Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

ik heb nog steeds dat borrelende gevoel onder in mn buik.

het is net of er een beebje trapt (kan natuurlijk niet). maar mn buik gaat onderin zelfs op en neer, echt heel raar.

wie weet ben je al 3 mnd zw hahaha.

@Vlinder83 wrote:

http://www.randjesfietsen.info/ :mrgreen: Kwam toevallig vorige week op die site terecht, ik vond het wel hilarisch dat iemand de moeite heeft genomen er zelfs een hele site aan te wijden. Maarre succes he, met fietsen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou ik ben net even naar die site gefietst… hahaha dat daar iemand inderdaad een hele site van heeft gemaakt! :clap:

Ik blijf denk ik maar gewoon op het randje van de stoep fietsen en niet op het randje van ons bed! :mrgreen:

Vlinder succes als je nog een blokje omgaat, het is freezing buiten! :wink:

@knollie1 wrote:

ik heb nog steeds dat borrelende gevoel onder in mn buik.

het is net of er een beebje trapt (kan natuurlijk niet). maar mn buik gaat onderin zelfs op en neer, echt heel raar.

Je weet nooit Knollie, misschien is het wel echt een beebje!!

Beterschap met je meisje en ik hoop dat de medicijnen snel werken voor haar! :hug:

Jeetje wat een gedoe met dat ongeluk van je man of niet! Hopen dat hij er niets aan overhoudt…

:lol:

fietje suirrel en rox spannend bijna jullie nod.

fietje heb je er nog een test tegenaan gegooid?

haha lijkt me sterk

kijk maar eens bij mn buikfotos in het showforum hoe dik ik was, dat zou ik toch moeten merken.

en ten 2e elke keer een negatieve zw.test

en gewoon gigantisch ongesteld elke keer.

@ Lotte: met 3 mnd, kun je je beebje toch nog niet voelen??

vind het wel grappig, dat randjesfietsen.

Was vorig jaar bij ons op het werk een hot item, kwam ook zo ineens iedereen mee. dus ging het echt de hele tijd: en nog gerandjes fietst. haha.

Maar is wel het proberen waard hoor :wink:

nee dat bedacht ik me later ook hahahha. foutjeeeeeeee

Lotte even een vraagje, hoe is bij jullie het weer?

Is het glad?

Ik moet morgen naar Doetinchem namelijk

@lotte82 wrote:

fietje suirrel en rox spannend bijna jullie nod.

fietje heb je er nog een test tegenaan gegooid?

ja, maar weer negatief… dus w.s. weer te vroeg geklust, want daarna kwam het er niet van…

ovu testen zijn niets voor mij gezien mijn onregelmatige diensetn, en dus ook steeds andere samenstelling van urine…

heeft iemand van jullie iets over die speekseltest gehoord… lijkt mij wellicht wel wat, zeker als e.e.a. langer gaat duren

Hey meiden,

Inderdaad bijna NOD weer in zicht. Ik heb op dag 21 en 22 positief getest met een ovu test dus was heel blij dat ik mijn ei heb gespot. En natuurlijk op beide dagen geklust. Dus heb geen superlange LF maar volgens mij lang genoeg om een innesteling plaats te laten vinden. Ben sinds gisteren misselijk maar had daarbij ook 1 keer diarree dus denk dat ik gewoon te veel heb gegeten met de kerstdagen. Diarree is nu wel over. En heb verder nog geen klachten dus ik wacht het maar gewoon af. Ik ga proberen om pas op 2 januari te testen. Zou leuk zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan!!

Fietje en Squirrel jullie al klachten?

Liefs Rox

rox diarree kreeg ik ook net voor mijn nod en toen was ik wel zw. waarschijnlijk zijn je darmen dan van streek.

knollie de sneeuw is weg maar wel kans op gladheid.

@Fietje wrote:

heeft iemand van jullie iets over die speekseltest gehoord… lijkt mij wellicht wel wat, zeker als e.e.a. langer gaat duren

Jammer Fietje, van die negatieve test.

Ik heb een Julia speekseltest (varentest), maar ik vind het maar niks. Misschien ligt het aan mij maar ik zie helemaal niks op dat glasplaatje, geen varenstructuur maar ook geen andere structuur. Of misschien is mijn speeksel niet geschikt? Haha.

Rox, spannend! Ik :pray: voor je.

@lotte82 wrote:

rox diarree kreeg ik ook net voor mijn nod en toen was ik wel zw. waarschijnlijk zijn je darmen dan van streek.
Ik herken dat ook.

Spannend al die dames rond hun NOD. Duim voor jullie :pray:

Ik sluit me daar bij aan,

zal ook voor jullie duimen!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: v

:pray: :pray: :pray: :-*

hoi allemaal!

Sorry sorry sorry, ik ben erg lang niet geweest. Had er gewoon geen zin in… veel te moe.

Ik heb een beetje gelezen, maar volgens mij zijn er nog geen zwangeren weer bijgekomen. Jammer! maar wel veel rond hun NOD. Dus spannend!

Wij hebben gisteren het hartje horen kloppen. Dat is heel bijzonder!

Alles gaat verder goed, krijg ook al een buikje :smiley:

Ik ga nog even verder lezen, en zal nu weer wat vaker komen.

suzy is bevallen van een zoon.

Gefeliciteerd en tegelijkertijd ook gecondoleerd met de geboorte van jullie zoon. :vlinder:

Suzy en hub heel veel sterkte,