Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

dag allemaal

een happy 2010 dat we eind volgend jaar maar allemaal een heel mooi beebje mogen hebben!

wij hebben goed gepraat en in februari gaan we er weer voor… dus we slaan 1 maandje over… dan ben ik ook precies een maand aan de 5mg foliumzuur … dus dan durf ik het wel weer aan!

wat goed van je suzy. en ik blijf voor je duimen hoor.

Ik lig hier nog heerlijk in mijn warme bedje te genieten van een mooie avond met vrienden. Jullie ook allemaal eem mooi 2010 gewenst! Dat er maar veel prettige bevallingen mogen komen.hihihi

Suzy: fijn dat jullie op 1 lijn liggen en hopen dat het zo snel mogelijl weer raak is!

Hier nog niks gespot qua ongesteldheid. ook geen lage onderrug pijn wat ik normaal wel altijd heb. Gisteravond op dag 9 van mijn lf toch al een testje gedaan maar die was helaas negatief. Ga morgen pas weer testen dus ik hoop dat ze weg blijven die rode duivels!

He meiden,

Ik wens jullie ook allen een liefdevol en vruchtbaar 2010…dat al onze wensen uit mogen komen!!

Ik las even snel dat squirrel waarschijnlijk ongi is?? Balen zeg…

En fietje nog steeds negatief? Nu maar hopen dat je snel ongi gaat worden,…kun je er weer voor gaan…dit is ook niet echt leuk zo!!

Suzy: ik wens jou veel sterkte toe en fijn dat je er zo snel weer voor kunt gaan…hou jezelf in de gaten!!

Ik ga er nu weer vandoor ga namelijk even wat eten…

xx

Hallo Allemaal

Oudejaarsnacht en nieuwjaarsdag allemaal goed doorgekomen.

Wij wel, we zijn de buren langsgeweest.

en lagen om half 3 in bed, daar hebben we het vuurwerk nog eens over gedaan :wink:

de klus periode zit er voor ons weer op (wat trouwens niet wegneemt dat we niet meer klussen). nu weer in spanning afwachten.

Net alle kerstspullen opgeruimd, vind het heerlijk dat het allemaal weer weg is. nu op naar de LENTE…ooooh wat verlang ik daar naar.

@ Lotte vind het wel leuk dat wij gelijk op gaan.

@ Squirrel, balen van je ongi :twisted:

@ Suzy, wat knap van jullie dat jullie er weer zo snel voor willen en kunnen gaan, ik gun jullie al het geluk van de wereld!!!

Ook hier is het nieuwe jaar ook met vuurwerk begonnen :slight_smile:

ik had vanacht de puf niet meer om te klussen maar vanavond mogen we weer hahahah.

nou ik heb vanavond dus echt de puf niet hahaha

wij sliepen uiteindelijk pas om half 5 en om 6.00 uur was T.ara al weer wakker

oh mijn god 1,5 uur maar geslapen? pffffffffffff dan kan ik me voorstellen dat je doodop bent nu.

ja ik ben ook helemaal kapot, maar dat ben ik al 3 dagen, duss ben het al wel gewend,

hoop zo dat het klussen resultaat heeft gehad :pray:

ja ik hoop het ook. we duimen samen verder he?

zeker weten

zou wel leuk zijn als het nu bij allebei raak is!

ja en dan zijn we ook even ver zw dus dan lopen we met de zw ook gellijk op. das wel leuk

ja dat klopt.

eind september zijn we dan toch uitgerekend, mocht het zo zijn.

ja klopt hahaha.

ik had vandaag wel hele erg epijn in mn onderbuik.

kon niet eens hebben dat Y.ouri op mn schoot zat.

echt het gevoel wat ik normaal bij mn eisprong heb maar nu wel 10 x zo erg

miss had je wel een late eisprong. wie weet. maar je hebt ook veel geklust he? dus ik denk dat je er alles aan gedaan hebt. dus je kansen liggen goed hahhah.

ja maandag, woensdag en afgelopen nacht

en kerstavond, maar ja die laatste werkt denk ik niet :wink:

wat ik dan wel weer erg heb is dat, als ik vandaag mn eisprong heb gehad, ik dan nu denk dat we vanavond ook moeten klussen, maar heb echt ooozoooo geen zin!!!erg he!!!

ik had vanochtend glibberig waterig slijm maar nu niet meer. vreemd.