Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

foto’s in showtopic.

Jammer WM, maar ik hoop dat je je ei snel spot.

Jammer Fietje, maar je hebt weer een vertrekpunt. Ik heb je nod aangepast.

ik heb nu harde ontlasting en dat had ik toen ik de vorige zw was ook . ben benieuwd.

Jeetje lotte wat spannend…ben zo benieuwd! Ook voor de andere die bijna hun NOD hebben…het is hier weer veels te lang stil geweest!

Jammer Fietje…maarja je weet wel waar je aan toe bent!! Nu op naar de volgende ronde!

Fietje: balen zeg, hopelijk deze ronde meer succes

Lotte: spannend hoor! Wanneer was je ei denk je?

Munster: je hebt helemaal gelijk, spannend wie nr 13 wordt!!!R

WM: Denk je dat je genoeg geklust hebt deze cyclus??

Squirrel: We hebben dezelfde NOD haha :lol:

Mimster: we zijn nog volop bezig, ik heb mijn ei nog niet gespot namelijk.

Ja sorry las het net!! Nou nog effe doorgaan dan hihihi…hoop dat je hem gauw spot :mrgreen:

Dag dames,

Hoest hier. Ik heb nog niet alles teruggelezen, pas vanaf pagina 24 ben net terug namelijk! Wilde jullie even een beetje update geven over mijn laatste 1.5week :slight_smile:

Met kerst dus verteld aan beide ouders… waren helemaal in shock mijn vader de koele kikker was helemaal van de kaart super blij maar heeft wel wakker gelegen over wat nu en of we het financieel wel zoudn redden enzo… gewoon heel pittig :wink: haha… Mijn moeder was gewoon vooral blij en reageerde top.

Volgende dag aan mn schoonouders verteld die hadden geen idee… En ze snapten in eerste instantie de chloe niet… maar daarna wel… mijn schoonmoedr heeft met kerst altijd een strak schema qua eten, cadeautjes e.d en dat viel volledig in t water zo van de kaart was ze… wel heel leuk om te zien! Mijn schoonvader sprong direct op en gaf me een zoen dus erg leuk!!

Vakantie was top! Opzich allen eerste paar dagen enorm opgezette voeten en kuiten tijdens het skieen en mn arme ook… laatste 2 dagn was het weg… wel voldoende water gdronken en warm/koud baatjes en voeten omhoog dus hoe het nou zo kon… was niet echt fijn skieën maar heb t overleefd… was heerlijk mt zn tweetjes… en ondertussen toen we weg waren weet heel het dorp het… dus jaah… ben benieuwd wat de reacties morgn op straat gaan worden…

Morgen btw voor t eerst naar de vk. 14:00uur… echo en intake… spannend Hoop dat alles goed zit!

Ik heb wat last van slechte ontlasting… moet flink persen om te kunnen… maar jaah hopelijk was dat vandaag gewoon eenmalig en komt t doordat ik weinig vezels naar binnen heb gekregen deze week… was daar geen bruin brood enzo en er was wel melk maar niet iets zoals goedemorgen met vezels… dus… :slight_smile:

Sorry voor de echo maar ik kom morgen even op iedereen terug.

Zijn er al potentiele zwangere dames op dit moment… komen een paar NOD aan toch!?

Dijo: Leuk dat het zo’n succes was met vertellen…en ook nog een leuke vakantie gehad!! Veel succes morgen…spannend!!!

hoi meiden

Even snel een kort bericht aangezien ik het via de mijn teledoon doe. Maar ik heb vanmorgen negatief getest. Dus dat was wel even balen. Ben ook nog niet ongesteld dus wie weet is er nog een kans. Hoop wel dat ik snel duidelijkheid krijg. Ga nu lekker slapen.

Dijo veel succes morgen :wink: Zal vast goed komen

Hey mimster, vakantie was geweldig alleen jammer dat de vocht in mn voeten en kuiten wel een beetje overhand hadden maar heb het overleefd en het was ook heerlijk om samen de hort op te zijn gewoon samen, samen eten, samen lachen, samen gewoon niet zoals thuis vaak die moet opschieten voor dit en dan moet die weer daar heen en dan zit je samen op de bank hlemaal uitgewoond tegen elkaar aan! :S

Suzy… thnx… hoop dat alles goed is… :slight_smile: Maar gaan er stiekum wel vanuit Ik heb nog niet echt klachten verders…

Nu al wakker wat dingen checken over flexibele opvang ed… heeft iemand daar wel eens van gehoord… ik heb namelijk wisseldiensten e.d

Hoest eigenlijk met Tigru… druk aan t klussen heerlijke feestdagen gehad??

