knollie zou toch wel leuk zijn als je over een week positief test!!!
Inderdaad dat zou zeker leuk zijn Knollie!!
Hoe rekenen jullie trouwens jullie cyclusduur uit…
Wat ik namelijk bij mijn onderschrift heb staan is gerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie tot de 1e dag van de volgende.
Ik heb nu alles ook ingevoerd op de menstruatiekalender en die geeft wat anders aan namelijk: 28-34-37-42
Reken ik dan wel goed?
@dijo wrote:
Hey mimster, vakantie was geweldig alleen jammer dat de vocht in mn voeten en kuiten wel een beetje overhand hadden…
Raar dan he dat je dat dan ineens krijgt…nou gelukkig was het wel leuk!!
Penelope: Bij jou gaat het ook alweer hard he…weet iedereen het nu??
Knollie: Spannend…laten we het hopen
Beate: Jij ook de beste wensen hoor…dat het maar een goed jaar mag worden voor ons allen!!
Beate: Je rekent vanaf de eerste dag van je ongi…tot de volgende ongi! Dan begin je weer opnieuw!
knollie wat spannend.
ik heb ook harde ontlasting zere tepels en trekkend gevoel in onderbuik hahaha. ik ben benieuwd of dat wat betekend hahahha.
dat gevoel bij mij in de onderbuik is echt niet fijn.
was net aan het poetsen thuis en moest gewoon gaan zitten
ach ja misschien wil ik het ook allemaal maar voelen
maar laten we hopen dat het een voorteken is
ja we blijven hopen he? ga je ook eerder testen of op de dag van je nod?
Ja dan doe ik het wel goed, maar dan zal ik het op die kalender wel niet goed ingevoerd hebben.
Bruinverlies reken ik dan ook mee, maar die kalender niet
beate ik denk dat je het moet rekenen vanaf dat het goed doorbreekt.
Dijo, succes vandaag met de echo! Flex opvang: wij hebben nu sinds een paar weken eindelijk echt flexibele opvang bij het kdv. Je betaalt per minuut, geen vaste afname en aanmelden 24 uur van te voren. We hebben 1 jaar en 8 maanden op de wachtlijst gestaan voor de flex opvang, daarna kon ik dus pas weer een fatsoenlijke baan zoeken. Maar deze opvang was toch onhandig, je moest een vast aantal dagdelen per week afnemen en dat kon niet met elkaar gecompenseerd worden. We hadden 2 dagdelen per week. Maar als ik de ene week 4 dagdelen nodig had en de andere week niks, moest ik dus voor die ene week 2 dagdelen afrekenen en voor die andere week ook nog eens 4. Kortgeleden is die andere opvang open gegaan en zijn we daar naar toe overgestapt, echt ideaal.
Fietje, ah nee he toch nog ongesteld geworden dus! Balen hoor!!
Rox, jammer van de negatieve test.
Beate, de dag waarop het rood doorbreekt rekende ik als dag 1 ( meestal dezelfde dag als het bruin bij mij ). En de cyclus eindigt dus weer een dag voordat je ongi wordt, dan tel je weer vanaf dag 1. Dus je kan bijvoorbeeld op dag 29 ongi worden en dan heb je een cyclus van 28 dagen gehad.
ik ga na mn NOD testen, heb nog maar een test liggen.
heb ook hele erge afscheiding. niet waterig, maar echt klonten (sorry, voor de vieze woorden.)
dijo succes met de echo.
Dijo succes met jullie echo
dijo wat dacht je van een gastouder?
oja foto’s in het showforum
ja sorry heb er zoveel gemaakt gisteren zo rond de 200 :oops:
@Vlinder83 wrote:
Beate, de dag waarop het rood doorbreekt rekende ik als dag 1 ( meestal dezelfde dag als het bruin bij mij ). En de cyclus eindigt dus weer een dag voordat je ongi wordt, dan tel je weer vanaf dag 1. Dus je kan bijvoorbeeld op dag 29 ongi worden en dan heb je een cyclus van 28 dagen gehad.
Ah kijk ik telde die laatste dag dan ook nog mee. Dus geen cyclus van 28 dagen maar 29.
En vaak nog langer omdat ik de bruinverlies dagen ook erbij mee tel. :?
Dom dom dom! Nu klopt er natuurlijk niets meer van, misschien heb ik wel telkens op de verkeerde dagen geklust dan! :x
@knollie1 wrote:
oja foto’s in het showforum
ja sorry heb er zoveel gemaakt gisteren zo rond de 200 :oops:
Mooie foto’s Knollie!
Ik ga even wat in huis doen, anders komt het er weer niet van.
Doei
Oh dat zou jammer wezen beate…
Maarre jij had toch ook een paar daagjes bruinverlies?? Dat had ik natuurlijk ook, maar dat was zo minimaal en had ik toen niet meegeteld als ongi…ik werd ook gewoon na 35 dagen echt ongi…dit was wel echt een bloeding…