tjaah, dan valt t mee… :S Nee, t lijkt me wel vervelend… ook omdat ik me er nog niet echt wat bij voor kan stellen heb af en toe dat als ik teveel eet dat ik wel even een oprisping krijg maar daar blijft het bij!!
Rustig aan he!!
Dijo, precies! Als je topsport beoefent dan is het wel een vereiste dat je gemotiveerd bent. En ik begrijp heel goed dat als je gaat aankondigen dat je bezig bent om kinderen te krijgen dat het wordt gezien als hiaat in je ambitie voor de sport. Dus zeg je niks en blijf je 100% gemotiveerd en komt het een beetje als een klap voor je trainer. En dat hij dan schrikt begrijp ik heel goed, hij weet niet beter dan dat je 100% gemotiveerd bent en er alles aan doet om je plek als 1e keepster te behouden en dan ‘opeens’ dit. En ik had al zo’n vermoeden dat het niet helemaal klikte, vooral door dat zinnetje met die felicitaties. Normaliter zou iemand daar mee beginnen.
Ik vond het ook jammer dat Dama niet heeft gereageerd, maar misschien zijn de omstandigheden zo dat ze even niet weet wat te moet zeggen. Ik weet het ook niet Maar in sommige gevallen krijg ik dan wel bericht terug en zegt iemand nou laat me maar even uit de lijst want voorlopig. . . Ik heb ook al een paar keer gehad dat mijn bericht helemaal niet is gelezen, die staan nu nog in de outbox.
Tja, voor het lijstje is het nou eenmaal het leukst als het up to date is. Iedereen is welkom wat mij betreft, ook als je niet in het lijstje wilt / staat. Maar het doel van het lijstje is toch de nod overzichtelijk te hebben.
Vlinder, bij mij kwamen opeens ook weer vlagen van misselijkheid terug. Ik dacht even dat het aan mij lag, te gestresst ofzo :roll:
Fijn dat jullie begrijpen dat ik er wat minder ben. En vlinder het is idd bij een thuiszorgorganisatie ben daar zorgmanager vanuit huis dus is wel erg lekker
Natuurlijk RA. Ik hoop voor je dat je een dezer dagen je ei spot.
haha… tjaah goed gesproken penelope Gelukkig klikt t met bijna niemand van t team… zijn een paar uitzonderingen maar jaah!! Wat ik met hem heb heb ik namelijk met bijna niemand!! O,jee… ook beetje misselijk vervelend!! Hopelijk gaat t gauw over!!
RA… tuurlijk… werk is belangrijker dan hier zijn… gewoon af en toe iets kleins neerzetten is dan toch voldoende!!
Fijn dat jullie er zo over denken.
En idd ik hoop ook gauw m’n ei te spotten Zal nu ergens zo toch wel een keertje moeten Maar we hebben genoeg lol met klussen zonder dat het ‘moet’ zegmaar dus dat is wel super fijn Goed begin van het nieuwe jaar haha
RA, o lekker dat je vanuit huis kan werken! Hoef je helemaal nooit naar kantoor dan?
zeker lekker, best een luxe positie.
Ik moet alleen naar kantoor voor vergaderingen, en die zijn gemiddeld 1x per maand.
Over ei spotten gesproken, heb net een ovutest gedaan en volgens mij zijn de streepjes behoorlijk van de zelfde kleur! Afgelopen dagen was ie steeds heeel licht te zien maar nu heel duidelijk!
Grijp je kans vandaag en morgen :lol:
dat word idd klussen…
af en toe zou ik dat ook willen hoor vanuit huis lekker werken… al heb ik gewoon een leuke baan!! Hoe vaak moet je uit huis dan voor vergaderingen ect.
Haha stuurde me man net ff voor de gein al een mailtje; kom je naar huis? Hij is positief haha
Maarre ik heb 1x per maand ong vergaderingen. Maar bijvoorbeeld langs cliënten/sollicitatiegesprekken/contacten met gemeenten enz dat doe ik natuurlijk allemaal buiten huis. Dus opzich ook wel lekker eruit enzo.
Nu is het nog ff spannend want het is een nieuwe organisatie dus zit vol spanning op klanten te wachten …
ik ga zondag testen en als die dan nega is dan ga ik woensdag testen.
ok, lotte spannend weekend dus!! Leuk joh… ga er vanuit dat j een postieve test hb dus gebakje halen voor zondag
Ra… klinkt leuk…
RA: goed bezig hoor, manlief laten thuiskomen voor het echte werk (oke heel flauw, sorry)
Dijo: Ach trainers, je moet er mee om gaan, maar de een ligt je beter dan de ander. En jij bent toch het belangrijkste in dit geval en niet zijn coach zijn. Dus lekker laten zeiken. En tja tuurlijk zul je leuke reacties krijgen van teamgenootjes. we blijven toch vrouw zeg maar, al denk ik wel dat sommigen het toch echt minder leuk zullen vinden uit voetbal oogpunt.
Vlinder: vervelend dat het spugen weer terug is.
Penelope: Fijn dat je het lijstje zo goed bij houd! Hoe voel je verder?
ik werk ook regelmatig thuis, maar moet zeggen dat ik onder de mensen ook altijd erg fijn vind. Vanmiddag na mijn afspraken ga ik ook weer lekker op tijd naar huis en ga dan nog even wat voortgangsrapportjes maken.
Bij mij heerst toch gewoon de gedachte dat het niet raak is, ik weet zelfs niet eens zeker of ik wel mijn ei heb gehad. had maandag een licht positieve test, maar geen temperatuurstijging daarna. nou ja we zien het allemaal wel weer. kan alleen maar meevallen
wm ik blijf wel voor je duimen.
@wannabe-mammie wrote:
RA: goed bezig hoor, manlief laten thuiskomen voor het echte werk (oke heel flauw, sorry)
Haha heel flauw maar wel leuk! Maar hij komt toch maar niet, is bang dat ie ruzie krijgt met z’n baas haha
haha… nou lekker dan…
WM ik blijf ook duimen je weet maar nooit!
Hier is t koud de cv is alweer stuk en die monteur zou tussen 8 en half 1 komen… nou lekker dan… ben nu lekker soepie aan t eten en eitjes aan t bakken.
Gelukkig hebben we een houtkacheltje waar ik onder t huishouden ffies voorga zitten om warm te worden :S haha…
O,ja wm nog bedankt dat je t ook in t augustus 2010 mamma forum hebt neergezet waardeer ik enorm.
Tja… de aanvoerster is de enige die nog niets heeft gestuurd en ik denk ook dat zij t niet zo vind… de rest vind t echt allemaal leuk en maakt t niet uti!!
Kom ook weer even wat van me laten horen
Alles goed hierzo, over 4 weken alweer op de helft en dan hebben we ook de 20 weken echo, wel spannend weer hoor. Buik groeit goed, als ik het hartje luister met de angelsound dan zit ie meestel net onder of ter hoogte van mijn navel :shock:
Ik wens alle klussers een heel vruchtbaar 2010, dat we allemaal maar mooie gezonde beepjes mogen krijgen :-*
knollie je kunt morgen al testen he? hahaha
knollie ik ben niet nieuwsgierig hoor.