mijn tepels doen pijn. autsjjjjjjjjjjjj
Lotte…ik heb gewoon echt het idee dat het raak is bij je…
Spannend hoor Tigru…fijn dat je weer bijna naar je poezen kan :mrgreen:
@Mimster wrote:
Hahaha…ji bent echt scherp Penelope
Het is wennen he ineens 2010 opschrijven!
En dat terwijl ik eigenlijk hartstikke moe ben en half in slaap val 8)
het lijkt er wel op he? maar ik durf gewoon niet te hopen hahaha.
Tigru, ja dat is toch ook hartstikke spannend! En je zou de eerste niet zijn die meteen positief test, ik voor je!
Lotte, volgens mij heb jij geen test meer nodig
Kan me er wel iets bij voorstellen, je wil wel hopen Lotte maar bent dan ook weer zo bang voor de teleurstelling…
Tigru jullie hebben het naar je zin maar ik snap je ook wel dat je graag weer naar huis wil naar de poezen. Wij hebben dat ook altijd, het is leuk om er even uit te zijn maar het thuiskomen is echt heerlijk, gewoon weer je eigen dingetjes en omgeving.
En verder, wie weet is het wel de 1ste keer raak, spannend!
@Penelope wrote:
@Mimster wrote:Hahaha…ji bent echt scherp Penelope
Het is wennen he ineens 2010 opschrijven!
En dat terwijl ik eigenlijk hartstikke moe ben en half in slaap val 8)
Ik ga lekker slapen meiden…ben doodmoe!! Tot snel weer…xxx
@Mimster wrote:
Klopt en ik heb haar een tijdje geleden een pm gestuurd hoe het met haar gaat en of ze nog meeleest / mee wil schrijven, ook ivm het lijstje (want daar heb ik graag een correcte datum staan). Maar ik heb geen antwoord gekregen, ze heeft hem wel gelezen zag ik. Dus een paar dagen daarna heb ik haar van het lijstje gehaald. Wil ze wel weer meeschrijven dan is ze natuurlijk hartstikke welkom en komt ze weer op het lijstje als ze wil.
Dama is hier ook al even niet geweest toch??
Bij de zwangeren is het wel normaal dat mensen lang weg blijven en die blijven ook gewoon op het lijstje staan. Maar bij de stoppers laat men toch wel geregeld z'n neus zien, niet dat dat moet, maar dat kun je dan ook laten weten, dat je even geen puf hebt om mee te schrijven. Maar als ik ook geen goede datum meer heb voor het lijstje dan zitten we straks met een rijtje namen zonder datum en daar is het lijstje niet voor :oops: Vandaar dat ik dan meestal even een pm stuur.
geneva ik wil idd heel dolgraag dus durf daarom ookniet te hopen. en ik heb 2 mnd geleden een mk gehad. dus dat maakt het allemaal extra spannend snappie.
Penelope: Ik zeg …jij bent goed bezig…gelijk heb je…en daar is niets teveel mee gezegd!!!
Nou nu ga ik echt hoor…doei doei!!
Welterusten!
@lotte82 wrote:
geneva ik wil idd heel dolgraag dus durf daarom ookniet te hopen. en ik heb 2 mnd geleden een mk gehad. dus dat maakt het allemaal extra spannend snappie.
Kan ik me voorstellen. Het is zo mooi als je postief test maar die eerste periode lijkt me wel heel spannend en toch ook eng. Ik hoop voor je op een positieve test en dat alles goed mag gaan.
Ik ga ook richting bed. Tot snel
welkom dreampje
Ik ben net bij de vrouw geweest waar ik al een tijdje heen ga in doetinchem.
We waren aan het praten en zo ineens vroeg ze aan mij of ik ook zwanger zou kunnen zijn. ik zeg ja dat kan.
Nou zegt ze ga er maar vanuit dat het zo is.
Zij kan energieeen voelen bij mensen.
en ze kon het aan mijn hele doen en laten zien.
Zij wist niet dat we bezig waren en ook niet dat we nog een kinderwens hebben.
Vind het nu wel heel erg spannend of ze gelijk heeft of niet.
Mijn gevoel zegt deze keer ook dat het raak is.
