Lotte een hele dikke :hug: van hieruit.
ik gooi hem naar je toe. :-*
@RedAngel wrote:
Oh knollie vast een voorzichtige :dance:, probeer gewoon op je nod nogmaals te testen want je hcg neemt per dag behoorlijk toe. Dan staat er vast een veel dikkere streep
Voor de andere meiden is het ook weer spannend, en het wachten duurt zo lang altijd he
Gaat een van jullie nog naar de 9maanden beurs? Die is ook alweer bijna
een lichte streep zou ik me niet zo druk om maken, want dat had ik bij t.ara ook.
Het gaat mij er meer om dat ik de 2e en 3e keer negatief tesstte.
wanneer is de 9 mnd beurs dan. als ik zwanger mocht zijn ga ik er heen denk ik
Maar heb de boodschappen binnen, zometeen mn kereltje van school halen. door de ijzige kou. vind het nu niet leuk meer dit weer.
Beurs is van 17 t/m 21 februari Het kan zijn dat ik net zwanger ben, maar hoop er maar niet al te hard op, dan valt het weer zo tegen. Mn zus is daarentegen wel zwanger dus ik ga iig wel heen
Maarem ik denk dat de 2e en 3e negatieve echt te maken hebben met dat je nog zo vroeg test, je hcg is dan nog minimaal. Misschien zou je morgen met nieuwe ochtendurine een ander merk test kunnen proberen? Welke testen gebruik je?
van sensitest de dipsticks
Okey, maybe kan je bv die val clearblue proberen die hebben ook eentje die extra gevoelig is (niet de digitale maar ook een gewone) die kan geloof ik vanaf 4 dagen voor je nod.
ik maak me druk om of ik zw ben ofniet. en dan de angst voor weer een mk.
Hm :hug: dat blijft inderdaad toch lastig. Totdat je die periode weer voorbij bent en uiteindelijk weer een gezond beepje in je armen kan sluiten. Maar het is voor nu best even moeilijk.
Praat je er met je man wel ook goed over?
ja ik kan er met mijn man goed over praten. het is echt een schat van een vent.
knollie wat zegt je man ervan van die testen?
Dat is fijn Lotte, altijd wel erg belangrijk
ik heb bhem alleen gebeld na die positieve test, daarna nog niet weer.
Hij was er niet bij toen ik testte. dacht namelijk dat het toch negatief zou zijn.
@ Lotte, kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt en voor jou ook nog dubbel op. wel fijn dat je er met je man goed over kan praten.
het is pas genieten als je een gezonde beeb op je buik hebt liggen hahaha.
knollie ik heb bij jou nog steeds een goed gevoel hoor. je kunt immers geen positieve test krijgen als er geen hcg in je urine zit dus. maar ik denk dat het gewoon nog heel weinig is vandaar die andere nega tests.
ja maar blijf dat raar vinden en denk gewoon dat die eerste test kapot was.
heb ook erge last van harde ontlasting en aambeien (nu heb ik die wel vaker, maar heb het idee dat het nu erger is).
anders ga je op de dag van je nod nog eens testen.
Lotte dikke knuf!!!
@ Knollie: ik hoop voor je dat de eerste test toch klopte :dance: goede hoop blijven houden.
Ik had eerst 2 testen gedaan van de kruitvat, die zijn erg goed.
Daarna had ik nog een test gedaan van de clearblue met indicator, hij was 13 euro. maar gaf ook meteen zwanger +3 aan :inlove: misschien moet je die anders eens proberen, of die van de kruitvat :think:
ja wil die van de kruidvat gaan proberen morgen
die clear blue is wel erg duur
je hebt alleen 2 verschillende van kruidvat, welke kan ik beter doen, die met een pipetje of die ik onder de urine staral moet houden.
knollie ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt.