kim… gefeliciteerd met j mooie echo en leuk dat je een jongen krijgt… jammr dat je niet meer met ons mee kletst!!
Beate… tjaah… elke dag doe je bijna sporten… ik weet niet of dat overmatig is maar dat is opzich wel veel :S
Mimster… spannend… new york is cool he… ik ben in jan. gweest 6 daagjes maar dat was voldoende wat een geweldige impressie geeft dat he Blijf voor j duimen ik had ook wat oprispingen vlak voor mn nod… maar niet heel erg klein beetje…
Ik heb btw ook toen ik nog niet wist dat ik zwanger was wat biertjes gedronken en ook rauw vlees gegeten… ik weet dat t de eerste 4wkn niet echt kwaad kan alcohol ivm t nog niet in je bloed zit… rauw vlees weet ik niet…
Mn vriend en ik hebben slecht geslapen vanacht waarschijnlijk in t onderbewuste druk met vandaag bezig… ik hoop dat w wat zien ivm ik nog maar 7 weken onderweg ben :S wat zie je eigenlijk?? Alleen een stipje of!?
Ah, ben je zo gespannen? Meis :hug:
Je kunt op google echo 7 weken intikken en dan op afbeeldingen zoeken, ook kun je op youtube zoeken naar filmpjes met ‘7 weken echo’s’.
Ook hangt het er vanaf of je inwendig of uitwendig een echo hebt, jij uitwendig en dan zie je in het begin vaak alles wat minder ‘scherp’, niet in de zin van helder en wazig, maar meer dat de contouren dan vaak wat minder scherp zichtbaar zijn. Dan hangt het ook nog van het apparatuur af (oud of nieuw). Wees niet teleurgesteld als je niet duidelijk kunt zien waar het hoofdje zit, en dat je waarschijnlijk nog niet echt armpjes en beentjes ziet. Maar met een beetje mazzel zie je wel een kloppend hartje :inlove:
Sorry dat ik niet veel meer in dit topic ben, kan het allemaal niet bijhouden hahaha vind het al knap van mezelf dat ik een beetje in 2 topics kan blijven kletsen.
Ik had gisteren idd de 20 weken echo, het kindje is helemaal gezond, en het is idd een jongen :inlove: ik kan niet wachten tot ik een pretecho laat maken, het lijkt me zo mooi om te zien hoe hij eruit ziet
Super dat bijna iedereen zo snel zwanger is van onze stoppers
hier staat het echo verhaal
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82954&start=450
gespannen valt wel mee… gewoon enorm nieuwsgierig…
kim mooi zo dat alles goed is… Op naar de pretecho dus…
@ Dijo: Je ziet wel meer dan een stipje hoor
onderstaande foto was mijn echo met 8 weken en een paar dagen het was toen al flink bewegelijk en als je gelukt hebt zie je zelfs het hartje al kloppen! :inlove:
Heel veel plezier en geniet ervan :thumbup:
thnx kim… lief dat je dit even erop zet
penelope… jij hebt me door haha…
Net een 7 en een 9 voor mn studieopdrachten gehaald dus dat is positief… nu kan ik weer verder
Is er trouwens iemand die het leuk vindt om de lijstjes bij te houden?
suzy wat fijn een mooie echo. ik moest wel ff slikken want ik zou nu 13 weken zw moeten zijn. maar ik ben super bllij voor je hoor. ik gun het je enorm.
dijo veel plezier met de echo. spannend he?
kim ook jij een goede echo. gefeliciteerd meid. en een jongetje gaaf hoor.
ik heb die test op menstruatiekalender ook gedaan en ik kwam op 30% hahahah.
Suzy: fijn zeg, zo’n mooie echo!
Kim: 20 weken alweer…wow wat gaat dat snel. En een jongetje…leuk hoor (kan ik uit eigen ervaring zeggen… )
Nou, mijn ovu test was vandaag dus hartstikke negatief. Ik ga er dan maar vanuit dat hij gisteren positief was…misschien valt mijn LH piek later op de dag ofzo… Dat zou betekenen dat mijn ei vandaag is…en gisteren niet geklust…dat wordt 'em dus niet deze maand want het is al bijna een week geleden dat we geklust hebben :oops:
squirrel :hug: maar je weet maar nooit.
ik heb mijn ei rond oud en nieuw hahaha. dat word denk ik smiddags klussen want na zon lange nacht zit het er denk ik niet meer in hahaha.
he, waar vinden jullie die test op menstruatiekalender eigenlijk? Ben ik zo blind dat ik hem nergens kan vinden.
Mooie afsluiting van het jaar Lotte!
ik vind het wel spannend hoor want de laatste 3x dat ik zw raakte was het de 2de maand. dus ik ben best verwend maarja het kan nu natuurlijk ook een half jaar duren wat neit te hopen is .
Als we vanavond klussen hebben we misschien nog een heeeel klein kansje toch? Las ergens dat in de herfst en winter je ei laat in de middag of 's avonds komt…
als je op die site bent naar instellingen en dan wijzig instellingen. dan vul je alle gegevens in. en klik je op bewaren. dan naar tools en dan naar gezondheid. succes.
squirrel dat heb ik ook ergens gelezen. je kunt het altijd proberen toch?
Hmm, ik krijg dan alleen lijstje met bmi enzo… geen kans op zwangerschap oid. Ik heb niet alles ingevuld (taille, heupomvang etc) kan het daardoor komen??
je moet wel alles invullen
Squirrel, gewoon proberen.
Dijo heeft nu haar echo