Maar ja we zullen toch nog even geduld moeten hebben
ooooooooooh knollie wat spannend. zullen we allebei deze maand zw zijn?
Dat zou leuk zijn!
wat gaaf Knollie: nu is het extra spannend geworden ineens, of niet?
wm voor jou word het ook spannend. nog 7 dagen.
knollie dat zijn er dus al 2 die zeggen dat je zw bent hahaha. wel speciaal hoor.
tigru wie weet is het gewoon de 1ste keer raak. kijk maar naar suzy. zij was 2 keer de 1ste rond zw dus het kan best hoor.
penelope je hebt groot gelijk hoor. als dama nog mee wil schrijven kan het altijd nog toch? maar anders word het volgens het lijstje te verwarrend.
ra dus je baan bevalt je goed? fijn hoor.
ik moet vanmiddag weer naar de oogarts maar dan voor de lenzencontrole. en wat betreft gister zeg ik ff in het kort en het is een heel verhaal nl. over 6 weken moet ik terugkomen en dan kijken ze de stand van de ogen na. als die neit goed is wat ze dus vermoeden dan word de sterkte van mijn lenzen opgevoerd. als dat niet helpt krijg ik een prisma bril. en als dat neit helpt wordt ik geopereerd. dus ik ben nog wel ff zoet ahhahah.
Knollie, oeh spannend! Wel apart lijkt me als iemand dat zo tegen je zegt, ben benieuwd
Lotte, ik heb ook goed hoop voor jou, je klachtjes klinken wel heel erg als zwanger!
Dijo, fijn dat je echo goed was. De reactie van je trainer, ik snap het wel dat hij wat baalt, maar hij had het wel wat tactischer kunnen brengen! Dit is niet echt erg aardig.
Dreampje, welkom! En jeetje wat een prestatie zeg zoveel afgevallen!
RA, mooi dat je baan bevalt. Iets bij een zorginstelling toch? Wat ook al weer precies?
Ik hou 't kort, ben zoooo moe de laatste dagen.
Knollie… wazig… maar geeft natuurlijk wel extra hoop voor deze keer… spannend… zou leuk zijn als je positief test en dan natuurlijk samen met Lotte haha…
Penelope, opzich snap ik ook wel dat hij dit niet snapt, maar als ik niet gemotiveerd ben kan ik net zo goed ergens mee stoppen! En had ik hem dan al van te voren moeten zeggen dat ik kinderen wilde, vanaf moment 1 liggen we elkaar niet hij snapte niet dat ik wisseldiensten had en er alles aan deed om te komen trainen altijd en op zaterdag werkte ik gewoon eerst tot 10 of 11uur en dan nog even in de bus naar friesland of gewoon thuis spelen… jaah… het klikt gewoon niet vandaar ook deze reactie. Ik kreeg nadat ik de mail aan mn teamgenootjes had gestuurd nog en mail van hem dat ik er wel voor moest waken dat ik negatieve reacties kan krijgen… nou iedreen is positief dus jaah… mm… (haha… ff mn spui geloost over deze akelige man)
Jammer dat dama geen reactie heeft gegeven btw… beetje jammer!!
Tigru… geniet er nog lekker van straks begint t echte leven weer zie je!
Dreampie… welkom hier op dit gezellige forum hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Ra… snap dat je het nu even druk hebt en mindr hier bent… is ook niet niets en nieuwe functie weer allemaal nieuwe dingen leren… spannend… maar wel leuk Geniet ervan
Vlinder… die vermoeidheid is natuurlijk logisch… ik heb er alleen 's avonds enorm veel last van… later dan 9uur word t bij mij niet… kan mn ogen gewoon niet meer open houden!! Hopelijk gaat verder alles goed en heb j niet al te veel kwaaltjes… (doe je niet meer overgeven e.d?)
Lotte succes bij de oogarts… ben benieuwd… Hoest verder met je? We zitten op een positieve test hier te wachten he
WM… tjaah… mannen haha… nog 7daagjes voor jou… heb je al klachten of hb j het idee dat t niet raak is?? Hoest verder met je??
Dijo, het was een goede week weg, maar vammorgen weer overgegeven en een par dagen terug ook al weer. Maar goed als het daar bij blijft , bij een paar keer per week