Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

Hey meiden,

ik meld me ook weer ff. Ben op dit moment druk met m’n nieuwe baan, tot nog toe allemaal erg leuk!:slight_smile: Ook wel weer ff wennen maar dat komt wel goed.

Zijn weer spannende tijden hier, hoop dat er deze maand weer wat goed nieuws bijkomt, wordt wel weer eens tijd :wink:

Ben deze maand eens begonnen met ovulatietesten, vorige maand was een verwarrende cyclus dus wil gewoon eens weten hoe het nou zit :D. Tot nog toe nog geen positieve ovulatietest gezien, vandaag op 14e dag dus zal met een paar dagne wel komen denk ik.

Hoihoi!

Hoi!

ik ben nieuw hier en wilde me ook hier even voorstellen…

Mijn naam houd ik nog even op Dreampje, aangezien ik een te aparte naam heb om hier te vermelden, Ik ben 33 jaar en op 25 augustus 2009 zijn wij gestopt met de pil waarna ik eerst nog een kuur heb gekregen om de menstruatie op te wekken aangezien ik vanaf januari 2009 niet echt ongesteld was geweest, daarna heb ik een redelijke normale cyclus die eerst rond de 32 dagen zat en nu netjes op 28 dagen, begin november was ik heel even zwanger, dinsdag positieve test (ook volgens huisarts) en donderdag had ik geen positieve test meer en een mega bloeding. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik de donderdag voor de positieve test al wist dat ik zwanger was, ik voelde het, ben vanaf januari gevoeliger op de maag en daar merkte ik het ook een beetje aan, maar dat gevoel, heel diep van binnen, ja dat is heel bijzonder geweest.

Ik heb nogal wat meegemaakt in 2009, Ik heb namelijk een maagverkleining gehad in januari waarmee ik nu meer dan 66 kilo ben afgevallen, dat is ook de reden dat ik vanaf januari niet ongesteld was geweest, waardoor ik het wel kan begrijpen dat het misgegaan is, ik heb er ook vrede mee. Ik ben al lang blij dat ik weet dat manlief raak kan schieten en ook nog een doelpunt kan scoren.

Mijn man werkt onregelmatig en soms is het wat lastig plannen allemaal, nu is het als het goed is zondag of maandag mijn meest vruchtbare dag, dus ik ga hem eens goed verwennen zeg maar, en hij mij dan weer :lol: :lol:

Groetjes, Dreampje

dames,

ben ik weer even… gewoon vanaf thuis!

Lotte… wanneer kan je testen?? Spannend hoor… je weet maar nooit!!

De echo was goed ben nu alleen op 10aug. uitgerekend. en ik ben nu 9 wken en 1 dag volgnes hun. Heel veel info. Kindje zien bewegen en hartje zien/horen kloppen!! Was leuk… Heb net de voetbaldames gemaild met het nieuws beetje raar maar trainen was vandaag afgelast en zat en ma heb ik late dienst dus kan ik niet heen en mn trainer vond het beter dat ik het nu vertelde… de rare kwiebus… ik zal n stukje van zn mail ff knippen hierzo… echt zo raar…

Ik vind het zeker niet erg, al vind ik het wel in contrast met je gedrevenheid en absoluut 1e keepster ambitie dat je juist nu zwanger bent.

Het is een te persoonlijk en privé iets, daarom geef ik er verder geen commentaar op. Wel mijn felicitatie bij deze.

btw mailtje gehad van een kinderdagverblijf dat om 5uur opengaat… ook beter!! :slight_smile:

Net al meteen 2 lieve mailtjes van teamgenootjes gehad dus dat is beter!!

Nou ik ga chillen vanaaf… ben morgen vrij dus dan zal ik even alles bij lezen en doen :slight_smile:

Dijo: Wat een nare zin van de trainer zeg…echt heel raar!

Wel fijn dat alles goed was met de echo!

RA: Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk…hoop dat het lukt met de ovutesten…

Welkom Dreampje!

Melizza: Balen dat je mannetje weg moet hoor!! Wanneer is ie terug?

Hier alles oke…gewoon nog aan het afwachten! Heb veel diensten gehad de laatste tijd…ppff ben echt moe!

Heb soms een dubbel gevoel…heb nl weer extra taken gekregen op mijn werk…echt superleuk…en een opleiding in het vooruitzicht…als ik dalijk dan zwanger ben, lijkt het me wel moeilijk om te zeggen!! Maarja kan er ook niets aan doen hoor…ben nu eenmaal een vrouw…kan ook niet eeuwig wachten!! Hebben jullie dat ook (gehad)?

Welkom Dreampie!

