Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

heb echt alles ingevuld maar nee hoor, komt niets uit!

Penelope: ga m’n best doen! Niet geschoten is altijd mis he…? :wink: Maar ja die man van mij…moe, zwak, ziek etc. etc. :roll: :x

Ik heb ook weleens gelezen dat een griepje de kwaliteit van sperma kan beinvloeden. Je zou er bijna een punthoofd van krijgen he!

dus nu moet je manlief ook nog volproppen met vitamines zodat ze niet ziek worden? :mrgreen:

squirrel je man is ziek zwak en misselijk? miss voelt ie het wel aan dat je gewoon zw bent hahahah. een voorteken miss hahahha.

tja…d’r is altijd wel wat zo lijkt het deze ronde. Weinig kans dus…

En zelf was ik natuurlijk ook niet fit…allemaal niet ideaal dus.

Ik ben d’r uit hoor met die test. Ik laat mijn eisprong nl. voorspellen aan de hand van zelf ingevoerde eisprongen uit eerder rondes. Blijkbaar kan er dan geen zwangerschapskans berekend worden. Die instelling heb ik aangepast en voila: 30%! Tip: paar kilo afvallen :oops: :frowning:

dames,

volgens de desbetreffende dame, mooie zwangerschap, loop precies op schema, hartje was mooi te horen en ik heb een diepe baarmoeder ofzo… Foto is niet echt heel erg duidelijk je ziet vaag iets maar beter iets dan niets he… en zo blij dat het geen losse flodder is maar echt een kindje op komst :wink:

@RedAngel wrote:

Ja inderdaad, ik heb hem al naar 2 adressen geprobeerd te sturen maar nog steeds niets ontvangen.

Bij mij werkte het niet via de hotmail, heb het adres van mijn man zijn werk gebruikt :mrgreen:

@dijo wrote:

dames,

volgens de desbetreffende dame, mooie zwangerschap, loop precies op schema, hartje was mooi te horen en ik heb een diepe baarmoeder ofzo… Foto is niet echt heel erg duidelijk je ziet vaag iets maar beter iets dan niets he… en zo blij dat het geen losse flodder is maar echt een kindje op komst :wink:
Gefeliciteerd! Precies, beter iets dan niets en het hartje kopt, dat is het allerbelangrijkste en dat het mooi op schema zit :dance:

wat gaaf dijo… ik wil ookkkkkkkkkkkkkkk.

Fijn Dijo!!! Ik ging met precies 8 week een pretecho maken en het was ook niet superduidelijk hoor, maar hoe dan ook voor jou vast geweldig genieten dat kloppende hartje :inlove:

jaaah heel apart… :S mn vriend beseft t nu ook pas echt… en nu is t om niet te vertellen nog moeilijker… wil het van de daken afschreeuwen :wink:

Lotte… jou tijd komt… 31 dec. de dag… :wink:

:thumbup: Lieve reactie van iedereen… thnx… :mrgreen:

dijo fijn dat het zo goed was nu op naar de serieuse echo bij de vk! :slight_smile: :slight_smile:

wij mogen morgen weer!! :slight_smile: :slight_smile: Hopelijk kan ze morgen wel het hoofdje opmeten!

Wat super Dijo!!! Even nog 2 daagjes wachten en dan mag je het aan je familie vertellen!!! :lol:

Hier eigenlijk verder geen nieuws…

Vanavond hebben we lekker helemaal niets, dus ik ga zo met een kruikje op mijn rug op de bank hangen!

Fijne avond allemaal.

@ nl2suzy, succes morgen bij de vk!

suzy, succes morgen … :slight_smile: :lol:

Ik ga zo naar een vriendin… Dezelfde die depresief is, ze moet ons wat vertellen en het is niet iets ergs dus ik ben benieuwd… zou t niet zo verstandig vinden als ze zwanger blijkt te zijn :S

Thnks vlinder, ik had gister 3 verschillende geprobeerd, gister kwam er niets op binnen maar vandaag waren ze er alle 3 :smiley:

Heb niet alles ingevuld in die test, kwam ook nu op 30% uit, maar sommige dingen (zoals die bh maat dat kan ook niet want gaat pas vanaf omvang 80).

Dijo: gefeliciteerd meid, heerlijk gevoel lijkt me. Sterkte vanavond

Suzy: Succes morgen!

Dat probleem heb ik ook RA, kan mijn bh maat niet invullen, heb 65… Dus schiet niet op…

Ik had 31% trouwens, tip: paar kilo aankomen, dus Squirrel, die kilootjes wil ik wel hebben :stuck_out_tongue:

Ik stuiter enorm op dit moment, waarschijnlijk nog minder dan 48 uur!!!

Dijo, blij dat je zon fijne echo hebt gehad!

@ Dijo: fijn dat je echo goed was.

@ Tigru: nog even…

Ik heb ook op de site gekeken met die menstruatie kalender, maar snap het niet helemaal.

En ik had een aantal dingen ingevuld maar toen heb ik afgesloten en kan het niet weer vinden.

Overigens kon ik mijn bh maat ook niet invullen, terwijl die toch best gangbaar is. (75C)

heerlijk gewerkt vandaag. sneeuwpoppen gebouwd die hoger waren dan ik zelf…

en nu vrij tot maandag…heerlijk, ben er wel aan toe.

Mijn man, is goed geschrokken van zondag, hij slaapt erg slecht en droomt.

Voor het in slaap vallen piekerd hij erg over hoe het ook had kunnen aflopen. vind het zo sneu voor hem hij is normaal altijd erg nuchter en denkt nergens over na. Nu dus wel. Vind het moeilijk hier mee om te gaan

Tigru: Kan me voorstellen dat je helemaal stuitert. nog even geduld hebben en dan :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Knollie: :hug: voor jou. Is wel lastig als een nuchter iemand gaat piekeren. Hopelijk wordt het snel minder

Mij houdt bezig dat ik lekker veel aan het werk ben de laatste dagen. Ga nog niet alles afkrijgen morgen, maar neem toch echt wel donderdag en volgende week vrij. Misschien van het weekend nog eventjes thuis wat doen. wel handig dan een laptop met verbinding thuis. Normaal gesproken wil ik dat apparaat zo min mogelijk mee naar huis hebben, maar nu wel handig, scheelt weer een kantoordag.

En ik heb een nieuwe foon, de Iphone. Dus ik kan nu jullie ook goed volgen onderweg en op mijn werk. helemaal goed. leuk speelgoed hoor.

heb even een leuke collage geplaatst van mn kids in het showforum

@Tigru wrote:

Dat probleem heb ik ook RA, kan mijn bh maat niet invullen, heb 65… Dus schiet niet op…

Ik had 31% trouwens, tip: paar kilo aankomen, dus Squirrel, die kilootjes wil ik wel hebben :stuck_out_tongue:

Ben er achter dat die bh maten franse maten zijn en die zijn anders dan die van ons. Je kan op bhmaat.nl je maten berekenen :wink: Vond het al zo vreemd want ik zit idd op een 70… Maar dat was het dus.

Ik kwam overigens op 35% uit en m’n man moet een ander beroep kiezen volgens dat ding :smiley: hij heeft een voornamelijk zittend beroep…

Hier btw nog geen ongi te bekennen, blijft toch spannend die laatste dagen altijd weer iedere maand :slight_smile: :pray: