Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

ik ga zondag weer testen.

Zooo, na een hele drukke ochtend wilde ik even snel bijlezen om daarna met het lijstje aan de gang te gaan. Heb ik me toch veel bij te lezen :shock: Een paar pagina’s :lol:

Erg spannend Knollie!

Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor, anders zou het al een vals positieve test geweest moeten zijn. Kan, maar lijkt me gezien je kwalen niet waarschijnlijk?

In prijs maakt het nog wat uit, die met pipet zijn er 2 voor 5 euro, die andere is 6 euro per stuk ofzo.

Lotte, dikke :hug: Zo balen dat wachten.

lotte… gelukkig maar dat je er over kan praten met j man… dan heb je in ieder geval daar ook een beetje afleiding van… :S Ga anders iets lekkers koken ofzo… misschien dat j daar van opknapt?? Of shoppen zondr iets te kopen gewoon struinen!!

Ra… ik wil ook naar d 9mnd beurs maar weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen!?

Knollie… hoop blijven houden… :hug: ik steek een kaarsje voor j op dat j een dezer dagen een duidelijkere test hebt :slight_smile: :kaars:

Dijo dat is lief van je

Jullie zijn trouwens allemaal lief :hug:

wanneer ga je dan die test van de kruidvat doen?

@dijo wrote:

Ra… ik wil ook naar d 9mnd beurs maar weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen!?

:

Van 17 t/m 21 februari 2010 wordt de Negenmaandenbeurs gehouden in Amsterdam RAI. Het grootste en leukste evenement op het gebied van zwangerschap en baby’s.

Als je een kindje verwacht of net hebt gekregen, komt er van alles op je af en moet er veel geregeld worden. De Negenmaandenbeurs helpt je op weg, maar is ook gewoon een gezellig dagje uit. Vraag advies aan de vele deskundigen, laat je inspireren door de modeshows, doe mee met workshops en maak gebruik van de scherpe beursaanbiedingen. Kortom, je vindt er alles wat je nodig hebt onder één dak: van zwangerschap tot de eerste stapjes. (heb ik ff van de website geplukt :D) moet je maar eens kijken op http://www.negenmaandenbeurs.nl

Erg leuk wel hoor, ben al paar keer geweest met m’n zussen want die hebben al een aantal kids. Zijn heel veel standjes enzo waar je leuke dingen kan kopen, van kleertjes tot zwitsal en kamertjes enz.

als ik hem doe denk ik morgen of zondag

ik heb hem nu nog niet in huis.

en vind het te koud om zo nog op stap te gaan met de kids.

moet namelijk in een dorp verderop zijn, hier hebben we alleen een supermarkt en verder niets, wel een apotheek, maar iedereen in het dorp kent mekaar en ik wil geen bekenden tegenkomen als ik een test koop

dan doen we het allebei zondag. is wel spannend.

helemaal goed

maar hoeveel dagen zit jij dan voor je NOD?

voel je je al iets beter?

geestelijk gaat wel weer maar heb nu koppijn hahahah.

zondag zit ik 3 dagen voor mijn nod.

haha, komt door de stress en spanning.

Als ik naar Doetinchem had gemoeten vandaag, was ik langsgekomen voor een arm om je schouder :wink:

oh mag je best eens doen hoor. wat lief van je trouwens.

Knollie, je maakt het wel spannend. Mijn test 4 dagen voor de NOD zag er ook zo licht uit hoor! Maar wel heel raar inderdad dat die 2 daarop volgend negatief waren :think: . Heb in ieder geval wel goed hoop voor je :pray:

Knollie, wat zou je uitgerekende datum zijn?

23 september

Leuk!

Dus de volgende lichting (nod vanaf RA) gaat voor oktober(-mama’s) kindjes?

Mijn test voor mijn nod was goed positief maar per persoon kan het nogal verschillen denk ik!

we wachten in spanning op zondag voor jullie 2 :slight_smile:

@ Penelope

wat heb je een mooie achtergrond gemaakt :thumbup: dit moet ons geluk brengen

Dank je :slight_smile: Ik hoop het ook!

wat een mooie tekst van een sterretje en vlinder. dank je daarvoor. erg lief van je.