@ Mimster, voor jou ook balen, op naar de volgende ronde
Ik was wel een beetje teleurgesteld hoor…maarja joh,…op naar de volgende ronde
Heb je nog wat op het programma staan vandaag knollie??
ja we gaan zo gourmetten bij mijn ouders, gisteren uit eten geweest met mn sch.ouders.
De kids zijn hier helemaal op. lagen er gisteren om half 9 in en om half 7 alweer wakker.
T.ara heeft weer valse kroep gehad vannacht. dus moe, moe, moe.
vanavond en morgen gaan ze vroeg op bed.
maandag weer een redelijk normaal dagje en dinsdag is mn man jarig.
en ja we moeten tussendoor ook nog klussen
en jullie.
Hahaha ja dat klussen moet door blijven gaan he…
Gisteren met mijn familie en vandaag de andere kant…we gaan wel lekker uit eten…heerlijk…geen rommel thuis!!
Nou geniet er van…balen dat je kleintje zo’n onrustige nacht had…zijn ook rare dagen voor die kleintjes natuurlijk!!
Tigru, heel veel plezier met je man, geniet ervan!
Fietje, jammer van die negatieve test. Maar er is nog hoop?
Ja, waarom ook niet (ovutesten), baadt het niet dan schaadt het niet
Balen RA & Mimster :hug:
Ik zal je nod aanpassen RA.
Mimster, wat is jouw nod? Logisch dat je teleurgesteld bent!
Fijne avond iedereen.
mimster jammer
hallo
nog een zondag en dan weer de normale dagen.
morgen de hele dag niets en dan maandag weer werken. :lol:
Ben ongelofelijk moe…de kids zijn zo druk hier niet normaal meer!!
Wordt er een beetje gek van. Ben ik de enige of meer mama’s hier last van!!
Soms…aaaarghhhh!!! Wie heeft er behang dan plak ik ze erachter
dat is hier niet anders hoor knollie. het liefst plak ik ze achter het behang en ga dan verhuizen :mrgreen:
GELUKKIG herkenning.
Breng ik ze dinsdag bij jou, moet ik toch naar Doetinchem (Grapje).
hahhaha ja is goed.
Het is hier verder rustig!
wij hebben ook een rustig avondje! tenminste als T.ara niet weer een kroepaanval krijgt.
Weet eigenlijk ook niet zoveel te melden.
Oja heb erge krampen onder in de buik elke keer, zou ik nu mn eisprong al kunnen hebben?
Zou best kunnen Knollie.
Hier zijn de kinderen niet drukker dan anders maar wij hebben ook geen druk programma gehad.
Jammer dames van de :twisted: :twisted: en de negatieve test!! Was zo leuk geweest met de kerst een positieve test.
suzy ik weet niet precies of je nou vandaag of morgen ingeleid word maar ik wil je ff heel veel sterkte wensen. ik denk aan je :hug:
tigru is je mannetje een beetje bijgekomen van de verre reis? een een leuke kerst gehad? zal vast wel hahaha. en nu klussennnnnnnnnnnnnnnnn hahahhaha
penelope hoe is het met je? word de vermoeidheid al wat minder?
Fietje: ben je al ongi geworden of nog niet? anders zou ik over een paar dagen nog eens gaan testen. toch duim ik nog voor je hoor!!
Dijo: pfffffffff wel Lastige situatie van je vriendin he? wat een lieve reactie van je opa zeg. nu maar hopen dat hij lekker de geboorte van jullie kind mag meemaken.
hoe is het met de andere meiden? 2010 word ons jaar he?
hier hebben we een gezellige kerst gehad. op kerstavond zijn we naar mijn broer en schoonzus geweest. we hadden nl lootjes getrokken. eerste kerstdag zijn we thuis geweest en hebben we mijn ouders en zusje uitgenodigd. toen zijn we wezen courmetten. tweede kerstdag zijn we met 10 man naar de chinees gegaan en hebben we genoten van een lopend buffet. dus de kerst was geslaagd hahahha.
nu weer een zondag pfffffffffff. een beetje te veel van het goede ahahha.
Dank jullie wel allemaal!
Wij hebben heerlijk genoten de afgelopen dagen… Liggen nu lekker samen op de bank en houden dat ook nog wel even vol voorlopig ^^
Natuurlijk ook al lekker geklust, vind het allemaal wel spannend!
Hoe zijn jullie feestdagen geweest?
moet suzy vandaag of morgen bevallen?
Maandag of dinsdag schreef ze.
nou ben benieuwd.
Sorry, ik heb je vraag nog niet beantwoord, ja, hier gaat het prima, dank je! De ergste vermoeidheid is weg, de misselijkheid is zo goed als weg, dus ik mag niet klagen.
gelukkig maar.