Ja daar was ik ook wel benieuwd naar.
Hier flink aan de klus…
wil iedereen een goed en vruchtbaar 2010 toewensen!!!
ja squirrel hoe is het met jou? en met rox?
en alle andere meiden natuurlijk hahhha.
we gaan vanmiddag oliebollen bakken maar wel buiten hoor. ik hoef die stank niet in huis hahaha.
ik wil iedereen een heeeeeeeeeeel gezond en idd vruchtbaar 2010 wensen.
Nou euh… hier alles goed hoor. J. heeft vakantie en we zijn bezig de zolder op te ruimen :roll: De :twisted: :twisted: zijn nog niet gearriveerd. Maar mijn ei was ook laat dus… Ik ben al blij met elk dagje dat ze wegblijven zodat mijn LF wat langer wordt. Maar ik denk dat ik vandaag of morgen wel ongi wordt hoor, hebt af en toe last van mijn rug en zwaar gevoel in mijn onderbuik.
Lotte: njammie oliebollen!! Mijn moeder bakt ze altijd en komt dan een portie brengen…wij hebben dus al een aantal weggewerkt Dinsdag een paar teveel denk ik want toen had ik zo’n last van brandend maagzuur…
Rox: hoe lijkt het daar??? Al kwaaltjes?
En natuurlijk vanaf hier ook iedereen een heel gezond en vruchtbaar ( ) 2010 gewenst. Hopelijk kunnen wet komend jaar allemaal een nieuw beebje verwelkomen :thumbup: :thumbdown:
ik heb za zo ma di en wo geklust. ik dacht ff de kansen te verhogen hahahah.
wij zaterdag, maandag en woensdag
ik lees het nu pas, suzie
wat vind ik dit rot voor je, je houdt je er flink onder, knap hoor.
Ik duim voor jou dat 2010 een mooier jaar mag worden.
heel veel sterkte.
voor iedereen: … ZWANGER WORDEN, NU!!!
Hey dames
Even snel een reactie van mij aangezien ik op werk ben.
Maar geen kwaaltjes maar ook nog geen pijn in onderrug wat ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden. Ben tot gisteren misselijk geweest maar dat is gelukkig over. Had ook een laat ei, vorige week dinsdag. Dus het is afwachten. Zit nog wel in dubio of ik kan drinken vanavond. Wat vinden jullie?
Liefs Rox
rox als je zw bent heeft het kindje nu nog geen contact met jouw bloed. dus je kunt gewoon gaan drinken hoor.
Suzy, gecondoleerd met jullie zoon :vlinder: , wat verdrietig allemaal zeg. Zal wel heel heftig geweest zijn. Wat een roteind van het jaar zeg. Hoop niet dat je het een rare vraag vind, maar je schreef dat je hem had gezien, kun jij nog een heeel klein beetje zien? Of heb je hem gevoeld ofzo? Wel mooi dat Gabor een lachje om zijn mond had. Hoop dat 2010 jullie veel moois brengt!
Net beetje bruinverlies gespot hier dus de :twisted: :twisted: komen er aan. Jammer, had op nog een dagje uitstel gehoopt zodat mijn LF 10 dagen zou zijn.
misschien een rare vraag maar wat houd LF in??
Jammer Squirrel :hug:
Luteale Fase (vanaf je eisprong tot je menstruatie).
dat is normaal toch 14 dgn
Ja, gemiddeld wel, tussen de 12 en 16 dagen ongeveer. Het schijnt dat een minimum van 10 ‘nodig’ is voor een innesteling. Maar daar zullen wel weer uitzonderingen op zijn.
gelukkig nieuwjaar voor jullie allen!!!
Ik zit op werk, en ben het goed zat… ik wil naar bed!!
gisterenmorgen weer een negatieve test… pff, wordt het allemaal zo zat!!!
nog steeds geen bloedverlies helaas
Goedemorgen allemaal! Voor alle zwangeren wens ik een goede zwangerschap en mooie gezonde kindjes in 2010. Voor alle niet zwangeren wens ik Dat 2010 een geweldig vruchtbaar jaar gaat zijn en dat we snel zwanger zullen zijn. X
Allemaal een fijn nieuwjaar! En zoals WM zegt: Alle goeds voor elkaar
Hier is er ook ijverig geklust… Volgens de kalender had ik eergister mijn top, maar volgens mij vandaag. Dus vandaag ook even klussen, netjes om de 2 dagen gedaan.
Zelfs mijn man is er mee bezig “Schatje, vandaag ook nog even”. Hij wil gewoon graag weten of het lukt en vind het anders te lang duren voordat hij weer kan proberen… (Stiekem moet ik er om lachen)
Hoi allemaal, een gelukkig nieuwjaar.
Ik kom maar weer eens kijken hoe het hier is. Helaas nog een aantal die dit jaar flink moeten doorklussen
Maar ik hoop voor jullie dat het snel raak is.
Ik ben nog steeds zwanger, gelukkig maar want ik vind het nog steeds erg spannend of alles wel goed gaat.
wat jammer squirrel en fietje
ikk denk dat mijn eisprong er nog aankomt want ik heb nu heel waterig slijm dus vanavond maar weer klussen