WM… hoest met jou lf en je nod? Al bij een huisarts geweest of ga je nog lekker door klussen en je ziet wel wanneer het raak is :slight_smile:

dijo schijn kan het llemaal zijn heh daar ben ik inmiddels wel achter maar ik denk dat het bij jou wel goed zit hoor :slight_smile: En fijn dat je je zo goed voelt!

aaah word gek, ik ben aan t zoeken naar flexibele opvang voor 6uur rond schiphol maar kan in zijn geheel niets vinden!! Pff… ik heb ook geen idee hoe ik het anders op kan lossen mijn moeder werkt gewoon en wil 1 dag oppassen mn schoonmoeder heeft allemaal clubjes en wilt die liever niet opzeggen en dan blijft maandag, dinsdag n vrijdag over maar dan liever nit maandag en vrijdag want dan kunnen ze niet naar de camping dus dan word t alleen dinsdag… wat een gedoe allemaal… maar jaaah komt vast een oplossing maar zit even met mn handen in t haar!!

volgens mij is er iets van een website flexmoeders.nl? zoiets was het… een vriendin van mij heeft ook flexibele oppas… zal 't is aan haar vragen

Hoi Meiden,

Allereerst wens ik iedereen en heel goed, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010!!!

Hoe is het, hier ook weer even een berichtje van mij.

Wij kunnen beginnen met klussen deze week en waarschijnlijk heb ik dan volgende week maandag mijn eisprong… :pray:

Vanmiddag moet ik weer een paar uurtjes werken, maar heb nog niet echt veel zin omdat ik ongeveer 1,5 week vrij heb gehad…

En dan ligt er ook nog eens een pak sneeuw buiten waar ik dan nog doorheen moet! pff…

Ik heb trouwens een aardig stukje terug gelezen…

@ Suzy, mijn oprechte mededeling voor Gabor :vlinder: , ik heb met jullie te doen.

Wat een slecht uiteinde van 2009!

Ik lees wel dat jullie sterk in de schoenen staan en volgende maand er weer voor willen gaan? Echt knap hoor!

En dan las ik ook nog dat je dochter jarig was gisteren, proficiat!

Beetje dubbel zo maar hebben jullie een beetje een leuke dag gehad?

@ Dijo, Succes bij de vk vandaag, laat je het weten wat ze zei?

Leuk dat je ouders en schoonouders enthousiast reageerden!

Mijn vader zou denk ik net zo kunnen reageren als die van jou… hoe ga je dat dan allemaal doen… bla bla een kind kost veel geld en ga zo maar verder!

Het komt vast allemaal wel op zijn pootjes terecht.

Ook wel met de opvang die je zoekt…

Wat fijn dat jullie het samen zo leuk hebben gehad op vakantie, ondanks het vocht dat je vasthield kom je toch veel meer tot rust en dichter bij elkaar dan normaal in huis he! Ik heb dan altijd het gevoel dat je dan nog meer merkt hoeveel je eigenlijk van elkaar houdt!!

@ Rox, wat balen dat je vanochtend negatief getest hebt, maar inderdaad zolang je nog niet ongi bent is er nog moed.

@ Fietje, wat jammer zeg, hopelijk heb je de volgende ronde meer succes! Het kan allemaal nog in 2010 he!!

@ Tigru, hoe is het bij jou, lekker aan het genieten van elkaar en druk aan de klus?? :dance:

Hopelijk heb ik nu niemand vergeten…

Voor alle meiden die bij hun NOD’s zitten is het ook spannend zeg!! Ik :pray: voor jullie!

Rox, balen meid :hug:

Wel goed dat je schoonmoeder dat nu meteen aangeeft, dijo. Anders zit je halverwege met de gebakken peren en dan is het veel moeilijk om een oplossing te vinden dan nu. Veel plezier morgen met de echo.

Lotte, klinkt spannend!

ook hier weer kleine kwaaltjes, maar ja die heb ik vaker gehad.

zere (.)(.)

harde ontlasting

trekkend gevoel in de onderbuik (heb ik niet eerder gehad)