Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

ik heb het voordeel dat mijn man niet kan uitslapen dus dan kan ik in het weekend lekker blijven liggen hahaha.

5 meiden die op hun nod wachten daar moet toch een zwangere tussn zitten?

ik heb nog steeds last van mijn nippels hahahah.

Goedemorgen,

Ja, dat zou je zeggen van wel, dat er tussen die 5 toch wel 1 of 2 zwangeren moeten zitten. Ik ga in elk geval vandaag de achtergrond van het lijstje aanpassen, voor nieuw geluk.

ik ben er ook nog heh!! ik weet dan wel niet wanneer mijn NOD is maar weklussen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :wink:

penelope wat ben je toch een schat. Maar met Lotte en Knollie erbij moeten er toch wel minimaal 2 zwanger zijn van de 5.

Ik luste vanmorgen de capuchino op mijn werk niet. Nou is het apparaat ook wel eens stuk. strakjes nog maar eentje proberen.

ik denk dat mijn thermometer kapot is, alweer een lage waarde, dat kan echt niet goed zijn. ik denk dat ik vanmiddag even een nieuwe koop en dan morgen beide ga vergelijken, want dit kan niet kloppen.

Ja, jij bent er ook nog Suzy, haha. Als ik je van de wachtbank moet halen dan zeg je het maar.

WM, dat klinkt toch ook hoopvol :pray:

Goedemorgen dames

Ik ben helemaal in de war

Ik heb getest…en ja hij was positief!!! weliswaar een lichte streep maar hij stond er!

ik denk ik doe er voor de zekerheid nog een (binnen 10 minuten gedaan)

en hier geen streep aaaarggghhhhh

@ Tigru lastig is dathe dat je dan zo ineens zoveel voelt aan je lichaam

@ Penelope, en nu hopen dat die achtergrond geluk brengt :-*

@ WM gelukkig benik niet de enige die dus zo van haar bedje houd, al kan ik er niet altijd iets mee :wink:

helaas vond een mannelijke collega de koffie ook niet smaken.

suzy, goed bezig hoor. zou natuurlijk wel erg mooi zijn als je weer direct zwanger zou zijn

het lekker kunnen slapen heb ik echt van mijn moeder. zodra zij de trap op loopt gaan haar ogen al een beetje dicht zeg maar. even snel de dingen doen in de badkamer en bijna zodra ze haar bed aanraakt gaat de slaapstand op volle toeren.

ik kan ook heel erg goed in het weekend slapen, helemaal lekker. tja dat gaat met een eventuele kleine wel lastig worden in de toekomst, maar dat zien we dan wel weer.

Hoe voel je je nu Knollie?

zie mn bericht hierboven

ik voel me verder wel goed, wel erge steken onder in de buik.

en zere (.)(.)

en de vieze smaak in mn mond wordt erger

maar weet niet wat ik met die testen aan moet

Knollie: Jaaaaaaa!! Een streep…geweldig!! En dat er de tweede keer geen streep stond kan wel zijn omdat je urine minder geconcentreerd was dan de eerste keer en ws is de hcg waarde nog heel laag. Bij Luuk testte ik ook 's ochtends heeeel licht positief en later op de dag met een digitest was hij negatief… Gewoon over twee daagjes weer testen, dan staat er vast een echte streep! :dance: :clap:

ik heb met dezelfde urine getest

ja ben nu bang dat ik de test verkeerd heb uitgevoerd, maar heb gedaan wat op de verpakking stond. misschien dat ik hem er ietsje tever in heb gehouden maar verder niet.

heb proberen een foto te maken maar lukte niet, iemand een tip hiervoor

knollie: dat bericht had ik toch echt effe gemist. Jeetje miena dat moet verwarrend zijn zeg. maar de uitleg van penelope is toch ook wat voor te zeggen. Inderdaad over 2 daagjes nog maar een keertje testen, dan zou de hcg waarde al weer wat hoger moeten zijn.

Maar voorzichtig alvast een mini :dance:

o, dat had ik niet begrepen… hmm dan weet ik het niet, kan me voorstellen dat je dan in de war bent. Ik weet niet wat voor effect het op je urine heeft als het al een tijdje ‘staat’ zeg maar… Zit ws niets anders op dan over een paar daagjes weer testen. :thumbdown: :thumbup:

hmm wel een positieve test ik zou het vanmiddag gewoon nog een keer proberen anders?m

@wannabe-mammie wrote:

knollie: dat bericht had ik toch echt effe gemist. Jeetje miena dat moet verwarrend zijn zeg. maar de uitleg van penelope is toch ook wat voor te zeggen. Inderdaad over 2 daagjes nog maar een keertje testen, dan zou de hcg waarde al weer wat hoger moeten zijn.

Maar voorzichtig alvast een mini :dance:

Squirrel typte dit haha

moet zo boodschappen doen, misschien dat ik even een digitale ga halen, van welk merk zijn deze en zijn ze duur

heb geen ervaring met zulke testen dus weet niet of je zo een verkeerde uitslag kunt krijgen. Ik had toen van die testen waar je overheen moet plassen. Als de controle streep er staat, heb je 'm toch goed gedaan? Bah, dit moet erg verwarrend voor je zijn. Nu wil je het direct zeker weten he? En later op de dag weer testen heeft ws geen zin, daarvoor is er nog te weinig hcg denk ik.

ik heb van die dipsticks gebruikt vanochtend. van sensitest

die je gewoon in je urine moet houden