Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

mm… idd denk verkeerd bedoeld nee geen verhoogde kans gewoon zekerheid

vandaag heb ik een lekker rustig dagje

nu niets doen,

vanmiddag een vriendje spelen van Y.

lekker even de sneeuw in want er ligt nog een heel pak :dance:

dijo wat een opluchting zeg dat alles goed was met de echo. pfffffffffff ik maakte me echt zorgen hoor.

knollie ik heb gevoelige tepels. heb jij dat ook? of bedoel je echt de borsten?

ik heb ook nog steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik maarja nog ff geduld hebben hahaha. dat is niet mijn sterkste punt.

squirrel fietje mimster, rox, kuona wm ra met jullie ook alles goed?

ik moet vanmiddag naar de oogarts. helemaal geen zin in want dan krijg ik weer oogdruppels en daar heb ik altijd flink last van.

Lotte heerlijk heh oogartsen :slight_smile: zie je zo slecht dat je naar de oogarts moet of gewoon controle of iets dergelijks?

Lotte ik hoooooooop zo dat jij volgende week een positieve test in handen hebt en dan volg ik wel weer (net zoals de vorige keer :)) alleen dit keer gaan wij het ook positief afsluiten!!

@ Lotte

bij mij zijn het echt mn borsten. een branderig gevoel van binnen en dan met name mn rechter borst.

En ook komt er melk uit als ik onder de douche sta. ( maar dat heb ik eigenlijk al die tijd gehad.) zal wel komen omdat ik lang bv heb gegeven bij beide kids

dames!

ik lees veel mee, maar heb nog niet echt de tijd gehad om

te reageren, ik zie dat er een spannende tijd aankomt voor veel

ik duim voor jullie en hoop dat jullie positief testen!

gisteren heb ik manlief op eindhoven (afghanistan) uitgezwaaid erg moeilijk afscheid nemen…maar nu aftellen.

eergisteren hebben we samen onze eerste echo gehad en alles was goed

ik was 7 weken en 5 dagen zwanger, 1.47 cm en het hartje klopt. Het was erg mooi maar, wel erg onpersoonlijk, ik was zo zenuwachtig…en de echoschopiste of zo iets was niet van het uitleggen en stopte het ding er in en zei niet zoveel, en heb ik het maar allemaal moeten vragen.

Maar het belangrijkste is dat het goed was…

liefs Melissa

@melizza wanneer komt hij terug?

suzy ik ben al vanaf mijn 9de aan het klungelen met mijn ogen. en ze weten nog steeds neit wat het is. ikheb al een prisma bril gehad en een paar jaar later was het niet meer nodig. ik heb een bepaalde scheelstand en ze wouden eerst opereren en een paar jaar later bleek toch de scheelstand te minimaal dat ze het niet aandurfden. ik heb nu lenzen en heb +3 maar gaat nog niet geweldig. heb veel migraine enzo. ik moet 1 keer in de 6 weken naar de oogarts. ze zijn alles aan het onderzoeken maar het schiet nog niet echt op. dus we wachten maar weer af.

@ Lotte: das ook balen dat ze er niet achter kunnen komen wat het is.

Mijn man ziet veel te goed, daardoor heeft hij erg veel hoofdpijn, ze kunnen daar niets aan doen, helaas.

heb trouwens net een lading testen besteld en nu hopen dat ik ze volgende maand niet weer hoef te bestellen.

ben ik weer aand e diarree. miss heb ik wel gewoon een buikgriep hahaha.

Melizza, leuk dat je ook weer even komt bijkletsen. Fijn dat je een goede echo had :dance: Jammer dat het zo onpersoonlijk was, maar je hebt wel je vragen beantwoord gekregen? Wat is je uitgerekende datum? Klopt ie nog met het lijstje?

Dames, wat maken jullie het spannend!

Knollie, dat hoop ik ook voor je, zo ging het bij mij wel, ik had er 11 besteld en hield dus bijna alle testen over.

Lotte & Knollie: Spannend bij jullie hoor… ik duim mijn duimpjes lam!! :thumbup: :thumbdown:

Melizza: fijn dat je een goede echo had, maar wel jammer dat ze zo onpersoonlijk deden… Dat had ik vorige keer juist bij de 20 wkn echo, was ook echt zo’n puur medisch gebeuren.

Dijo: voor jou ook fijn dat de echo goed was. En niet weer zo lang wegblijven he :naughty: :wink: Wel spannend die extra tests… Ik weet nog niet zeker of wij dat gaan doen bij een evt. volgende zwangerschap. De vorige keer niet gedaan…maar ja…ben weer een jaartje ouder he? Het lijkt me enorm moeilijk als blijkt dat ik een verhoogd risico zou hebben…je hebt dan geen zekerheid en ook geen ‘zorgeloze’ zwangerschap meer. Nou ja… eerst maar eens zwanger worden. :roll:

Heb vanochtend eindelijk eens onze oprit sneeuwvrij gemaakt…dat lag er al dagen :oops: . Nu snel ff broodje eten en dan Luuk al weer ophalen bij de opvang. Hij gaat nu nog maar 2 ochtenden omdat ik nog steeds geen werk heb ( :frowning: ) en we dus geen toeslag meer krijgen van de belastingdienst.

waar bestellen jullie die testen eigenlijk? moet ik ook maar is doen via internet namelijk…

ik bestel ze via http://www.sensitest.nl.

knollie nog maar 6 dagen hahaha.

@squirrel hoe oud ben jij dan eigenlijk?

Lotte zijn die dan gevoelig? of kan je dan pas testen op de dag van je nod?

ik gebruik de dipsticks en die kan je 4 dagen voor nod testen.

@nl2suzy wrote:

waar bestellen jullie die testen eigenlijk? moet ik ook maar is doen via internet namelijk…

Ligt er een beetje aan waar en welke je bestelt, maar je kunt echt stukken voordeliger uit zijn. Ik bestelde via zozwanger.nl en de babyboomshop.nl maar van die laatste hoor je wel verhalen dat ze minder betrouwbaar zijn (vals positief). Al heb ik er zelf goede ervaringen mee en Kuona testte dacht ik ook daarmee en ook positief en was toen ook echt zwanger.

@ Suzy: ik ben 35 :oops: Ik bestel mijn testjes altijd bij testjezelf.nl