die van mij was van clear blue, heb geen idee meer hoe duur die waren…
Bij een digi heb je wel de kans dat hij negatief aangeeft. Er moet nl. een bepaalde hoeveelheid hcg aanwezig zijn voor hij positief aangeeft.
ooh ok kan ik dat dus beter niet doen
denk dat ik zo nog een testje er tegen aan gooi…maar durf eigenlijk niet :oops:
Nou ja, voor mij was het destijds een beetje teleurstellend en verwarrend. Heb ik nog drie dagen moeten wachten tot ik een test had waar echt ‘zwanger’ op stond. Zooo vervelend dat geduld hebben de enige oplossing is… :hug:
beetje onduidelijk, maar toch
een licht streepje een vlekje en dan de controle streep
Knollie, de verwisselaar ofzo was kapot ze hebben met spoed een nieuwe besteld nu afwachten en tot dan steeds bijvullen maar jaah ik kon dat niet.
Ze zouden gisteren tussen 8 en half 1 komen en om half 3 waren ze er nog niet zat ik in de kou ben op een gegeven moment naast mn hout kachel gaan zitten ivm t zo koud was en t schoonmaken was ook al klaar!! Maar nu afwachten hoe gauw ze het binnen hebben en bellen hoop gauw!! Want nu kosten t klauwen met geld met dat water wat maar steeds bijgevuld moet worden!!
Jij nog steeds last van hoofdpijn, nek en schouders? Of gaat t alweer beter??
KNOLLIE alvast een klein beetje GEFELICITEERD… EEN STREEP IS EEN STREEP…
Gewoon positief blijven… je test nog voor je nod he… 1e keer is bindend wat mij betreft
mm… nou en dat je 2x in je urine hebt getest kan misschien doordat die test erin heeft gezeten en al t hcg ofzo eruit heeft gehaald… gewoon van de week nogmaals testen!! Of met andere urine even testen!! Mm… ik heb zo’n test niet gedaan dus geen ervaring sorry… ?
Mimster… hoest bij jou dan? Flink aan t klussen of?? En doe je gewoon om de dag klussen of ook met ovu testen??
Tigru blijven hopen!!
Lotte hoest bij jou?? Nog steeds last van de tepels??
Suzy… lekker er weer voor gaan… hopelijk heb je net zoveel geluk als je vorige keren (dat t zo snel raak was)!!
Penelope… goed bezig dat je t weer veranderd en er iets nieuws van maakt hopelijk helpt t iedereen!!
Ik duim voor alle dames met hun aanstaande NOD!! Spaannend…
heb nog een keer getest net en weer negatief
effe niet goed gelezen. sorry squirrel.
Knollie spannend hoor. paar daagjes wachten is toch waarschijnlijk het beste. maar kan me voorstellen dat je niet zo goed raad mee weet
mm… misschien dat je het nu te vaak doet!!
Wacht nu maar gerust af er zit in iedergeval een beetje hcg in je urine! Je test ook gewoon 4dgn voor je nod he… besef dat wel en geef de hoop niet op ok!! We duimen hier voor je en denken aan je!!
ja ga nu ook niet meer testen.
Ga boodschappen doen en mn gedachten op iets anders zetten
WM: maakt niet uit hoor!
Knollie: t is een streep! Zoiets had ik toen ook 4 dgn voor m’n NOD. Op NOD positief met digitest…wachten dus maar he?
ja maar ik ben dan gewoon bang dat bv die test niet goed is. lekker wantrouwend he
is hardstikke logisch knollie… maar even vertrouwen blijven houden en op de dag van je nod gewoon weer testen… zoals ik al zei t hcg zit in je urine dat is al een teken Zorg nu maar even goed voor jezelf …
Rustig aan … :hug:
knollie jaaaaaaaaaaa een streep is een streep hoor. maar ik zou over 2 dagen nog eens gaan testen.
hoe is het met de andere dames die vlak voor hun nod zitten? houden jullie het nog een beetje vol?
ik ben op het moment een beetje down. ik word gek van mezelf!! ik wil het zo graag!! ik heb toch vanochtend getest en natuurlijk negatief. eigenlijk nog te vroeg. nu zag ik in mijn urine een sliert witte slijm dus ik hoop niet dat mijn ongi eraan zit te komen. ik ben zo onzeker op het moment dus ik denk dat ik de aankomende dagen ff goed afleiding ga zoeken want ik word echt gek van mezelf :wall:
oooh lotte… idd… afleiding gaan zoeken dan is het zo zondag en kan je testen… doe rustig aan… T komt vast goed… en iedere keer is je slijm weer anders ik had ook wazig slijm voor mn nod dus je weet maar nooit
lotte: :hug: :hug: :hug:
Hier nog goed vol te houden hoor. Moet nog een week, tenminste als mijn ei wel geweest is. Ik hoop maar dat de thermometer kapot is, anders weet ik het echt niet wanneer en of ie al geweest is. gevoel zegt van wel. had maandag en dinsdag echt pijnlijk/krampachtig gevoel in onderbuik.
als mijn ei afgelopen weekend was dan kan ik eventueel woensdag al testen. maar denk dat ik volgende week vrijdag of zaterdag aan ga proberen te houden. met de nadruk op proberen
Oh knollie vast een voorzichtige :dance:, probeer gewoon op je nod nogmaals te testen want je hcg neemt per dag behoorlijk toe. Dan staat er vast een veel dikkere streep
Voor de andere meiden is het ook weer spannend, en het wachten duurt zo lang altijd he
Gaat een van jullie nog naar de 9maanden beurs? Die is ook alweer bijna
Hey Lotte, wat is er aan de hand?
ik voel me gewoon ff kut. ik ga ff afleiding zoeken.
Hmm das balen :S Ga je nog iets leuks doen vandaag dat je beetje afleiding hebt?
Maak je je druk om wat er wel of niet komen gaat of?