd?
Als ik wist waarom er nog geen tijd was, zou ik het kunnen zeggen. Zoals gewoonlijk weer erg vaag… Hou teletekst nauwlettend in de gaten, maar er is veel veranderd, maar geen tijd bijgekomen, hoop dus morgen fijn op te staan met een mooie tijd!
Hmm dat hoop ik ook voor je, dat ie lekker optijd thuis komt;) Wat heerlijk moet dat zijn! Maar wachten duurt wel lang die laatste uren of niet ?
Hallo meiden
Ik heb een tijdje niet geschreven maar ik lees wel elke dag mee. Had het de laatste tijd erg druk en had ook weinig te melden omdat er nietzoveel gebeurde. Tot ik vandaag eindelijk een keer positief teste met de ovu testen. En zit vandaag op dag 20 dus is wel een late eisprong. Mijn cyclus heeft de afgelopen 2 keer 30 dagen geduurd dus zou betekenen dat het nu nog 10 dagen de tijd heeft om in te nestelen. Ben benieuwd!!! Ik weet dat het wat kort is maar heb laatst gelezen dat ik me daar niet al te druk over moet maken. Dus Penelope mijn NOD is 1 januari. Dus met Oud en Nieuw maar niks drinken als er rond die tijd nog geen duiveltjes zijn geweest.
Dijo: Fijn dat je een mooie echo hebt gehad met een kloppend hartje!
Ik heb trouwens ook die menstruatiekalender gebruikt. Bij mij kwam er 30% uit. Nou we zullen het zien!
Liefs Rox
Hallo meiden
Ik heb een tijdje niet geschreven maar ik lees wel elke dag mee. Had het de laatste tijd erg druk en had ook weinig te melden omdat er nietzoveel gebeurde. Tot ik vandaag eindelijk een keer positief teste met de ovu testen. En zit vandaag op dag 20 dus is wel een late eisprong. Mijn cyclus heeft de afgelopen 2 keer 30 dagen geduurd dus zou betekenen dat het nu nog 10 dagen de tijd heeft om in te nestelen. Ben benieuwd!!! Ik weet dat het wat kort is maar heb laatst gelezen dat ik me daar niet al te druk over moet maken. Dus Penelope mijn NOD is 1 januari. Dus met Oud en Nieuw maar niks drinken als er rond die tijd nog geen duiveltjes zijn geweest.
Dijo: Fijn dat je een mooie echo hebt gehad met een kloppend hartje!
Ik heb trouwens ook die menstruatiekalender gebruikt. Bij mij kwam er 30% uit. Nou we zullen het zien!
Liefs Rox
@Dijo: super dat de echo goed was!! en mooi he om het hartje te zien kloppen :inlove: geniet ervan meid!
jaaah kim… enorm mooi… haha… t is nu echt snap je!!
Tigru… en mooie tijd gehad?? Hopelijk komt t allemaal goed!
Rox… nod op 1 jan. ik weet dat t lastig is maar eerste 4wkn mag je gewoon een borrel drinken… al zou je 1 of 2 wijntjes drinken kan dat geen kwaad, kindje is nog niet verbonden met je bloed dan :S… maar je moet t zelf weten natuurlijk…
Vandaag… ffies langs opa en oma… nog niet vertellen maar gewoon gedag zeggen voor de vakantie en fijne feestdagen wensen… Even nog de laatste cadeautjes kopen…
En dan vanaaf ffies relax… en dan weer 3dagen om half 5 de wekker… heerlijk maar goed vooruitzicht!!
Dijo: geweldig dat je zo’n goede echo hebt gehad!!
Tigru: je zit de uren nu ws af te tellen!!! Enne, die kilootjes mag je best hebben hoor… Nou ja, heb ik alvast een goed voornemen voor volgend jaar he? :roll:
Rox: LF van 10 dgn schijnt best ok te zijn. Las ergens dat een kortere LF geen probleem hebt omdat je ook een snelle innestelling kunt hebben (3 of 4 dagen na eisprong)
Ik heb ws een LF van 6 dagen ofzo. Dus ik hoop dat mijn cyclus iets langer gaat duren dit keer. Zwanger ben ik sowieso niet want manlief was gisteravond niet tot klussen over te halen. :x Ik vind het altijd wel een beetje een teleurstelling als het niet raak blijkt te zijn, maar nu we niet eens goed geklust hebben baal ik extra. Anders kun je altijd nog denken…nou ja, we hebben er iig alles aan gedaan.
dijo, fijn, een goede echo…
wat was er met je vriendin giteren??
hier vanmorgen een test gedaan, omdat ik veel klechten heb…,. maar helaas, geen enkel streepje te zien…
iik had er een goed gevoel over, maar de moed zakt weer erg ver weg…
Hmm balen fietje :S Maar je zit nog voor je NOD dus het kan nog he!
