Als het deze ronde raak is ( ) ben ik een dagje voor mijn verjaardag uitgerekend! :lol:
Maria: geweldig zeg! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is!!
Fijn Maria: Hopelijk snel raak voor jullie!!!
Squirrel: We voor je!
Maria, je hebt veel geduld moeten hebben! Maar super zeg, succes!
maria wat fijn zeg dat je er echt voor mag gaan. hopelijk snel raak. wanneer is je nod?
maria fijn dat je er ook voor het echt voor mag gaan!!! Hopelijk is het snel raak!
Maria: Ik heb jou verhaal niet meegekregen, waarom kan je er nu pas voor gaan??
Squirel: Dat zou een leuk verjaardagskado zijn
dijo,hoe was je echo?? Toch hopenlijk wel goed nieuws?
dijo je had toch wel een goede echo he?
@ Maria
Wat fijn datje er nu voor mag gaan, succes en dat het maar snel raak is.
mijn litteken van de vorige 2 ks trekt heel erg.
iemand hier dat eerder meegemaakt en dat dan later bleek dat je zwanger was.
ken wel dat het heel erg jeukt, bij weersveranderingen
Dijo: hopelijk ben je nu lekker aan het uitrusten van een vermoeiende wintersportweekje of ben je aan het werk en heb je daarom nog niet gereageerd!!! Laat wel snel van je horen, we zijn een beetje ongerust!!
Knollie: ik zou niet weten of je dat zou kunnen voelen agv een zwangerschap. Lijkt mij persoonlijk meer van het koude weer te komen, mijn droge huid trekt ook wat meer dan normaal
ik heb een zwaar gevoel in mijn onderbuik. herkent iemand dit?
dat had ik ook bij beide zwangerschappen! dus er is hoop voor je lotte
ik heb ergens het gevoel dat ik zw ben maar ik durf daar niet te veel op te hopen.
suzy ik hoop voor jou ookl dat het deze maand raak is. tenminste als je er echt aan toe bent sta ik volledig achter je en blijf ik duimen.
knollie voel jij je anders dan de andere maanden of is er geen versdhil?
hoe is het met de zwangere meiden? vallen de kwaaltjes een beetje mee?
dijo ik begin me nu echt een beetje zorgen te maken hoor? ik hoop zo dat je wel een goede echo hebt gehad en dat je gewoon te moe was om te kokken.
fietje kun je het een beetje handelen na de negatieve test? ik wil je ff een heeeeeeeele dikke knuffel geven.
tnx lotte…
en jullie allemaal eigenlijk. (jullie aandacht doet me goed)
Ik voel me er eigenlijk prima onder (ondanks de teleurstellig).
Ik zal het uitleggen. Ik be altijd degene die getwijfeld heeft over een derde, mijn man niet. Doo de teleurstellig die ik voel bij de negatieve testen wordt mij duidelijk dat deze zwangerschap door mij net zo gewenst is als door mijn man… soms heb je die bevestiging even nodig, en dat voelt dus ook eigenlijk best goed…
inmiddels heb ik een dakkapel besteld (zouden we eigenlijk pas doen als ik zwanger zou zijn) Dus ik ga lekker genieten van het klaarmaken van ons nestje… zwanger of niet, ik geniet er nu al vn…
goed hoor fietje. geniet maar lekker van het klaarmaken van je nestje hahah. kan idd ook heel leuk zijn.
Fietje, gelijk heb je, gewoon lekker bezig met de voorbereidingen, heb je dat alvast achter de rug.
Spannend Lotte, logisch dat je er niet op durft te hopen, is ook een stukje zelfbescherming he.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik weet niet meer wie het vroeg, beate? Maar iedereen weet het wel zo ongeveer, dat we een 3e verwachten.
En Maria, wat fijn dat jullie er voor mogen gaan! Hopelijk is het snel raak!
Bleeegh…ik moet de badkamer schoonmaken. Maar ik heb zó geen zin… :x
en squirrel… heb je jezelf al een schop onder je kon kunnen verkopen???
hier vanmorgn de keukenen het toilet gedaan, dus i vindt dat ik klaar ben voor vandaag, al had ik gisteren de strijk moeten doen, en die ligt er nog… vandaag nog even wat kerstspullen naar boven brengen.
ik heb sinds een paar weken een weekschema gemaakt voor het schoonmaken, en dat gaat aardig… nu nog volhouden!!
dijo… war ben je??? ik hoop dat ales goed gaat met jullie.
lotte en nl2suzzy, ik duim voor jullie voor en snel zwangerschap, jullie hebben het helemaal verdient!!! (de rest van de meiden natuurijk ook, maar jullie begrijpen me vast wel!)
Yep! Moet het toilet nog en de vloer… Toilet ga ik zo doen maar de vloer moet nog ff wachten, moet ik eerst nog stofzuigen en Luuk ligt nog te slapen… O, de strijk ligt er bij mij ook nog…hopelijk kan ik die vandaag ook nog wegwerken…pfff
Goed idee zo’n schema! Ik heb wel een planning in mijn hoofd maar sinds een paar weken loopt die behoorlijk in de soep. Komt ook omdat we met de zolder enzo bezig zijn geweest…dan blijft er gelijk weer een hele hoop liggen.
Knollie: dat trekkende gevoel bij het ks litteken herken ik wel…maar helaas niet van een nieuwe zwangerschap. Hopelijk is het bij jou een goed voorteken!! :thumbup: :thumbdown:
Lotte: dat zware gevoel heb ik eigenlijk altijd voor mijn NOD, maar misschien heeft het bij jou een andere reden, ook :thumbup: :thumbdown: voor jou! We kunnen hier wel weer wat positieve berichten gebruiken!