Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

knollie: :hug: :hug: , echt balen hoor! Kan me voorstellen dat je effe geen vertrouwen in de testen heb.

Penelope: het was de bedoeling om de ovutesten te gebruiken als ondersteuning bij mijn gevoel zeg maar. Ik dacht ik gebruik het een paar rondjes en dan heb ik het wel door, maar dat is dus niet zo. maar vanmorgen ging de temperatuur met mjin ‘stukke’ thermometer wel zodanig omhoog dat ik alle reden heb dat mijn eisprong gister is geweest. Dus misschien nog even naklussen vandaag, just to be sure!

nee heb er ook geen vertrouwen meer in.

ben ook bang dat ik echt niet zwanger ben :cry:

Knollie: Maar is het dan niet gewoon nog te vroeg. Of zijn de kwaaltjes er ook niet meer?

de kwaaltjes zijn er nog, maar ja dat had ik de vorige maand ook

WM, ja zo heb ik het ook gedaan, ter ondersteuning van gevoel en bij mij waren de signalen bijna elke maand wel ongeveer het zelfde dus ik heb het maar 1 ronde gebruikt. Hopelijk komt er op de een of andere manier wat meer structuur in en ook wat vlotter, want dag 23 eisprong met een LF van 14 dagen is wel een lange cyclus.

Knollie, tja te vroeg, zou kunnen. Maar toch raar dat je die ene positieve test wel hebt gehad. Was dat dan een gevoeligere? Of klopt je voorgevoel en klopte die test niet en was het vals positief? Ik blijf voor je :pray: dat je morgen of overmorgen gewoon een mooie positieve test in handen hebt.

:hug: knollie :hug: vervelend… nou zolang we nog geen bloed gespot hebben is er nog hoop… :slight_smile: Rustig aan okeY!

Lotte voel je je al beter?? Wat afleiding gevonden?

mm… nou gister niet de dreumes vast gehouden maar wel genoten van het zicht wat er was… zo erg mooi :slight_smile: haha… kan niet wachten totdat t bij mij ook zo ver is :S

@ Lotte

hoe is het bij jou?

Graag hier verder.