Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

ik sta er deze maand goed voor hahah. ik heb za zo ma di wo vr za en zo geklust :oops: kun je nagaan hoe graag ik het wil he?

Hahaha dus als ik het goed begrijp alleen donderdag niet??

Nou hihi…ik :pray: met je mee…

alleen donderdag niet ja hahaha.

Nu maar afwachten dan…dat duurt altijd lang he… wachten???

Ik moet nog effe wachten wanneer ik eindelijk kan gaan klussen…ja ik kan nu ook wel al klussen hoor :mrgreen: haha, maar wanneer ik weer het meest vruchtbaar ben, duurt nog even!! Heb iedere keer een lange cyclus dus betekent ook lang wachten!!!

ik duim voor een hoop a.s zwangeren:)

Komop Lotte :wink: Je hebt iig genoeg geklust en ik hoop dat wij daarna dan snel volgen :wink:

we gingen toen ook gelijk op qua zwangerschap dus dat moet nu gewoon ook weer. vind je niet?

ik heb een erg opgezette buik.

Nou Lotte jij kan er zeker wat van. Aan de frequentie kan het in ieder geval niet gelegen hebben mocht je straks alsnog ongesteld worden (waar we natuurlijk met zijn allen niet vanuit gaan).

Beate: Jammer dat je telling niet klopt en dat je misschien op de verkeerde dagen geklust heb. Maar gelukkig kom je er nu achter en niet nog veel later zeg maar.

Knollie: ook kwaaltjes bij jou dus zoals het lijkt. Hopelijk is het wat het lijkt en ben je hardstikke zwanger.

Dijo: Fijn dat de ouders zo leuk reageerden. En tja vvan je vader herken ik gewoon helemaal in die van mij hoor, altijd eerst negatief reageren. Wanneer het eenmaal een beetje gezakt is dan komen ze opeens met lieve opmerkingen. Lekker dat je genoten heb met de wintersport, helemaal lekker. Laat je wel weten hoe je echo was als je terug bent?

Wij klussen voorlopig even normaal door. de korte LF heeft volgens mijn huisartsen vriendin geen negatieve gevolgen. Pas na een jaar proberen mogen ze je in principe pas doorsturen, en zover zijn we nog lang niet.

Ik had vandaag een licht positieve ovulatietest. Dus morgen nog maar een keertje testen. En dan proberen morgenavond nog maar even te klussen. Moet dan wel hubbie even in goede sfeer brengen zeg maar, want de kluszin is er bij hem wel een beetje af.

Ik werk nu thuis en moet nu echt aan mijn rapport beginnen. Moet toch morgen al een eind klaar zijn, dus ik zet mezelf effe aan het werk.

wm hopelijk krijg je je man nog in de stemming hahhahha.

Ik ga me best doen, maar zal al mijn charmes in de strijd moeten gooien denk ik zo. Is wel lastig hoor met een laat ei, je wilt niet te vroeg beginnen, maar ook niet te laat zeg maar. Maar goed we worden er al beter in.

Is toch wel erg goed voor je sexleven hoor de pil eruit en een wens voor een kindje. De frequentie is nog nooit zo hoog geweest hier :oops:

nee hier is de frequentie ook nog nooit zo hoog geweest hahaha.

Hier ook nog nooit zo hoog geweest de laatste tijd :D…maar moet eerlijk zeggen dat het na een aantal dagen

achter elkaar wel moeilijker gaat dan hoor…hebben jullie daar geen last van? :oops:

Je wilt ook wel eigenlijk de spontaniteit erin houden, maarja dat kan niet altijd!

kennen jullie dat: totaal geen zin om te werken en eigenlijk heel hard in de weer moeten zijn. Er moet immers een rapport af. blegh!

Ja dat heb ik nu met het huishouden…echt geen zin in bleeeehh!!

De kachel staat aan maar ik heb het ook erg koud in huis…

Mimster: Herkenbaar hoor. Mijn man noemt het al een soms als geintje productiedraaien. Dit is dan nog wel grappig bedoelt, maar daarmee weet ik wel dat zodra hij echt geen zin heeft ik hem echt zijn gang moet laten gaan, anders blokkeert hij direct.

het hjuishouden heb ik al uitbesteed, dan ook nog mijn werk uitbesteden wordt een beetje lastig qua inkomen dan!

Ja idd…ik kruip soms tegen mijn mannetje aan en kijk hem met mijn glinsterogen aan…en dan draait hij echt zijn ogen weg zo van “Nee he niet weer” hihihi…dan moeten we er ook wel om lachen en dan gebeurd het vaak alsnog…maar soms laten we het ook gewoon gaan…dan zien we wel weer!!

Heerlijk dat je het uit kan besteden…ik ga nu echt effe aan de slag!!

Lees jullie snel weer…succes WM met je rapport!!

@Mimster wrote:

Squirrel: We hebben dezelfde NOD haha :lol:

Heb ik gezien Mimster…in ronde 1 en 2 was dat goed nieuws voor degene die samen met mij NOD had…die waren nl. toen zwanger…dus wie weet !! :wink:

Knollie en Lotte: spannend bij jullie dus… Hopelijk krijgen jullie een positieve test…lekker begin van het nieuwe jaar! Aan jullie frequentie kan het idd niet liggen Lotte :shock:

WM: herkenbaar hoor. Je wilt je man niet te veel ‘pushen’ maar je wilt toch ook voldoende én op het juiste moment klussen. Dat is hier de vorige ronde dus totaal niet gelukt…manlief had het ff helemaal gehad. En bovendien denkt hij dat hij superzaad heeft ofzo dat wel een weekje leeft :roll:

Dijo: fijn dat je ouders en schoonouders zo blij waren! Is dit hun eerste kleinkind?

Verder weet ik het ff niet meer hoor, jullie hebben zoveel gekletst dus sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb! :oops:

Onze kleine smurf kan nog maar nauwelijks staan maar hij denkt dat-ie ook al kan lopen langs de rand van de box… Alleen vergeet hij dan z’n ene been mee te nemen… :roll: Hij ging dus behoorlijk op z’n snufferd vanmiddag…zo sneu.

Hallo allemaal!

Ik kom even laten weten dat ik goed nieuws heb gehad. We mogen er voor gaan! Uiteindelijk een januari-stopper geworden dus… Maar goed, maakt niet uit. We gaan ervoor!

Liefs, Maria :dance: