Goed dan ga ik maar weer bij de stoppers erbij heh
ik kan wel ff op het wachtbankje want wij wachten iig de obductie van onze zoon af… over 3wkn begin ik iig aan foliumzuur 5mg… en we hopen dan aan het einde van 2010 een mooi gezond kindje op de wereld te zetten … daar gaan wij dan nu maar voor
@ Suzy: Hoe gaat het met je.
Je klinkt zo sterk in je teksten.
even een dikke :hug:
Lieve Suzy, wat een moeilijke tijd is dit voor jullie. Ik hoop dat uit de obductie blijkt dat het niet erfelijk is en dat een volgende zwangerschap zonder complicaties mag verlopen. Ik vind het dapper dat je daar alweer aan denkt. Ik zal je er alvast weer bij zetten in de lijst.
Dikke :hug: voor jou.
Ik vind het ook heel sterk van je dat je er zo mee om kan gaan, ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie zodra jullie er weer aan toe zijn.
:-* :hug:
Heftig hoor Suzy… Vind het bijzonder hoe je je alweer richt op een volgend kindje, ik geloof niet dat ik dat zo snel zou kunnen. Ik hoop van harte voor je dat de obductie positief is voor een volgend kindje…
:hug:
Heel veel sterkte Suzy… :hug:
Suzy wat moedig van je hoe je praat… Heel veel sterkte voor jullie 3en! Ik wens jullie voor komend jaar een goede zwangerschap!
Dankjulliewel voor jullie lieve reacties!
Geestelijk gaat het goed met mij. Het is zo, ik heb gezien dat het kindje echt een ernstige afwijking had en het is niet anders…
Lichamelijk is het nog bar en boos… veel last van de ruggeprik die gezet is dus bij bukken etc een hoofdpijn waar je uw tegen zegt haha…
En wat betreft die obductie daar verwachten we opzich niet veel van… Maar ik moet wel aan een hoge dosis foliumzuur om een volgende keer deze kans op zo’n kindje te verkleinen. Er zal altijd 5 procent kans zijn op nog een kindje met deze aandoening maar door die foliumzuur hopen we dat dan te minderen.
Jullie slikken nu 0,5mg foliumzuur ik zal 5mg moeten.
Dat is een flinke dosis, hopelijk helpt het.
Ik hoop dat je lichaam snel weer herstelt en dat je je mentaal goed blijft voelen.
suzy miss een rare vraag maar wat gebeurt er nu met het kindje? word het begraven?
Lotte, wij hebben het voor obductie gedaan. En daarna zal hij gecremeeerd worden. We hadden hem ook nog kunnen begraven dan, maar zo is het goed. Hij word daarna uitgestrooid in Nieuwegein.
gelukkig maar dat het officieel wel gecremeerd mag worden. kun je ook aangifte doen bij de burgerlijke stand?
jepz, we kunnen ook aangifte doen bij de burgerlijke stand… vooral ook omdat hij levend ter wereld is gekomen…
wat fijn zeg dat het ook officieel erkend word he?
maar was het ondanks dat het kindje ziek was wel prettig om naar te kijken? begrijp me niet verkeerd he? ik probeer me gewoon zoveel mogelijk jullie in te leven snap je? en heb je gabor nu gewoon thuis? als je er niet over wil praten moet je het zeggen hoor.
Dat is fijn Suzy, dat je hem mag aangeven bij de burgerlijke stand.
Is hij in jouw armen gestorven? En wat Lotte zegt, als je geen antwoord wilt geven begrijp ik dat ook hoor. Het is natuurlijk erg persoonlijk en intens verdrietig allemaal.
Lotte e.a we hebben gabor niet thuis … Hij is daar voor obductie. Daarna zal hij gecremeerd worden.
Hij was niet eng om te zien. Je zag natuurlijk wel duidelijk dat hij een ander hoofdje had dan een gezonde baby maar eng ofzo vond ik het persoonlijk niet… Hij was voor mijn gevoel volmaakt. De dag nadat hij gestorven was had hij echt een lachje om zijn mond.
Hij is op de Operatie tafel gestorven. Ik was onder narcose…
Ah wat lief, dat hij er zo tevreden bij lag. Heb je hem nog wel vast mogen houden? Heb je al een datum voor de crematie of hangt dat af van de duur van de obductie? Nogmaals sterkte Suzy, de tranen lopen me over de wangen en dan denk ik hoe zal jij je wel niet voelen. Arme jij. :hug:
wat stom ik had er niet bij nagedacht dat jij hem natuurlijk niet kon zien maar je hubbie zal vast alles verteld hebben hoe mooi die was.
Suzy: Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik denk dat het wel ‘fijn’ voor jullie is dat Gabor gewoon aangegeven kan worden en ook gecremeerd. Dat lijkt me toch iets meer ‘tastbaar’ zeg maar.
Een beetje raar misschien om nu ook weer over andere dingen te gaan praten. . .
Maar Squirrel, hoe gaat het met jou?