Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

Gewoon stijf zonder aanleiding?

Ga je morgen nog testen?

stress, ik heb mn nek eigenlijk altijd vastzitten,

nee ga denk ik niet testen, maar kan zo zijn dat ik me morgen bedenk.

Bij T.ara had ik pas 3 dgn na mn nod een positieve test en dan ook nog een hele vage

te vroeg testen is inderdaad vaak niet handig en ook teleurstellend. Maar ja de nieuwsgierigheid is ook groot he.

mijn zus heeft ook altijd vastzittende nek. Lastig hoor. Doe je er iets aan/tegen, zoals massage of chiropractor?

nee doe er niets mee

dan helpt het tijdelijk en komt het weer terug.

maar ik heb altijd nek en rugklachten (bekken) en dan metname inperiodes dat ik gestresst ben en niet lekker in mn vel zit.

Afgelopen week ook een week gehad dat ik me helemaal niet lekker voelde.

en dat moet ik me nu dan bezuren…helaas

ach ga zo naar bed en dan morgen goed weer op

Ik ben er ook nog…alleen niet veel boeiends te vertellen…jaaah dat ik het spannend vind voor iedereen…inclusief mijzelf :wink:

altijd lastig, je weet dat je naar je lichaam moet luisteren, maar tegelijkertijd nog zoveel dingen te doen.

Heel herkenbaar.

bij mij helpt veel en lang slapen altijd erg goed.

hahha Mimster helemaal met je eens.

@ WM hier kan ik niet echt veel en lang slapen.

Wij hebben 2 kids die niet zo van slapen houden :wink:

hoi mimster. tuurlijk ook spannend voor jezelf. nog even wachten en het echte klussen kan beginnen

maar meiden ga jullie verlaten voor vanavond, ga mn heerlijke warme bedje opzoeken.

Welterusten

dat is wel het voordeel van geen kids, ik kan namelijk echt heel goed slapen (en vind het ook erg lekker, en heb ook veel slaap nodig)

Weltrusten Knollie…hou je gezondheid goed in de gaten…heb je in deze tijd wel nodig :wink:

WM: Ja bijna…ik ben al aan het aftellen…hihihi!!

knollie: welterusten

Ik heb ook altijd veel slaap nodig hoor…zeker in de winter!! Ben dan echt zo’n molletje…

Had laatst na mijn nachtdienst (moest tot 7 uur) dat ik gewoon tot 17:00 uur lag te knorren hihihi :oops:

Trusten Knollie!

Ik weet niet zo goed of ik kwaaltjes heb. Vooral het “vol” gevoel, heb wat hoofdpijn, lage rugpijn en had vandaag plots krampen a la ongi… En heel veel vieze dikke witte afscheiding (sorry voor de smerige omschrijving). Maar mijn gevoel zegt van niet… Want mijn lichaam is sowieso raar. Heb wel extra darmkrampen plots :S

tja meer dan je best kun je niet doen.

wel frustrerend vind ik het hoor dat je maar een paar dagen de tijd hebt en als het dan niet lukt dat je gelijk weer zo lang moet wachten

Ja idd…dan duurt zo’n cyclus lang…en dan vooral de mijne met 35 dagen…

Tigru: ben benieuwd wat het is…ik heb eigenlijk ook iedere keer voor ongi wat krampjes gehad…dus ja dat is lastig dan he…ga je toch weer zitten hopen!!

ik zeg altijd dat slapen een van mijn hobby’s is en dat is ook echt zo.

he Tigru. moeilijk he, je voelt wat maar is dat omdat je het wilt, omdat het zo is, of omdat je ongi eraan komt.

lastig hoor

Ja een hobby…das een goeie hihihihi!!

Dat lijkt me met kinderen wel lastiger worden :S…maarja gaat goed komen…heb al 28 jaar kunnen genieten van lekker slapen :wink:

mimster: dan duurt het inderdaad helemaal lang.

Meiden ik ga ook slapen, even een tekort inhalen!!

Ikke ook…morgen weer vroeg beginnen!!

Truste…xxx