Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

rox al getest?

ik heb nog steeds waterig slijm. mijn onderbroek was vanochtend helemaal nat hmmmmmmmmmmmm.

suzy gefeliciteerd met Irene

wanneer kun je ook alweer kwaaltjes krijgen

Knollie: Hoezo, waar heb je last van?

Suzy: Nogmaals gefeliciteerd met Irene!

Rox: Je laat ons in spanning

Squirrel: Kan het me goed voorstellen dat je eventueel straks de huisarts wil bezoeken. Ik ben nog wat jonger dus geef het nog even tijd, ondanks dat ik toch ook wel twijvel omdat je ook leest dat er wel hormomen worden gegeven.

knollie waar heb je dan last van?

zere borsten

knollie volgens mij kan dat ook door de eisprong komen maar dat weet ikniet zeker.

mmmm had stiekem toch wel een beetje op een positieve ovutest gehoopt vandaag. Maar zou ook vrijdag 1 januari geweest kunnen zijn. Ik heb toen wel getest, maar laat in de avond en met weinig urine. Was daarvoor nog in het restaurant naar het toilet geweest. Maar we blijven testen (en klussen).

de nieuwe zwtesten zijn weer binnen hahahah. nog ff geduld.

Dan kun je dus weer even vooruit :smiley:

jij bent ook al weer 12 weken. pfffffff wat gaat dat snel zeg. hoe voel je je verder?

ben je misselijker dan de vorige zwangerschap?

Heey meiden!

Allemaal een voorspoedig en vruchtbaar nieuwjaar toegewenst!

Dat alle zwangeren maar een gezond beebje op de wereld mogen zetten, en alle niet zwangeren eigenlijk uiteindelijk ook! :smiley: :slight_smile:

Lotte, het valt me deze zwangerschap 100% mee, ik had heel anders verwacht. Voor de nod wel veel overgegeven, toen vanaf week 6/7 weer dagelijks, maar sinds 1,5 week valt het mee, gister weer een keertje. Echt een verademing hoor niet steeds alles eruit gooien wat je naar binnen werkt. Er is dus nog hoop :wink: , jij was toch extreem aan het overgeven bij je zwangerschappen van de kinderen?

ja klopt ik ben bij de zw van mijnn dochter 4 keer opgenomen geweest om aan het infuus te liggen vanwege het spugen. bahhhhhh.

de duivels zijn hier gearriveerd, deze keer een cyclus van 36 dagen…

het schommelt flink heen en weer.

mijn volgende NOD mag op 31 januari worden gezet… al zal ik zelf even een slag om de arm houden…

@ lotte

Dat is ook verschrikkelijk zeg, en had je dat de hele zwschap door.

Bij mijn beide zwangerschappen heb ik niet hoeven overgeven, wel erg beroerd. precies bij 13 weken stopte het bij beide.

Verder voelde ik me echt super tijdens de zwschappen, op bekkenklachten na.

ligt er nu bij jullie wel sneeuw lotte?

wat balen fietje

er ligt hier ongeveer 10 cm sneeuw. ik had het tot 18 weken zwangerschap.