wat stom ik dacht dat het vandag maandag was hahaha maar het is zondag
Penelope: 29 januari is mijn nieuwe NOD!! Ver weg he :?
Gelukkig gaat het met jou nu beter!
@lotte82 wrote:
wat stom ik dacht dat het vandag maandag was hahaha maar het is zondag
Ik ben ook wel wat in de war met de dagen
Mim, ik ga het aanpassen.
Thnx penelope
Ja dat heb ik nou ook met die dagen…vandaag lekker rustig aan op de bank…
We hebben wel erg genoten van de kerstdagen…was weer gezellie!!
Jullie ook?
Hee hallo meiden! Allemaal fijne dagen gehad? Tigru natuurlijk wel
Jammer van de :twisted: :twisted: en de negatieve test zeg… MAAR misschien wordt die nog wel positief !!! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je fietje.
Hier lekker rustig dagje thuis geweest 1e kerstdag en gisteren bij J z’n ouder gegeten. Z’n broer was er ook met kindjes en Luuk heeft heerlijk met ze gespeeld…duplo bouwen!! Luuk ging de blokjes aangeven…geweldig om te zien. O, en wij hadden kerstavond nog een heel leuk kadootje…Luuk ging voor het eerst staan :inlove: :inlove:
Ik zag dat ik nu de volgende in het lijstje ben, maar ja bij mij is het totaal niet spannend dus ik hoop dat Rox het nieuwe jaar goed begint!!
Suzy: heel veel sterkte komende week. Dit moet een hele moeilijke tijd voor jullie zijn. :hug:
Suzy veel sterkte met alles wat komen gaat :hug: :kaars:
zSuzy wil je heel veel sterkte wensen voor de bevalling, maar ook voor de tijd ervoor en zeker ook erna.
Jammer dames dat bij jullie ook de :twisted: zijn gearriveerd, wie weet is 2010 dan ons jaar
Hallo dames,
Ik ben Geneva, 29 jaar en dit jaar getrouwd. Sinds augustus gestopt met de pil en hopen op een eerste wonder.
Lees al een behoorlijke tijd mee en wat leuk dat het voor de meesten zo snel is gegaan. Ben wel erg geschrokken van het verhaal van Suzy en bij deze sterkte de komende tijd.
Suzy: Sterkte voor morgen en wat daarna komt. Pas goed op jezelf!!!
Geneva: Welkom!!!
Penelope: had ik tussen de regels door gelezen dat je het lijstje wilde overgeven? Geldt het nog, heeft er zich al iemand gemeld?
Tigru: Ben helemaal blij voor jullie
Dijo: Hoe was het vertellen?
Zo nou hier ook erg leuke kerstdagen gehad.
Kerstavond met mijn ouders, zus en neefjes naar de kleutermis in de kerk. Daarna lekker gegeten en afgesloten met kadootjes (uitgestelde kadootjes van de sint zeg maar)
1e kerstdag bij mijn schoonouders, tussen de lunch en diner in zeg maar. Ik had het toetje gemaakt en daar was bijna geen ruimte meer voor.
2e kerstdag hebben wij traditioneel een reunie van mijn moeders familie. Omdat er dan 40 man bij mijn ouders thuis zijn is het eigenlijk meer een soort van cateringservice. Samen met mijn nichtjes alle hapjes enzo klaar gemaakt. Wel erg leuk hoor, maar wel vermoeiend.
Vandaag een lekker rustig dagje, heerlijk bijkomen van een druk jaar op het werk. Morgen gaan we met mijn schoonouders een krap weekje vakantie vieren in Drente omdat ze 40 jaar getrouwd zijn, dus nog meer uitrusten. Helemaal goed hoor!!!
Voor degenen die nog mogen werken morgen: werkse. Voor alle meiden die vrij zijn, geniet lekker van de vrije daagjes.
Suzy, nogmaals veel sterkte vandaag, morgen en de dagen erna.
Geneva, welkom! Wil je op het lijstje? Zo ja, graag de gegevens even vermelden
WM, ik vroeg me inderdaad af of iemand het leuk vindt om het lijstje bij te houden. Ik heb het zelf erg leuk gevonden, en nog steeds, maar wil ook anderen de kans geven. Alleen was er geen animo voor :? Dus als jij zegt dat wil ik wel en je hebt er genoeg tijd voor dan is wat mij betreft de beurt aan jou!
Fijne week in Drenthe in elk geval.
Penelope: ik denk er even over na en kom er na mijn vakantie bij je op terug. Maar ik denk dat het wel goed komt
geneve welkom
Hey meiden,
Allemaal de feestdagen doorgekomen?? Ik wel, in combinatie met gezelligheid en lekker eten!
Woensdag ga ik lekker een dagje skieën in Winterberg of een klein plaatsje daar vlakbij!
Dan donderdagochtend nog 6,5 uurtjes werken en dan kan ik het oude jaar afsluiten en vol goede moed 2010 instappen!!
Het einde van mijn menstruatie is in zicht!! Dus dan kunnen we weer klussen!!! :dance:
Kan iemand mij uitleggen wat randjesfietsen in houdt en waar dat goed voor is? Ik hoorde dat op de radio maar ik begreep er niet zo veel van…
Liefs Beate
@ Suzy, ik wens je heel veel sterkte vandaag/morgen en tijdens alle moeilijke dagen die nog komen gaan… :kaars: :hug:
geen idee wat dat betekent. miss dat google wat vind?
@Beate wrote:
Kan iemand mij uitleggen wat randjesfietsen in houdt en waar dat goed voor is? Ik hoorde dat op de radio maar ik begreep er niet zo veel van…
http://www.randjesfietsen.info/ :mrgreen: Kwam toevallig vorige week op die site terecht, ik vond het wel hilarisch dat iemand de moeite heeft genomen er zelfs een hele site aan te wijden. Maarre succes he, met fietsen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hallo
Welkom geneva.
even ego.
We hebben hier een flink ziek meisje.
Ze heeft oorontsteking, keelontsteking en een beginnende longontsteking.
Zit aan de medicijnen.
knollie :hug:
Nog ff een berichtje
We weten ook waar mn man in is gezakt toen hij door het ijs is gezakt, het was gier met gevaarlijke bacterieen
Als hij binnen 2 weken griep klachten krijgt, moet hij gelijk naar de huisarts en een zware antibiotica.
Laten we hopen dat hij die klachten niet krijgt.
5 januari, moet hij met de gezondheidsinspectie naar de plek waar het is gebeurd
Och jeetje Knollie, wat een rotdag. Beterschap voor je dochter! :hug: Hoop dat je man er niks aan over houdt
Beterschap voor je dochter Knollie!
En ook sterkte voor je man, nu maar hopen dat hij er niks aan over houdt.