Niet iedereen test positief van tevoren.
Ben bang dat het hier toch ook wel gaat komen, vanmorgen al weer veel krampen en m’n temp was weer wat gedaald al dus. Ff afwachten nog.
Dijo Fijn dat je echo goed was…dat zal wel een fijn gevoel zijn
Suzy: Jij moet vandaag toch??
Fietje: :hug: Geen bloed geeft moed…effe door duimen!!
hier bij mij niets…heb ook helemaal geen klachten (op de misselijkheid en het zuur na…paar dagen geleden, maar dat kan ook zomaar zijn geweest).
Vind het zo spannend,…en zo rot als het weer niet raak is…maarja dan gaan we gewoon weer verder!!
Jammer Fietje, maar wie weet he. . .komt die positieve test over een dag of 2
Suzy, veel plezier met je echo vandaag.
Mimster & RA, jullie zitten dus ook in spanning, ik ook voor jullie.
weer een paar naderende nods. spannend hoor.
Het is hier spannend met NODs
En Tigru voor jou ook spannend nog even!
Tigru… mooie tijd 18uur… kan je mooi op tijd heen… heerlijk morgen is het eindelijk zo ver… ik wens je bij deze alvast een zalig kerstfeest want ik weet wel wat jullie gaan doen na al die tijd :lol:
(In iedergeval niet op het forum kijken)
Mimster… zooo… zou leuk zijn als je morgn positief test… maar misschien even wachten tot 1e kerstdag… heb je in iedergeval 1 dag over tijd haha… mooi kerstcadeau
Fietje… Vervelend van de negatieve test… misschien nog even wachten en dan test je straks positief… zou leuk zijn Ik duim zeker voor je!!
mn vriendin had een brief aan ons geschreven die ze voorgelezen heeft. Gaat over het feit dat ze meer contact wilt en dat ook nodig heeft voor haar herstel. T enige wat ik ervan vind… ik probeer steeds toenadering te zoeken en vragen om wat te drinken en dan krijg ik altijd nee… (haar vriend is ook vaak weg) en laatst was hij en week weg heb ik elke dag gesmst of ik langs kon komen maar was niet nodig redde zich best in haar eentje… Toen zei ik dat… zei ze van jaah eigenlijk moet je gewoon zeggen dat je langs komt… maar jaah… ik vind t best lastig maar ga t proberen nu… ik snap dat ze het lastig heeft… haar moeder heeft ook plots klaps opeens het contact verbroken omdat haar moeder t idee heeft dat ze roddelt over haar tijdens de sessies van de psycho… maar jaah… wel vervelend allemaal en ik weet al helemaal niet hoe ik daar mee om moet gaan ben namelijk best hard en kan mn gevoelens moeilijk tonen!!
Fietje lief dat je er naar vroeg…
O,ja… mn opa en oma toch wel zelf het nieuws verteld… mn vriend was zo enthousiast we hebben wel gevraagd niets te zeggen tegen mn ouders ivm we t ze zelf willen vertellen… (hebben t nu verteld omdat ik t liever aan hun persoonlijk vertel dan via telefoon of via via) maar waren heel blij en zeiden hopelijk mogen wij het meemaken!! En mn opa is 16 aug. jarig toen zei hij nou dan moet t kindje ffies wachten tot 16 aug. ipv 7 aug. vond ik ook wel schattig…
Hoi Meiden,
Kwam net nogal triest nieuws tegen van Suzy (ze zit met mij bij de juni mama’s)
@nl2suzy wrote:
mom2b het is al mijn 2e echo morgen hoor Heb beebje al in levende lijve gezien alleen ze kon het hoofdje niet opmeten
@nl2suzy wrote:
ben ik ook weer…
later dan verwacht en het is niet goed. Ons kindje heeft een open schedel. Morgen hebben we een extra echo in het wkz om te kijken of daar het zelfde beeld uit komt als wat we vandaag al een paar keer gezien hebben.
Als dit daadwerkelijk zo mocht zijn wat 99procent zeker is is dit kindje niet met het leven verenigbaar.
Suzy heel veel sterkte meid, ik hoop zo dat het meevalt maar uit je reactie is heel duidelijk dat het eigenlijk al zeker is :hug: :hug:
Verschrikkelijk, schrik ervan
Suzy heel erg veel sterkte met dit alles.
jeetje suzy… schrik er enorm van… heel veel sterkte!!! :hug: :kaars: