Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

ohja weet iemand waar ik die banners onder me aan kan passen? Irene word morgen 1 jaar… :wink:

klopt Suzy, maar ik hoop wel voor je dat het weer snel raak is. Vorige keren wist je wanneer je eisprong was. was dat puur vanwege regelmatige cyclus of voelde je het ook?

Ik heb nu last van een weeig gevoel in mijn onderbuik. Denk dat het wel met mijn ei te maken heeft. maar ovulatietest was negatief vandaag.

oei wat kletsen jullie weer veel.

WM jullie hebben nu jullie klusperiode of niet

bij ons zit het er weer op! haha

Alvast gefeliciteerd Suzy.

Ik denk op de kindjeopkomst pagina. Maar misschien past ie het wel automatisch aan (als je de geboortedatum hebt opgegeven). Zal ik morgen even voor je kijken?

Knollie: Ja klusperiode is hier aangebroken. Ik zit nu op dag 17 en nog geen ei gespot met een test, maar kan niet lang meer duren. Dus nog maar even proberen om de dag te klussen.

succes met klussen

het sneeuwt hier erg hard en er ligt erg veel.

mooi!!!

wil graag een foto ervan maken maar weet niet hoe dat moet, heb een EOS 450 D foto camera, kan daar zo van balen

in Drenthe waar we tot vanochten waren was er ook zo ontzettend veel gevallen. Volgens mijn schoonouders vandaag alleen al +/- 15 cm.

Er zit een automatische stand op de camera, daarmee fotograveer ik alles. Mijn man fotografeert altijd wel handmatig, maar dat is me te ingewikkeld.

ook met de auto stand lukt het niet

dat was puur omdat ik een cyclus had waar je de klok op gelijk kon zetten :slight_smile: dus ik wist altijd gewoon precies wanneer mijn ei was… plus dat ik maar een piemel hoefde te zien of het raak… bij Irene hadden we het echt in die hele maand maar 1x gedaan (was net na het overlijden van mijn vader…) en daar is zij uit voortgekomen…

hier ligt overigens ook een heel dik pak sneeuw… denk ook wel 15cm…

mmm manlief is even niet aanspreekbaar (Theo Maassen) en ik zit ook nog eens boven.

Dus kan je helaas niet helpen.

Hier in NH een combinatie van sneeuw en regen dat nu naar beneden komt. Ligt wel een klein laagje sneeuw nog

dat is wel een bijzonder kado na het overlijden van je vader. Maar hyper vruchtbaar dus. Timing is natuurlijk ook wel belangrijk.

Nou hopelijk weer snel raak dus.

heb er watgemaakt

zal ze in het showforum zetten.

maar meer lukt niet als ik dan op het knopje druk blijft hij zoomen maar maakt geen foto.

PS mijn man zit ook voor Theo Maassen

leuk, ga zo even kijken.

Normaal gesproken vind ik Theo ook geweldig, maar ben er nu niet zo voor in de stemming. Ben effe lekker wat internetuurtjes aan het inhalen.

En daarnaast willen we misschien in maart een weekje luxe op vakantie naar de zon, dus dat is ook altijd leuk op op internet naar te kijken!

heerlijk de zon.

en nu is ie zwartboek aan het kijken.

nou die hebben we hier maar even weggezapt.

Ik ga trouwens ook zo lekker slapen. welterusten alvast!

ik ga zo ook slapen

nog ff van de sneeuw genieten en dan zzzzzzzzzzzzzzz

WM: ik lees gewoon zoveel verschillende dingen over een korte LF, van mensen die hormonen moeten slikken tot doktoren die zeggen dat het helemaal niets uitmaakt. Het verschilt volgens mij per arts en per persoon. Dus ik wil graag eens horen wat mijn HA in mijn specifieke geval zegt. Mijn leeftijd speelt daarin natuurlijk wel mee (pfff…wat klinkt dat bejaard… :roll: ) En over 2 maanden zijn we ook een half jaartje ‘bezig’ en dan wordt sowieso aangeraden om naar de ha te gaan als je al ‘wat ouder’ bent. Van Luuk was ik in ronde 2 al zwanger! (in ronde 1 had ik toen ws een LF van 10 dgn)

Oh, en lekker naar de zon…heerlijk! Wij gaan ws deze maand nog een weekendje weg. Gewoon in Nederland, lekker dichtbij maar toch ff er uit

Nou, er wordt hier eindelijk een klein knulletje wakker…ga hem uit bed halen!

Suzy, gefeliciteerd met Irene!! Hoop dat jullie ondanks alles wel een leuke dag hebben. Wie weet lukt het weer om snel zwanger te worden, ik hoop het voor je.

Knollie, jeetje zeg wat vreselijk van de kindje. Vind dat altijd zo triest als kinderen overlijden :frowning: . Druk je het knopje van de camera wel eerst half in? Zodat die kan scherpstellen, en daarna pas helemaal indrukken?

WM, lekker hoor er even tussenuit geweest. En in maart nog even naar de zon. Ik zou het er maar van nemen zodra je een baby hebt kom je daar eerst toch niet aan toe. Dus weer een laat ei waarschijnlijk, jammer, hoop dat je dan wel een mooie LF hebt.

Zo heb 3 dagen gewerkt, ben nu echt moe zeg. Krijg nu al last van mijn banden van het werken. Nog een weekje en dan vertel ik het op mijn werk.

suzy gefeliciteeerd met je dochter.