Mimster bij Irene had ik dat heel erg… je wil ook ’ carriere’ maken maar je wil ook graag een kindje… ik vond het toen wel lasitg om te vertellen maar uiteindelijk was iederen enthousiast :slight_smile:

dijo fijn dat je zo’n goede echo had… maar wat raar dat je trainer zo raar deed :S… zou het er toch nog is met hem over hebben…

goed ik ga tv kijken … ik heb auw in me oor en ik ben vanmiddag plat gekrijst door me dochter die ligt er nu overigens al vanaf half 7 in voor pampus;)

welkom dreampje

Suzy: Gelukkig ben ik niet de enige :wink:

Dames,

Meld me weer voor de 2e keer. Het kan nog net vandaag, de beste wensen nog voor iedereen. Ik ben erg moe de laatste tijd en heb moeite me dan te verzetten tot dingen. Heb wel regelmatig meegelezen.

Heb over 6 dagen mijn nod maar heb niet het idee dat het raak is. Mijn (.)(.) doen wel echt pijn maar dat hoeft niets te betekenen heb ik begrepen. Ik ga er vanuit dat we voor de volgende ronde gaan.

geneva heb je veel geklust dan ofnie?

welkom dreampje

Geneva: rustig afwachten maar tot je nod. Hopelijk zijn de zere (.)(.) een goed teken.

Dijo: Alsof ik minjn oude trainer hoor praten. Als trainer ben je natuurlijk meer afhankelijk van een keeper dan van een veldspeelster, dat maakt het acceptatieproces wat lastiger. En tja trainer of hoger niveau heb ook zo ambities en ideale teamplaatjes. en als daar dan door een zwangerschap (die je niet had zien aankomen) verandering in ziet komen, dan reageren mannen zo. Maar gelukkig wel lieve berichtjes van teamgenootjes.

Ik zal wel de enige zijn die de reactie van de trainer een beetje kan begrijpen?

Dreampje, welkom!

Jammer dat het zo kort geleden niet zo heeft mogen zijn, ik hoop voor je dat je weer snel zwanger bent. En behoorlijk wat afgevallen, fijn!

Wat is je nod? Dan zet ik je erbij op het lijstje.

Mimster, aan mij heb je niet zoveel, ik was al wel een beetje klaar met werk enzo toen ik voor de eerste keer zwanger was, ik stond te popelen om het te vertellen.

Geneva, ja dat heb je soms he, wel relaxt om mee te lezen maar geen puf om mee te schrijven. Over 6 dagen je nod, spannend, ik zal je erbij zetten in de lijst.

Niet heel veel maar wel rond mijn vruchtbare periode. Die (.)(.) kunnen een teken zijn maar denk eerder dat het door het ontpillen komt.

Welkom Dreampje.

Dijo, op zich wel een beetje vreemde reactie maar misschien vindt hij het gewoon jammer en is de manier van brengen een beetje vreemd.

Hoi Allemaal,

Dank voor het warme welkom hier!!!

Mijn nod is 25-01-2009.

groetjes, Dreampje

geneva het word wel spannend voor jou he?

Geneva: Je hoeft nog maar een paar daagjes te wachten…spannend!

Dreampje: Jij bent veel kilootjes kwijt zeg,…wat een prestatie :smiley: knap hoor…nu nog zwanger worden…veel succes :wink:

Dama is hier ook al even niet geweest toch??

Tigru: Jou nod komt er ook bijna aan he…je zal wel veel geklust hebben :lol: nog leuke dingen ondernomen met je mannetje??

Lotte dat is ook vervelend dat je zo loopt te klungelen met je ogen… :frowning:

@Dreampje wrote:

Hoi Allemaal,

Dank voor het warme welkom hier!!!

Mijn nod is 25-01-2009.

groetjes, Dreampje
2010 :wink:

Hahaha…ji bent echt scherp Penelope :wink:

Het is wennen he ineens 2010 opschrijven!

Dreampje welkom!

Ik zit al wel een beetje in spanning hier, zeker omdat het voor ons de 1e keer testen zal worden… Vind het toch “eng”.

Zijn gisteren dik 5 km door de sneeuw gaan ploeteren (zalig!) en vandaag naar Paleis het Loo geweest (prachtig) en lekker uit eten. Morgen beetje opruimen en klaarmaken voor vertrek. Nog even zwemmen, later bowlen en weeral uit eten. Vrijdag ochtend is het weer voorbij. Maar ja, ik ben zo’n mega emotioneel persoon met veel heimwee en verheug me ook weer op het thuiskomen bij onze poezies!

Zijn er nog voor mij met een NOD, ben heel benieuwd :smiley: