Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

Lotte ik zal voor je duimen dat je zwanger bent en natuurlijk ook voor de rest :slight_smile:

En ik ben er weer klaar voor! Mijn hart schreeuwt om een baby… zo lijkt het wel… mgoed ik ga er maar niet vanuit dat het weer in 1x raak is… dat zou teveel geluk zijn

en dijo hoe is het met jou dan?!?!?! Hoe was de echo?

suzy je weet het niet. het kan zomaar in 1x raak zijn hahaha. het enige probleem bij jou is dat je cyclus van slag kan zijn dat je niet weet wanneer je ei is.

we doen het gewoon om de dag…:slight_smile: kijken of het dan werkt

ik heb toch zo het gevoel dat het raak is. erg he? de koffie boert me ook al op.

nu heb ik weer diarree schiet niet op zo hahahah. mijn darmen zijn goed van slag.

Spannend! Jammer he, dat het nog écht te vroeg is om te testen, zelfs met een ultra gevoelige test. Of ga je wachten tot de 13e?

nee ik ga de 11de testen. ik heb er toch 7 liggen hahhaha.

wat had jij dan voor kenmerken voor je nod?

Vooral veel puistjes 8) Meer dan voor mijn ongi en ook op andere plaatsen. En ik had af en toe een vlaag van misselijheid, maar dat was volgens mij pas een paar dagen voor mijn nod, maar dus wel voor de 9e dag na de eisprong. Je zou zeggen dat dat helemaal niet kan, dus misschien was het toeval. En mijn bv liep enorm achteruit, dat was eigenlijk het eerste signaal, dat was al vrij vroeg, dat zal dan rond de innesteling zijn geweest, er net na ofzo. Maar ja, daar heb jij niks aan :roll:

dijo waar blijf je toch?

Ik heb Dijo maar even een pb gestuurd, zou er wat zijn? Had gedacht dat ze zich vandaag wel weer zou melden :think:

Lotte, klinkt heel spannend en een goed voorgevoel zegt vaak veel :thumbup: . Bovendien ben je al vaker makkelijk zwanger geraakt dus wie weet :pray:

Fietje, dat is toch ook wel een fijn gevoel om zeker te weten dat je toch echt graag een 3e wilt? Lijkt me wel een mooie manier om dat zo te beseffen, ik weet nog wel in het begin dat je je twijfels had.

Wm, hoe staat het met klussen, krijg je je man nog het bed in :angel: ?

Nou Lotte wel spannend zo he…nog een paar daagjes!!

Fietje: Fijn dat je nu lekker je nestje mooi kan maken…en hopelijk kan je je gezinnetje snel uitbreiden met een derde!!

Suzy: Ik ben zo benieuwd wanneer het weer raak is bij je…ik hoop dat je lichaam weer snel de oude is en je cyclus weer op gang is!

Vlinder hoe is het met jou verder??

Ik ben ook erg benieuwd naar Dijo??

Enne Penelope ik vroeg idd of iedereen het al wist…:wink:

Hier komt dalijk de klusperiode er weer aan…dat is wel fijn…dan heb je weer het idee dat je wat kan gaan doen!!

Mimster, lief dat je het vraagt, gaat hier eigenlijk heel goed, weinig last van kwaaltjes meer, soms denk ik wel eens ben ik wel zwanger? Groei van de buik staat ook even stil. Maandag weer hartje luisteren bij de VK :inlove:

Die wachttijd tot het ei is niet leuk, maar vooral daarna ook niet. Soms best frustrerend dat zwanger willen worden :wink:

Vlinder: Leuk hoor…nog een weekje dan totdat je het hartje weer kan horen…dat lijkt me een fijn gevoel!!

Iedere keer toch weer bevestiging…zeker als je weinig last hebt van kwaaltjes…

Nou fijn hoor!!

Ja wachten duurt lang!! Maarja komt wel goed!!

Dijo waar ben je?

Hier ook een zwaar gevoel in de buik en een lichtelijk ongi gevoel. maar ja dat duurt nog een dikke week.

Hopenlijk een goed teken

En hoe gaat het met jou Melizza?

Mimster, oh ja, jij vroeg dat :oops:

Ik wilde het vandaag mijn neefje vertellen maar die had het al van zijn moeder gehoord (via mijn moeder). Dus voor mij zit het vertellen er wel op :slight_smile:

knollie dat ongi gevoel had ik ook een week voor miijn nod en toen was ik wel zw. dus dat was een innesteling.

ik begin me ook wel wat zorgen te maken om dijo… pfffff waar ben je!!!

zo ik heb de 5mg foliumzuur pilletjes :wink: … het leek wel alsof ik er blij mee was lol

verder heb ik een oorontsteking… autsj… mgoed beter nu als straks :wink:

Suzy: wow je klinkt zo strijdlustig en sterk. Ik denk dat je uiteraard wel je moeilijke momenten zult hebben, maar fijn dat je alles nog positief inziet

|Vlinder: goed dat je dijo een pb heb gestuurd, was ik ook van plan. Enneh ik weet niet of het gaat lukken. Manlief zei net nou ik heb helemaal geen sexszin, maar het is zeker wel beter om wel te doen toch. Dus ik zo van, nou ja als je echt geen zin heb dan hoeft het niet natuurlijk. hij zo: nou maar ik wil wel vader worden.

Dus ik weet het niet. maar hij staat nu onder de douche. Ik denk dat ik er maar even bij ga staan :lol: :wink: