dat had ik nog niet gezien.
erg mooi inderdaad
Jeetje Knollie, wat een spanning zeg… Ben heel benieuwd wat het gaat worden… Hoop alles positief
Ik vraag me met die kwalen ook vaak af “valt het me nu gewoon extra op, of is het de normale krampen?” We zullen zien… Ga zondag denk ik maar eens dipstick testen…
@lotte82 wrote:
wat een mooie tekst van een sterretje en vlinder. dank je daarvoor. erg lief van je.
:-*
Tigru, ik heb wel verschil ervaren in zwangerschapskrampen en ongikrampen, volgens mij beperkten de zwangerschapskrampen zich tot de onderkant van de buik en de ongikrampen voelde ik door mijn hele buik. Maar dat zal ook wel weer per persoon verschillend zijn :?
ik zou nu normaal alwel mn ongi krampen hebben, ik heb ze nog niet.
wel steken in mn buik
heb net sensitest een mail gestuurd en mn vraag voorgelegt, ben wel benieuwd!
dag dames,
ik ga vanaaf weer op kraamvisite… ben maandag al geweest maar gaan nog een keertje… heerlijk kan niet wachten hopelijk mag ik t dreumesj nog een keertje vast houden
Hoest met knollie?? Sweat well… en weet je al wanneer j weer gaat testen??
Lotte hoest met jou?? voel j al meer??
Vind t zo spannend voor jullie
ja gaat hier goed
alleen mn geduld wordt erg op de proef gesteld.
mn man is er nu weer.
maar hij is de nuchterheid zelf. hij zegt, je had ook nog niet moeten testen, dat kan toch pas zondag. ach ja ook wel weer handig zo iemand.
erge druk op mn buik, merk het met name als ik de kids til
Spannend zeg Knollie!
Lotte hoop dat je je wat beter voelt dan vanmiddag.
En Dijo de dreumes nog vastgehouden?
Hoi Allemaal,
Bedankt voor alle welkoms en complimenten over mijn gewichtsverlies, ben er ook erg trots op hoor :dance: , sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar gister was onze kat van 8 maanden vermist en was ik daar best bezorgd om, gelukkig kwam hij vannacht aan en mauwen als een gek.
Hier druk aan het klussen, ga zo manlief heel sexy verleiden…vindtie vast wel leuk…
@knollie, mijn vorige zwangerschap/Mk, had ik een test gedaan om 16.00 en die was negatief, toen ik om 21.00 nog eens op diezelfde test keek was er een licht streepje te zien, huisarts bevestigde de volgende dag dat ik inderdaad zwanger was, helaas mocht dat niet zo zijn, maar we gaan er nog steeds voor en ik heb nu gewoon al een goed posi gevoel erover!!
Ik ben nog steeds aan het uitvinden wie nou wie is, dus geef me ff tijd :oops: :oops: , maar ik kom er wel en wens iedereen veel succes met klussen en veel geduld voor degenen die bijna mogen testen.
Liefs, Dreampje
@ dreampje
Maar in de gebruiksaanwijzing staat: wacht niet langer dan 30 minuten met het aflezen vh resultaat, dan is het niet meer betrouwbaar.
gun je de tijd om iedereen te leren kennen, is ook een karwei, er wordt ook zoveel gekletst
enne klus ze
geneva voor jou ook spannend hoor.
Knollie: Nuchtere vent van jou hoor Knollie. Stiekem weet je wel dat hij gelijk heeft, maar soms wil je dat op zo’n moment niet horen.
Lotte: gaat ie weer een beetje met je? Nog even volhouden hoor!!
Dijo: leuk he kraambezoek, hopelijk was het leuk.
Tigru: zondag testdag!!!
penelope: met zo’n achtergrond moet het voor een aantal van ons toch wel goed gaan komen. ik ga in dit geval toch echt voor een klavertje 5.
Hier een heel apart gevoel. had vandaag een knal positieve ovulatietest, dat is dus op dag 23!!! vorige keren op dag 16 en 19, dus wel erg laat. Maar komt wel weer overeen met mijn nog niet gestegen temperatuur. nou morgen eerst maar even beide thermometers met elkaar vergelijken en dan als de temperatuur klopt dan is mijn ei dus nog niet geweest. en dan moet ik manlief morgen nog maar een keertje heeeeeeeeeeeeeeel erg verleiden, want de zin is er nu echt wel af
dreampje: veel plezier voor zo alvast
@WM
kan me voorstellen dat dan nu de zin er een beetje af is, maar het is voor het goede doel
nou moet zeggen dat niet alleen manlief niet zo heel erg veel zin meer in heb. bij mij is de boel ook wel wat schraal zo hoor.
maar morgen maar even nog een poging wagen denk ik zo!
@knollie, ja ik had een duurdere test, en aangezien ik 's middags testte kon het ff duren, en die test zei niet dat het dan niet betrouwbaar was, stond zelfs iets in over een eventueel later streepje, maar een streepje was zwanger…daarom ben ik ook naar de huisarts gegaan, omdat we het toch zeker wilden weten…en hij bevestigde alleen maar…
Nou ik ben klussen :dance: :dance: :oops: …hopelijk tot morgen!!!
ja ik probeer het nog ff vol te houden ahhah.
wm nog veel plezier met klussen ahhaha.
Goedemorgen,
Knollie, heb je nog met ochtendurine getest? En, en, en???
Geneva, hoe gaat het met jou, heb je al kwaaltjes?
Dreampje, op de eerste pagina staat ook een beetje info over ons.
Zouden jij en Geneva ook wat regels willen schrijven over jezelf? Dat helpt ons ook om iedereen uit elkaar te houden :lol:
WM, op dag 23 pas. Heb je nu inmiddels ook dat je het zelf wat beter gaat herkennen of is er zonder ovutest geen pijl op te trekken? Dat jullie het nu wel even hebben gehad is ook logisch.
goedemorgen ben benieuwd of er vandaag dan positieve testen zijn
Goedemorgen,
Mijn verhaaltje, ben 29 jaar en vorig jaar getrouwd. We hebben er al eerder over nagedacht maar vorig jaar augustus echt gestopt met de pil. We gaan voor een eerste wondertje.
Over mijn kwaaltjes, ik weet niet zo goed wat kwaaltjes zijn of dat het echt door het ontpillen komt. Mijn (.)(.) doen nog steeds echt pijn. De voorgaande keren was het meestal in het begin aan beide kanten en daarna bleef het zeer doen aan 1 kant, maar nu?! Verder meer last van afscheiding dan normaal.
En Knollie getest?
ja ik heb getest
negatief
:hug:
Wat raar. Nou ik weet ook niet wat ik daar van denken moet.
Geneva, bedankt voor je stukje, ik zet het er zo bij.